Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 179724 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #420 Gepost op: 12-01-2012, 09:20:18 »
Nou ja, ik weet niet wat voor contract IDTV met de AVRO heeft, maar als ze daarin kunnen opnemen dat het programma niet eerder via andere kanalen dan de reguliere uitzending openbaar mag worden gemaakt, dan graag. En anders heeft misschien een andere omroep interesse?

Misschien is het ook gewoon vet ondankbaar om zo te reageren. Ik ben gewoon blij met 12 seizoenen widm, welk land en welke omroep hebben dat nog meer gepresteerd? En dan gebeurd er een keer iets waar fans het niet mee eens zijn en dan zeggen ze AVRO-lidmaatschappen op, of hebben het erover dat er overgestapt moet worden naar een andere omroep. Verwende-kinderen-reacties zijn dat.
 >:(
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #421 Gepost op: 12-01-2012, 12:02:13 »
De Avro had gisteren een aantal kandidaat foto's op facebook geplaatst dus ik zag daar een mooie aanleiding in om even te laten weten dat de molloten op de fora niet blij zijn met de voorvertoning, kreeg ik als antwoord :
Citaat
Jammer dat je er niet blij mee bent. Wij wilden de echte fans een preview geven, maar we zullen je tip meenemen naar volgend jaar.

Dat betekent dus dat ze niet van plan zijn om het maar bij 1 keer te laten, ik heb deze topic al als antwoord gelinkt maar misschien zouden anderen ook even op facebook kunnen reageren want gezien het antwoord gaan ze er kennelijk van uit dat ik de enige ben die er niet blij mee is.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.281746248549636.68447.102701126454150&type=1&cmntid=282381568486104&notif_t=comment_mention


Offline Loebas

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #422 Gepost op: 12-01-2012, 12:51:33 »
Gister ook gedaan Miek. En meer mensen (nog niet alle 48.000 followers op FB ;)

Wilde nu even kijken hoeveel mensen op FB een reactie hebben geplaatst,
maar heb heel snel weggeklikt.... :o

Doe ik wel vanavond na de uitzending... ;)

Veel plezier vanavond allen!
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolMail 2012
« Reactie #423 Gepost op: 12-01-2012, 14:35:34 »
Benieuwd of het inderdaad extra kijkcijfers op gaat leveren. Dat zou natuurlijk wel goed zijn voor het programma. Hoe beter de kijkcijfers hoe groter de overlevingskans van de mol. Alleen dan wel ten koste van ons (mijn) donderdagavondzenuwenmolgevoel. Time will tell.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2012, 14:49:04 door Lautjuh »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #424 Gepost op: 12-01-2012, 15:33:14 »
Nu ik aflevering 2 online gekeken heb, vind ik het eigenlijk best wat toevoegen. Lekker alles al een dag (halve dag in mijn geval) op je kunnen laten inwerken en dan vanavond nog een keer kijken en zien wie er afvalt.
Ik denk eigenlijk dat dit best goed zou kunnen gaan werken, ook op dit forum, en ik vind de reacties van sommigen ook wel érrug overdreven.
Verder zou ik er ook voor willen pleiten om de kandidatentopics gewoon weer open te gooien. Nu heeft helemaal niemand er wat aan.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolMail 2012
« Reactie #425 Gepost op: 12-01-2012, 16:32:14 »
  >:( neeeee!!!! niet doen, gewoon de topics dicht tot vanavond. Ik wring me al de hele middag in allerlei bochten om niks gespoilerd te krijgen en hier ben ik relatief veilig omdat de afl keurig in een spoilertopic staat die ik zorvuldig mijd. Dus geen flauwekul t is zo al erg genoeg  :(
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: MolMail 2012
« Reactie #426 Gepost op: 12-01-2012, 16:37:23 »
Topics van de kandidaten blijven inderdaad dicht.

Verder wil ik jullie voorzichtig vragen dit topic nu weer te gaan gebruiken voor de MolMail. Ik begrijp dat het eerder online komen van de aflevering tot de nodige reacties heeft geleid in dit topic. Maar inmiddels is de situatie zoals die is, hebben veel forummers er iets over gezegd en moeten we ons er maar bij neerleggen. Het is en blijft een besluit van de AVRO.
The sun came up and reality set in.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #427 Gepost op: 12-01-2012, 16:42:35 »
De Avro had gisteren een aantal kandidaat foto's op facebook geplaatst dus ik zag daar een mooie aanleiding in om even te laten weten dat de molloten op de fora niet blij zijn met de voorvertoning, kreeg ik als antwoord :
Dat betekent dus dat ze niet van plan zijn om het maar bij 1 keer te laten, ik heb deze topic al als antwoord gelinkt maar misschien zouden anderen ook even op facebook kunnen reageren want gezien het antwoord gaan ze er kennelijk van uit dat ik de enige ben die er niet blij mee is.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.281746248549636.68447.102701126454150&type=1&cmntid=282381568486104&notif_t=comment_mention



Ik : Ow volgend jaar pas, lees deze topic op het grootste molforum dan even voor de gein, kunnen jullie zien watvoor consternatie over is ontstaan (de rest vh forum is overigens plat tot de uitzending van vanavond ivm de voorvertoning
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=43930.260

De Avro : Wij doen dit vaker met andere programma’s. Dat wordt zeer gewaardeerd en leidt in de regel ook tot meer kijkers voor de televisie-uitzending. In eerste instantie is het op voorhand beschikbaar maken van de aflevering van Wie is de Mol? een eenmalig experiment. Aan de hand van de resultaten zullen we besluiten dit wel of niet voort te zetten. Jullie suggesties worden dus zeker meegenomen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolMail 2012
« Reactie #428 Gepost op: 12-01-2012, 17:08:50 »
Citaat
eenmalig experiment

Mooi zo.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #429 Gepost op: 12-01-2012, 18:38:21 »
De Avro : Wij doen dit vaker met andere programma’s. Dat wordt zeer gewaardeerd en leidt in de regel ook tot meer kijkers voor de televisie-uitzending. In eerste instantie is het op voorhand beschikbaar maken van de aflevering van Wie is de Mol? een eenmalig experiment. Aan de hand van de resultaten zullen we besluiten dit wel of niet voort te zetten. Jullie suggesties worden dus zeker meegenomen.

De AVRO heeft dus duidelijk als motief het verhogen van de kijkcijfers. Dit effect meet je niet in een week. Vraag me dan ook af wat ze hier met eenmalig bedoelen.

Om 18u00 lag het aantal online views van aflevering 2 tot de executie al boven de 15.000 (tov ongeveer 35.000 voor de 'normale' aflevering 1). Lijkt me dat de AVRO hier wel tevreden over kan zijn.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #430 Gepost op: 12-01-2012, 18:46:32 »
Mooi zo.

Gezien hun eerdere reactie vrees ik dat ze het over een seizoen hebben.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #431 Gepost op: 12-01-2012, 18:50:24 »
Na een paar weken is iedereen er aan gewend. En als ze er dan weer mee stoppen, wordt daar weer steen en been over geklaagd. :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #432 Gepost op: 12-01-2012, 18:57:33 »
Na een paar weken is iedereen er aan gewend.

Nou.. Dat zeker niet.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolMail 2012
« Reactie #433 Gepost op: 12-01-2012, 19:13:03 »
Na een paar weken is iedereen er aan gewend. En als ze er dan weer mee stoppen, wordt daar weer steen en been over geklaagd. :P
Heb je voor uber grapjurk geleerd? Ik vind t nu een slecht idee en dat vind ik volgende week ook en de week erna ook.
En nu on-topic, zoals Sprien heel vriendelijk en uiterst voorzichtig  :D vraagt!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #434 Gepost op: 12-01-2012, 19:17:56 »
Heb je voor uber grapjurk geleerd?
Wmb zou je wel iets normaler mogen reageren. Mensen mogen hun eigen mening hebben, toch?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolMail 2012
« Reactie #435 Gepost op: 12-01-2012, 19:29:34 »
niks mis met grapjurk  ;D en ja hoor jij jou mening en ik de mijne en ik vind jou mening erug grappig dus vandaar.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolMail 2012
« Reactie #436 Gepost op: 12-01-2012, 22:31:53 »
Misschien is het ook gewoon vet ondankbaar om zo te reageren. Ik ben gewoon blij met 12 seizoenen widm, welk land en welke omroep hebben dat nog meer gepresteerd? En dan gebeurd er een keer iets waar fans het niet mee eens zijn en dan zeggen ze AVRO-lidmaatschappen op, of hebben het erover dat er overgestapt moet worden naar een andere omroep. Verwende-kinderen-reacties zijn dat.
 >:(
Oh, dus we moeten overal maar dankbaar om zijn? "Volgend jaar duurt een aflevering nog maar 25 minuten." Hoera! Dank je wel AVRO!
Als je het ergens niet mee eens bent, dan mag je daar kritiek op uiten. En dan mag je doen zoals je dat zelf wilt. En als dat betekent dat je je lidmaatschap opzegt, dan is dat een teken van onvrede jegens de AVRO.
The British are not impressed.

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: MolMail 2012
« Reactie #437 Gepost op: 17-01-2012, 15:24:54 »
vandaag nieuwe molmail? :)
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #438 Gepost op: 17-01-2012, 15:29:07 »
Kreeg zojuist een reactie op Facebook van de Avro :

Citaat
Het eerder online zetten van de uitzending van Wie is de Mol? was een eenmalig experiment. Dank voor jullie vele reacties. Vanaf nu zijn de uitzendingen weer alleen op de donderdagavond vanaf 20:30 uur op Nederland 1 en via live.avro.nl te bekijken.

 ::bravo::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolMail 2012
« Reactie #439 Gepost op: 17-01-2012, 15:39:28 »
Het eerder online zetten van de uitzending van Wie is de Mol? was een eenmalig experiment. Dank voor jullie vele reacties. Vanaf nu zijn de uitzendingen weer alleen op de donderdagavond vanaf 20:30 uur op Nederland 1 en via live.avro.nl te bekijken.

Hoera! Dat is goed nieuws! Morgenavond lekker niets aan de hand en donderdag met z'n allen weer voor de buis als vanouds :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!