Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 179749 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolMail 2012
« Reactie #320 Gepost op: 10-01-2012, 19:09:24 »
Zou dit het tweede mol-land zijn? Krijg je te zien als je week-winnaar bent of niet. Lijkt me dat dit een fragment uit een echte executie is.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: MolMail 2012
« Reactie #321 Gepost op: 10-01-2012, 19:11:41 »
Hopelijk blijft dit bij een Geenmalige actie van de AVRO.
::ok::
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolMail 2012
« Reactie #322 Gepost op: 10-01-2012, 19:12:21 »
Zou dit het tweede mol-land zijn? Krijg je te zien als je week-winnaar bent of niet. Lijkt me dat dit een fragment uit een echte executie is.
en de gebouwen / kou leek me dit gewoon ijsland...
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolMail 2012
« Reactie #323 Gepost op: 10-01-2012, 19:14:50 »
Ik las net in een ander topic over dat de aflevering morgen al beschikbaar is op internet. Wow! Ik had echt niet verwacht dat ze ooit zoiets zouden doen...

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik niet weet of ik dat wel of niet wil bekijken. Hmmm. Ik denk het eigenlijk niet, maar aan de andere kant vraag ik mij af of ik het geduld heb om tot donderdag te wachten. Al is het helemaal een kwelling om de aflevering te zien en dan nog een dag te moeten wachten tot de executie.
Pfff... waarom toch!?!

Hoe werkt dit met jokers in de pool? (EDIT: Ik zie net dat het in dit topic al aan de orde is gekomen.)

Dit zou je als een tweede 'tijdmachine'-hint naar Dio kunnen zien.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2012, 19:16:35 door Rat »

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #324 Gepost op: 10-01-2012, 19:15:57 »
Ha, Rat, dat vind ik een goede. Laten we dit dan als eenmalige Molhint beschouwen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #325 Gepost op: 10-01-2012, 19:29:37 »
Zou dit het tweede mol-land zijn? Krijg je te zien als je week-winnaar bent of niet. Lijkt me dat dit een fragment uit een echte executie is.

Mogelijk Reykjavik, gezien de (lage) gebouwen en de spitse kerk.
Daar is ook een vrij grote haven.



Citaat
Reykjavik is het landelijk centrum voor handel en transport, overheidsinstellingen, onderwijs en sociale en gezondheidsdiensten, en is ook een van de belangrijkste vissershavens van het land
Bron
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #326 Gepost op: 10-01-2012, 19:36:31 »
Hamvraag is.. woensdag kijken of niet?
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #327 Gepost op: 10-01-2012, 19:37:48 »
Hamvraag is.. woensdag kijken of niet?

Twijfel je daarover dan?

NIET DOEN! Laat de AVRO merken dat er toch geen hond naar kijkt als je het op woensdag online zet, dan stoppen ze ermee.
Tell me what your telescope says

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: MolMail 2012
« Reactie #328 Gepost op: 10-01-2012, 19:45:33 »
Zou dit het tweede mol-land zijn? Krijg je te zien als je week-winnaar bent of niet. Lijkt me dat dit een fragment uit een echte executie is.

Ja, dit is een echte executie. Ik heb beelden van een promo met beelden die nog gaan komen, daar kun je het ook op zien. Die promo gaat misschien nog wel verder dan?!?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolMail 2012
« Reactie #329 Gepost op: 10-01-2012, 19:56:05 »
Ik heb persoonlijk geen zin in een dag lang een forum waar de ene helft wil dat de andere helft zijn kop houdt over wat er online was te zien of noodgedwongen weg moet blijven. Stomme actie dus die DIRECT afbeuk doet aan het community gevoel.  ::niet-ok::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #330 Gepost op: 10-01-2012, 20:06:22 »
Hamvraag is.. woensdag kijken of niet?
Ik zal niet kijken....,
Wil met mijn katten donderdag klaarzitten voor de buis, zoals altijd....
Zoals het hoort :) Veel te leuk!
-Ik vind het jammer dat ze de boel online zetten vooraf-.
Omnia vincit amor

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #331 Gepost op: 10-01-2012, 20:10:24 »
Ik ga ook zeker niet kijken, zal heeeeeeeel moeilijk worden.. Maar kijk uit principe NIET!

Soms heeft succes dus ook nadelen, als dit programma 1,5 had gescoord hadden we geen 2de scherm, en ook geen vooraf te bekijken aflevering...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #332 Gepost op: 10-01-2012, 20:14:07 »
Twijfel je daarover dan?

NIET DOEN! Laat de AVRO merken dat er toch geen hond naar kijkt als je het op woensdag online zet, dan stoppen ze ermee.
Ik kijk 'm ook véél liever donderdagavond in z'n geheel, maar als ik woensdagavond en donderdag al allerlei dingen erover hoor op school of hier lees, dan weet ik 't nog zonet niet. Maar voor het statement zal ik 'm inderdaad maar niet aanzetten!
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolMail 2012
« Reactie #333 Gepost op: 10-01-2012, 20:15:38 »
Ik ga ook niet kijken.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #334 Gepost op: 10-01-2012, 20:25:54 »
Interessante verspreking van Tim op het eind  :) Bewust of onbewust gedaan, that's the question. :P En oprecht of om ons het spoor bijster te maken  ::rofl:: Op zich kan ik het gebaar wel waarderen dat ze de aflevering eerder openbaar maken. Maar als je er sec naar kijkt: wat heeft het voor nut? Wij molloten willen de gehele uitzending, inclusief executie, aftiteling èn sneakpreview. De wannabe's willen enkel de executie zien, de rest is voor hen niet interessant.

Dus het gaat geheid idd kijkcijferverlies opleveren. Niet erg slim dus v/d AVRO. Sowieso heb ik al zo mijn bedenkingen bij dat tweede scherm. Alsof het noemenswaardige info oplevert. Een programma als WIDM kan prima zonder. Dus.. nu nog maar even mijn pool bij langs gaan, voordat ie vanavond dichtgegooid gaat worden wellicht. En donderdagavond, zoals het hoort, gewoon voor de buis kijken!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolMail 2012
« Reactie #335 Gepost op: 10-01-2012, 20:26:35 »
Ik deel de mening van bijna iedereen hier. Niet handig. Ik ga dan ook niet kijken. Ik heb voor dit seizoen afgesproken dat ik samen met een vriend ga kijken. Op donderdagavond. En dan wil ik verrast worden. Het getheoretiseer doen we daarna wel.


Maar ik wil wel even de vraag stellen hoe dit forum daar mee om gaat. Spreken we met elkaar af dat we niets zeggen tot donderdagavond, of spreken we met z'n allen af dat iedereen die niets wil weten, tussen woensdagavond en donderdagavond het forum niet bezoekt? Het is één van die twee namelijk.


Ik heb Teun gecontacteerd. Ben benieuwd wat hij van het idee vindt en of ie er iets aan kan doen.
Ik heb in ieder geval Art even geantwoord op Twitter.
Heinz en jonne17: goed bezig! Dit idee wordt bijna unaniem afgekeurd en het is goed als invloedrijke personen hiervan op de hoogte zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolMail 2012
« Reactie #336 Gepost op: 10-01-2012, 20:28:40 »
Ik ben vanaf woensdagavond 20.30 niet op dit forum te vinden...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Biersteker

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #337 Gepost op: 10-01-2012, 20:28:51 »
Ik ga zeker wel kijken. Alvast op zoek naar nieuwe CV's ;)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #338 Gepost op: 10-01-2012, 20:32:04 »
Maar ik wil wel even de vraag stellen hoe dit forum daar mee om gaat. Spreken we met elkaar af dat we niets zeggen tot donderdagavond, of spreken we met z'n allen af dat iedereen die niets wil weten, tussen woensdagavond en donderdagavond het forum niet bezoekt? Het is één van die twee namelijk.
Probleem is dat we het van niemand kunnen vragen/eisen. En als de niet-kijkers op donderdag pas om half 10 op het forum komen en dan tig bladzijden bij moeten lezen... spanning is toch deels weg. Van 24 uur moet je bijlezen of jouw theorettes er al wel/niet bij staan.

Ik denk dat de kortste klap is: niet online. Petitie Bodejos?
(teken normaal petities die er echt toe doen, maar ook heerlijk je eens druk te maken over iets wat je leuk vindt!).
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #339 Gepost op: 10-01-2012, 20:35:54 »
hoe dit forum daar mee om gaat. Spreken we met elkaar af dat we niets zeggen tot donderdagavond, of spreken we met z'n allen af dat iedereen die niets wil weten, tussen woensdagavond en donderdagavond het forum niet bezoekt

Tja, ik kan noch woensdag-, noch donderdagavond. Verenigingsavonden. Al de afgelopen 10 jaar zelfde liedje. En de hele vereniging vragen een andere dag de zaal te huren is ook zowat. Dus voor mij niets nieuws onder de zon. De video snort wel en ik lees wel bij op het forum achteraf.

Maar als je een serieus antwoord wilt kan je een schisma maken met het spoilertopic van bartjel. Daar kunnen alle posts op na de preview. Daar is het topic ook voor. Dus ik stel voor dat te gebruiken morgen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)