Auteur Topic: Aflevering 2 - maandag 12 september  (gelezen 17985 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #20 Gepost op: 12-09-2011, 22:25:18 »
Ik vond deze Aflevering wel leuker dan de eerste Aflevering maar ik kan me wel in vinden wat Cynneke zegt wel raar want je mag met 6 sleutels de kooi in en de Rappers hadden er maar 5 en mogen er toch in met 10 sec straftijd beetje raar daar stoorde ik me wel aan, wat ik wel fijn van dit concept vind is dat alles lekker snel gespeeld word en niet dat langdradige gedoe zoals wat bij Expeditie Robinson vaak wel het geval is maar, ben nog niet echt een groot fan van Ford Boyard.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2011, 22:50:59 »
Ik vermaak me ook nog steeds prima. De entertainment factor scoort goed bij mij. Alleen het Art vs Gerard vind ik te nep. Dat hoeft wat mij betreft niet. Ik vond de aflevering van vorige week iet leuker, misschien omdat ik de teams wat leuker vond (van de rappers kende ik alleen Lange Frans, de rest zegt me niks), maar de opdrachten waren leuk en spannend.

Ik schat overigens beide teams van vorige week hoger in dan de teams van vandaag. Maar goed, volgende week de modellen, volgens mij zijn die bloedje fanatiek (Sylvia iig, dat weten we van ER), dus dat kan nog leuk worden. ;D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2011, 23:49:41 »
haha...naja je vroeg om commentaar op de 2e aflevering. Zeg ik wat krijg ik zelf commentaar.

::rofl:: Daar heb je wel een punt...

OT: ehm... niet gezien...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #23 Gepost op: 13-09-2011, 00:28:55 »
Wel handig dat de kandidaten telkens lekker van die afgeronde aantallen munten verdienen...'

Ik vind het spel leuk om te zien, maar de spel regels mogen wel iets strenger gevolgd worden. Voor mijn gevoel is er niet genoeg tijd voor de opnames en worden er daarom dingen afgerafeld. Zo wordt er niet de tijd genomen om de munten werkelijk te tellen, niet eens de moeite om het niet zo over duidelijk te laten zijn

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #24 Gepost op: 13-09-2011, 00:31:47 »
Vond het al leuker dan vorige week, misschien ook omdat ik nu wist dat het een snel programma is. Alleen dat "terugblikken" tegen het eind is echt een wegzapmoment.

Het omgaan met de regels is inderdaad vaag. Die rapper tussen de explosies had weliswaar niet de sleutel maar hij vluchtte wel snel de kamer uit, hij zat dus niet opgesloten ? Ik vroeg me al af of hij tijdaftrek ging krijgen ... maar kennelijk niet.
En ik had inderdaad ook sterk de indruk dat niet iedereen op tijd terug was in het finalespel  ::) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #25 Gepost op: 14-09-2011, 09:30:04 »
Laten we hopen dat de aflevering met molkandidaten leuker/beter wordt. ::tandpastasmiley:: ::jaja::

De presentatie van Art en Gerard vind ik flut. Het is meer popiejopie zijn. Ze hadden beter zelf kandidaat kunnen zijn.


Sorry, aan de franse FB is niet te tippen.

Offline valen-el-topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mollooten komen eraan!!!
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #26 Gepost op: 14-09-2011, 19:18:00 »
volgende week film vs mode.  >:( >:( >:(
nog langer wachten op widm
eigenlijk wonnen de rappers he, maar ja door50 aftrek...
mond dicht! ik ben hier de spelleider!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #27 Gepost op: 14-09-2011, 20:27:13 »
Zo wordt er niet de tijd genomen om de munten werkelijk te tellen, niet eens de moeite om het niet zo over duidelijk te laten zijn

In geen enkele versie worden de munten echt geteld.
Ze worden in een weegschaal geplaatst, zodat er gewogen kan worden. Met het gewicht wordt het gewonnen bedrag berekend (dit verschijnt op het scherm in euro's). Omdat het om het prijzengeld gaat, werken ze dus met tientallen. Want dat zijn logische bedragen.
In deze versie doen ze of het 'gewonnen bedrag' wat verschijnt het aantal munten zijn. Dan ontstaat er dus verwarring ('maar dat zijn helemaal geen duizend munten', 'ze hebben elke keer precies een rond getal gepakt', etc.).
Met de hand tellen is ook niet echt handig.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #28 Gepost op: 14-09-2011, 20:36:11 »
In geen enkele versie worden de munten echt geteld.
Ze worden in een weegschaal geplaatst, zodat er gewogen kan worden. Met het gewicht wordt het gewonnen bedrag berekend (dit verschijnt op het scherm in euro's). Omdat het om het prijzengeld gaat, werken ze dus met tientallen. Want dat zijn logische bedragen.
In deze versie doen ze of het 'gewonnen bedrag' wat verschijnt het aantal munten zijn. Dan ontstaat er dus verwarring ('maar dat zijn helemaal geen duizend munten', 'ze hebben elke keer precies een rond getal gepakt', etc.).
Met de hand tellen is ook niet echt handig.
Nee, ik verwacht ook niet dat ze tellen met de hand :P. Daar hebben ze toch telmachines voor? Maar ik snap ook wel dat ze het op een weegschaal leggen, maar het is zo alsof ze het tellen terwijl dat niet het geval is.

Offline DeDenker

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #29 Gepost op: 17-09-2011, 00:34:08 »
Vroeger was t leuker. En helemaal de orginele Fortboyard van TV5 france

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Re: Aflevering 2 - maandag 12 september
« Reactie #30 Gepost op: 17-09-2011, 09:19:09 »
Ik ben ook teleurgesteld. Er zaten 2 mensen van team wit opgesloten. Eerst Negativ in het riool en later Daryl bij die explosievenproef. Maar schijnbaar mocht die laatste wel, want daar werd niets over gezegd en ze kregen ook maar 1x 50 punten aftrek op het laatst.

En als ik me niet vergis is er steeds gezegd: Je hebt 6 sleutels nodig om de tijgerkooi te openen.

Team wit heeft er 5, maar mag er wel gewoon in, maar met 10 seconden aftrek.

Ik heb het idee dat de regels gewoon aangepast worden naar hoe het de produktie uitkomt. Niet leuk om te kijken en ik pas dus vanaf volgende week.

In de explosievenkamer kan je niet opgesloten worden. Dit omdat de tijd bepaald wordt door het kruit en niet door de waterloper...