Auteur Topic: blokkeren IPnummers voor email  (gelezen 13312 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
blokkeren IPnummers voor email
« Gepost op: 2-09-2011, 14:21:47 »
Van een forumbeheerdeer kreeg ik onderstaande URL. Ik neem aan dat deze op RN ook bekend is.

Wat ik me afvraag: kan ik dit ook toepassen op mijn email, en zo ja, hoe stel ik dat in?



  http://www.parkansky.com/china.htm

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: blokkeren IPnummers voor email
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2011, 14:28:20 »
Van een forumbeheerdeer kreeg ik onderstaande URL. Ik neem aan dat deze op RN ook bekend is.

Wat ik me afvraag: kan ik dit ook toepassen op mijn email, en zo ja, hoe stel ik dat in?



  http://www.parkansky.com/china.htm


zo hier inmiddels glasvezel geinstalleerd per heden,netjes is de eerste indruk,sneller dat ook, nu de vraag van Bodejos (ik kan ook serieus zijn).
heeft het voor mij zin om dit ook in te stellen?
,in afwachting (Natuurlijk kan dit ook worden verplaatst).
Alvast mijn dank.
trialk.
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: blokkeren IPnummers voor email
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2011, 22:37:04 »
Trialk loopt eens een keer voor op heel veel anderen, en dat is best iets om jaloers op te worden. In Maastricht ligt namelijk al 14 jaar glasvezel in alle straten, maar het loopt niet tot in de huizen.

Maar dat terzijde: ik zit al een hele tijd te zoeken naar een manier om groepen spammers buiten de deur te houden, en ik heb gezien dat bovenstaande methode, its goed ingesteld, werkt op het mestreechonline-forum. Sinds 27 augustus is er geen Chinees, Rus of Nigeriaan meer door de beveiliging heen geglipt.

Maar op dat forum hebben ze er iets aan toegevoegd, een testvraag, die onmogelijk te beantwoorden is, tenzij je hier in Maastricht kind aan huis bent.

Mijn vraag was al bekend: een virusscanner houdt net alles tegen, dus je moet met grof geschut komen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: blokkeren IPnummers voor email
« Reactie #3 Gepost op: 4-09-2011, 12:24:57 »
Spam Monitor 3.0 can supposedly filter on IP addresses. I don't use it so I
don't know, but I have been told that it is a good product. The page below
says "Support all popular email programs such as Outlook, Outlook Express,
Mozilla Mail and Eudora". I don't know about Windows Live Mail
compatibility either.

http://nl.utilidades-utiles.com/downloaden-spam-monitor.html

http://nl.utilidades-utiles.com/downloaden-spamihilator.html
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: blokkeren IPnummers voor email
« Reactie #4 Gepost op: 4-09-2011, 20:08:22 »
Bedankt voor de tip, ik heb die onderste geinstalleerd, en voor zover ik kan zien, werkt ie. Maar ook hier is weer een splitsing: gratis versie en Pro-versie, waar je voor moet betalen.


Het is eigenlijk alleen van de gekke: als je een gerenommeerd product als Norton koopt, dan betaal je iets van 70 euro voor iets dat niet volledig zijn werk doet, hoewel het programma dat wel belooft.

Wil ik gevrijwaard blijven van rotzooi die via de mail binnen komt, moet ik er weer extra voor in de beurs tasten, of een compleet ander programma ervoor aanschaffen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: blokkeren IPnummers voor email
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2011, 08:56:15 »
Soms kan je ook een spamfilter nemen bij je provider.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: blokkeren IPnummers voor email
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2011, 12:47:57 »
Yep, dat weet ik. Maar de mijne vraag daar 1,95 voor per maand.In dat geval kan ik beter ingaan op het aanbod van die tweede optie die je gaf: 9,95 plus gratis updates voor een jaar.


Grapjurken dat het zijn: ze beginnen met 29,95, je wil het programma eruit gooien, komt er een pop up: 29.95 doorgestreept naar 14,95, en als je het zeker weet, kun je NOG een aanbod krijgen: 9,95.......


Als je het programma dan toch graag wil hebben dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je direct ja zegt.