Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 179720 keer)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #380 Gepost op: 11-01-2012, 14:29:28 »
Ook William Spaaij is er duidelijk tegen. Als zelfs de kandidaten er tegen zijn, dan moet het wel erg dom zijn van Avro. AFVUREN!!


"WilliamSpaaij: Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt!#WIDM is de magie van de donderdagavond! RT"
Lomperik..

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolMail 2012
« Reactie #381 Gepost op: 11-01-2012, 15:06:57 »
Ik heb zojuist mijn lidmaatschap van de AVRO opgezegd. Ik heb de reden kunnen opgeven en deze is ook als zodanig genoteerd.

@Supernova: ik weet niet of het per se ott is. Het opzeggen van een lidmaatschap van een organisatie is een manier om aan te geven dat je het niet met bepaalde belangrijke punten van die organisatie eens bent. Mensen zeiden bijv. ook hun abonnement op op te Telegraaf toen ze dat interview met Ruben (de overlevende jongen van de vliegramp in Tripoli) hadden, en ook willen mensen nog wel eens hun lidmaatschap van een politieke partij opzeggen als ze vinden dat die partij niet meer voor hun idealen staat.

Voor mij is het in ieder geval een manier om mijn onvrede te uiten.

En trouwens, mijn lidmaatschap loopt nog tot december, en als tegen die tijd deze onzin is afgelopen en seizoen 13 komt eraan, dan wil ik best wel weer lid worden hoor :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #382 Gepost op: 11-01-2012, 15:15:38 »
Ook Maarten vindt het niet leuk, gezien zijn reactie op Twitter. Retweeten maar, mensen!

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: MolMail 2012
« Reactie #383 Gepost op: 11-01-2012, 16:26:04 »
Ook Maarten vindt het niet leuk, gezien zijn reactie op Twitter. Retweeten maar, mensen!
Ook William Spaaij is er duidelijk tegen. Als zelfs de kandidaten er tegen zijn, dan moet het wel erg dom zijn van Avro. AFVUREN!!


"WilliamSpaaij: Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt!#WIDM is de magie van de donderdagavond! RT"

Nu kan de AVRO toch niet meer ontkennen dat het idee niet echt heel super is?
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: MolMail 2012
« Reactie #384 Gepost op: 11-01-2012, 16:28:47 »
Hadewych heeft William ook ge retweet dat zijn dus al 3 deelnemers die duidelijk laten zien hoe zij over het idee denken...
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: MolMail 2012
« Reactie #385 Gepost op: 11-01-2012, 16:31:58 »


Ik weet nog niet of ik ga kijken vanavond. Ik zie de daad ervan in ieder geval niet als iets wat 'verraad' pleegt aan of iets dergelijks. Ik vind ook niet dat mensen die dat ook gaan doen zich daarover schuldig moeten voelen.
Ieder moet zijn of haar eigen keuzes maken. En een 'daad' stellen als niet kijken of je lidmaatschap intrekken is slechts symbolisch sws. Zoals Lo eerder aangaf, men heeft hiermee  mogen we aannemen een bepaald doeleinde voor ogen - dat wordt bereikt of niet. Het zal niet de bedoeling zijn geweest de aanhang hier te vervreemden, zeker niet - maar er zijn bepaalde doelen die gesteld worden waar mogelijk ook Anton/ de productieleiding weinig over te zeggen heeft omdat dit door de directie bepaald wordt.

Mooie woordkeuze supernova, hierdoor gingen belletjes rinkelen.
In het interview (molmail 27 dec.) waar Art praat over zijn presentatorschap zegt hij op een gegeven moment: Seizoen 12 is in één woord samen te vatten als vervremend

Wellicht is dit toch een stunt van de avro.
Mocht het geen stunt zijn, maar gewoon truc om meer kijkers te trekken dan vind ik het erg plezierig om te lezen dat zelfs de kandidaten het er niet mee eens zijn!

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: MolMail 2012
« Reactie #386 Gepost op: 11-01-2012, 16:33:27 »
 >:(

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: MolMail 2012
« Reactie #387 Gepost op: 11-01-2012, 16:42:11 »
Nou nou, ze stunten wel weer hoor...

Persoonlijk snap ik de Avro niet, de mol is juist iets voor donderdagavond, je kan niet wachten en je zou eigenlijk de aflevering eerder willen zien... Maar dat wil je juist niet (Jaja, de mens is complex  ::rofl::)

Nu zie je dus de echte aflevering als je die al gezien hebt, slechte actie!



Ik denk vooral dat het voor de niet zo fanatieke mensen een reden is om donderdag dan OOK te kijken, maar ik ben persoonlijk van mening dat je niet een dag van tevoren met de mol kan beginnen.
]
 :\'(


De mol was vroeger leuker...
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #388 Gepost op: 11-01-2012, 16:53:36 »
Ik snap al dat geklaag niet. Wil je niet kijken, dan kijk je toch gewoon niet. En het forum dicht lijkt me ook onzin. Als je niets wilt weten dan log je toch gewoon niet in?


Helemaal mee eens, dit geklaag slaat helemaal nergens op naar mijn mening. ::ohno::
🜃

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: MolMail 2012
« Reactie #389 Gepost op: 11-01-2012, 16:56:27 »
De mol was vroeger leuker...

Eergister dus... :P
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolMail 2012
« Reactie #390 Gepost op: 11-01-2012, 17:03:44 »
Helemaal mee eens, dit geklaag slaat helemaal nergens op naar mijn mening. ::ohno::
Naar mijn persoonlijke mening slaat het wel degelijk ergens op.

Het is niet alsof alle klachten van twee mensen komen. Als dat zo was geweest was het inderdaad overdreven geweest. Zo goed als ie-der-een hier uit zijn onvrede. Blijkbaar hebben heel veel van ons er eenzelfde gedachte over. En dan vind ik het geen probleem als we die onder elkaar delen. Dat is ook wat een community een community maakt, vind ik.

Daarnaast vind ik het zoals enkelen hier, goed nieuws dat ook de kandidaten tegen zijn. Ik ben eerlijk gezegd erg benieuwd naar de mening van Art hierover aangezien hij met de tweet kwam. Het zou zomaar kunnen dat ook dat alleen maar in opdracht van de Avro is gebeurd. Maar goed, voor 'tzelfde geld is hij helemaal enthousiast. Alhoewel ik daar eigenlijk niet op reken, aangezien hij ook een halve molloot is...

Als je niets wilt weten dan log je toch gewoon niet in?
Da's makkelijk gezegd. Maar dat betekent dus dat de mensen die het niet willen weten, geen andere keus wordt geboden dan zichzelf voor één dag buiten de community te sluiten - en niet alleen buiten déze community bovendien. Oftewel: deze groep lijdt er onder. Vind het dan niet vreemd dat daar over geklaagd wordt. En zoals blijkt is deze groep bovendien behoorlijk groot, althans op dit forum.

Edit:
Tegelijkertijd is dit een multimedia machine die probeert te concurreren.
Waarom, Wie is de Mol heeft zo goed als geen concurrentie :-\\
« Laatst bewerkt op: 11-01-2012, 17:15:56 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline ---------------

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #391 Gepost op: 11-01-2012, 17:31:50 »
Helemaal mee eens, dit geklaag slaat helemaal nergens op naar mijn mening. ::ohno::

 ::jaja::

"Niets is wat het lijkt" ...en dan gebeurt er iets onverwachts en dan is het weer niet goed.




Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolMail 2012
« Reactie #392 Gepost op: 11-01-2012, 17:38:27 »
Nee, omdat widm meer is dan een uurtje per week. En als je het dan gaat kijken, wil je ook de hele aflevering zien, en dat kan dus pas op donderdag. Wat betekent dat een heleboel mensen zich vanavond woensdagavond nergens meer kunnen vertonen op plaatsen waar veel Nederlanders komen.
Bovendien heeft dit niks te maken met 'niets is wat het lijkt', dit lijkt nergens op, en het is niks.
The British are not impressed.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: MolMail 2012
« Reactie #393 Gepost op: 11-01-2012, 17:42:39 »
ik hoop niet dat ze hem vandaag online zetten. ik heb morgen een groot biologieproefwerk en kan nu geen afleiding gebruiken
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #394 Gepost op: 11-01-2012, 17:43:40 »
Het is niet alsof alle klachten van twee mensen komen. Als dat zo was geweest was het inderdaad overdreven geweest. Zo goed als ie-der-een hier uit zijn onvrede. Blijkbaar hebben heel veel van ons er eenzelfde gedachte over. En dan vind ik het geen probleem als we die onder elkaar delen. Dat is ook wat een community een community maakt, vind ik.
Volgens mij zijn er ook heel veel van ons die niet kunnen wachten tot de volgende aflevering komt. Nu krijgt ie-der-een hier de mogelijkheid om die aflevering een dag eerder te bekijken en dan gaan heel veel van ons lopen klagen dat de aflevering een dag eerder te bekijken is. Dat slaat toch nergens op? Of wil je zeggen dat heel veel van ons helemaal niet zit te wachten op de volgende aflevering?
🜃

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #395 Gepost op: 11-01-2012, 17:45:07 »
Ik ga denk ik morgen telefonisch mijn AVRO lidmaatschap opzeggen. Als de AVRO nog besluit te stoppen met het voortijdig uitbrengen van WIDM wil ik wel weer overwegen tientjeslid te worden.

Edit: ik kan iedereen aanraden om telefonisch het lidmaatschap op te zeggen. Als we daarmee de AVRO duidelijk maken dat met ons niet valt te sollen (dus dat moet je ook niet willen) dan helpt het misschien.

T is dat geen lid ben van de AVRO, anders had ik het zeker gedaan.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolMail 2012
« Reactie #396 Gepost op: 11-01-2012, 17:46:43 »
Volgens mij zijn er ook heel veel van ons die niet kunnen wachten tot de volgende aflevering komt. Nu krijgt ie-der-een hier de mogelijkheid om die aflevering een dag eerder te bekijken en dan gaan heel veel van ons lopen klagen dat de aflevering een dag eerder te bekijken is. Dat slaat toch nergens op? Of wil je zeggen dat heel veel van ons helemaal niet zit te wachten op de volgende aflevering?
tja maar wat mensen ook gezegd hebben: Het wachten is een deel van de charme van het programma. En het tegelijk kijken en tegelijk op het forum er over praten is een ander iets. Dat plezier wordt nu weggehaald.
 Ik vind het persoonlijk ook jammer en zal vanavond niet op dit board meer komen. Donderdagavond 20.30 uur kijk ik pas wie is de mol
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #397 Gepost op: 11-01-2012, 17:49:06 »
Ik ga denk ik morgen telefonisch mijn AVRO lidmaatschap opzeggen. Als de AVRO nog besluit te stoppen met het voortijdig uitbrengen van WIDM wil ik wel weer overwegen tientjeslid te worden.

Edit: ik kan iedereen aanraden om telefonisch het lidmaatschap op te zeggen. Als we daarmee de AVRO duidelijk maken dat met ons niet valt te sollen (dus dat moet je ook niet willen) dan helpt het misschien.
Dan ben je echt een molloot als je dat om die reden doet. ::dom::
🜃

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolMail 2012
« Reactie #398 Gepost op: 11-01-2012, 17:59:10 »
Dan ben je echt een molloot als je dat om die reden doet. ::dom::

Definately een molloot! Ik ben vanwege WIDM lid geworden van de AVRO, dan mag ik ook vanwege WIDM mijn lidmaatschap opzeggen. ::tandpastasmiley::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolMail 2012
« Reactie #399 Gepost op: 11-01-2012, 18:20:10 »
Volgens mij zijn er ook heel veel van ons die niet kunnen wachten tot de volgende aflevering komt. Nu krijgt ie-der-een hier de mogelijkheid om die aflevering een dag eerder te bekijken en dan gaan heel veel van ons lopen klagen dat de aflevering een dag eerder te bekijken is. Dat slaat toch nergens op? Of wil je zeggen dat heel veel van ons helemaal niet zit te wachten op de volgende aflevering?
Lees de berichten terug. Mensen zeggen dat ze heel goed kunnen wachten en dat ook willen. "Niet kunnen wachten" is een hyperbool, een stijlfiguur. Net zoals "zich doodlachen" Dat moet je niet letterlijk nemen...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas