Auteur Topic: aanwijzingen vorig seizoen  (gelezen 3143 keer)

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
aanwijzingen vorig seizoen
« Gepost op: 1-02-2002, 23:43:45 »
hoi allemaal!

weten jullie ze nog???

* de abseiling van Nico
* het vreemde geluid waarvan later bleek dat als je het terugspoelde je :Nico is de mol zou horen

weten we er nog meer? Ik geloof dat dit het was van het vorige seizoen aan serieuze hints...

Hoe zat dat met dat andere seizoen?

Groetjes,

Jane

he Comp, hoe zit het, ik wil van die Newbie status af, ik ben professional!

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline broer

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: aanwijzingen vorig seizoen
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2002, 01:33:29 »

Citaat

* de abseiling van Nico
* het vreemde geluid waarvan later bleek dat als je het terugspoelde je :Nico is de mol zou horen

weten we er nog meer? Ik geloof dat dit het was van het vorige seizoen aan serieuze hints...
Er zaten er nog veel meer in. De opdracht waarin Nico in de donkere kamer zat was - inclusief aanwijzingen - voor een groot deel gejat uit de Belgische serie. Waarom ze dat niet hebben gemeld in de laatste uitzending vorig seizoen, weet ik niet. Misschien omdat het zo overduidelijk uit België gejat was, misschien omdat iedereen op het forum van vorig seizoen hen al in de smiezen had. ;D
En zo zaten er nog veel meer in. Ik moet helaas echter zeggen dat ik ze ook vergeten ben. :-[
Citaat
he Comp, hoe zit het, ik wil van die Newbie status af, ik ben professional!
Meer posten. ;D
Misschien kun je bij Kenner advies inwinnen over hoe je moet spammen? ;)

Achteloos...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2002, 02:31:11 »
Citaat

En zo zaten er nog veel meer in. Ik moet helaas echter zeggen dat ik ze ook vergeten ben. :-[

Nee er zat gewoon niet meer in, dat was de grootste domper van vorig seizoen... Ik heb zelfs die donkere kamer nooit als aanwijzing gezien... Dan nog die zwarte kat... Vond ik niet echt overtuigend als aanwijzingen... veel te vaag...

Citaat

Meer posten.

Befaamde truc (Zou een tip van kenner kunnen zijn): Veel testen op het test-forum... ;)

Dan opeens van het 99ste naar het honderste voel je opeens van binnen: ''Hee ik ben mol-professor!'' ;D

Gr. B.

Offline richardversluis

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2002, 10:50:05 »
kleine rectificatie:
de zwarte kat was geen aanwijzing. Zie de oude site van vorig jaar:
http://www.compuart.nl/vorigseizoen/molfanaten.html

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2002, 10:55:04 »
Voor de juiste prijs is er altijd wel een cursus mol professor in 24 te volgen hoor.

Maarre , vanwaar de interesse over de hints van vorig jaar ? 100% dat ze die dit jaar niet weer gaan gebruiken. Je kan je beter concentreren dan nog over die vage kandidatenprofielen op de officiële site ; dikke kans dat daar wel wa in verborgen zit.

Greetz , Kennie...

( jaja , alweer een bericht erbij , schiet al op zo  :P)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2002, 15:28:28 »
Jane, ik heb vorig jaar na afloop van de tweede reeks voor alle kandidaten de verdachte acties en mogelijke echte en valse hints opgeschreven en beschikbaar gemaakt op:

http://poeha.com/demol/nl2001a9a.html

Er staan daar meer aanwijzingen dan de twee die vorig jaar in de laatste aflevering zijn getoond. Je moet maar zelf beslissen welke mogelijk opzettelijk zijn geplaatst en welke op toevalligheden berusten. Ik denk bijvoorbeeld net als broer dat Nico opzettelijk in de donkere kamer is gezet maar het kan evengoed toeval zijn geweest.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6 Gepost op: 2-02-2002, 16:21:56 »
wow , wat een gededailleerde informatie op die site zeg , mijn complimenten....

* kenner is impressed (once again)

Misschien iets voor compuart om deze specifieke deeplink op de site te zetten onder ''hints''.....

Greetz  ,kenner

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 2-02-2002, 19:59:07 »
Nog wat aanwijzingen uit Mol 1 en 2 Belgie:

*De mol droeg steeds slippers als hij naar de executie kwam.
*Als je het eerste woord van elke introductie van de aflevering na elkaar zette kreeg je de volgende zin:
De mol is Hugo en alleen Hugo.
*In de volgorde van de introductie van de kandidaten schuilde reeds de winnaar en de mol.
De mol was de enige die alfabetisch werd vertoont.
*De nummerplaat van de auto die de afvaller wegrijdt veranderde 1 maal, het was als ik me niet vergis aangepast met letters uit de naam van de Mol.
*In een proef zit men opgesloten in een donkere kamer met black-lights op de muur was in fluo kleurtjes: De Mol is… met een pijl , als je die pijl volgde kwam je uit op de naam van de mol.

Ik heb zelf Mol 1 en 2 in B. niet gezien; de credits voor dit lijstje zijn voor Ballie; dit komt ergens uit een stoffig forum van vorig jaar.
Kijk zo'n hint als die zin van: De mol is Hugo en alleen Hugo, vind ik nou een geweldige aanwijzing. Vorig jaar had je alleen die van Nico die in de voortiteling abseilt; dat was wel een aardige, die van de vertraagde stem erg slecht.
En aanwijzingen die er wel zouden zijn, maar die in de laatste aflevering niet worden onthuldt als zijnde een aanwijzing zijn voor mij ook geen aanwijzing geweest... dus ook niet die van Nico in de donkere kamer bv...

Gr. B.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #8 Gepost op: 2-02-2002, 22:15:20 »
In de Belgische 2e serie was er ook nog dat ze bij de hotelkamer proef met die donkere kamer naar Juan Poloma moetsen vragen. POlOma een anagram Voor OPA MOL. Hugo was de opa en ook de Mol. en die donkere kamer is echt wel gepland hoor mensen , maar idd te sterk gekopieerd en door de jagers hier gemerkt, dus niet vermeld in laatste aflevering.

Om nu te zeggen dat er aanwijzingen zullen zitten in de omschrijvingen vind ik wat ver gaan , want hoe kan iemand zonder internettoegang dan die informatie weten dat iemand iets niet goed hoort in bad, etc.

Wat we er wel mee moeten, weet ik niet, maar ik ga op een Mol jagen en niet op spoken, althans das de bedoeling

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #9 Gepost op: 2-02-2002, 22:18:04 »

Citaat

Dan nog die zwarte kat... Vond ik niet echt overtuigend als aanwijzingen... veel te vaag...

Die zwarte kat was GEEN hint, dat heb ik hem tijdens de chatsessie gevraagd en toen zei ie van niet, later, op de molfanatenbijeenkomst zei ie dat ie maar wat zei, het was GEEN hint.

Verder wil ik nog steeds prof worden...

de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #10 Gepost op: 2-02-2002, 23:05:58 »
Citaat

Verder wil ik nog steeds prof worden...

Ach, na een tijdje zijn we allemaal prof  ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 3-02-2002, 01:54:58 »
Citaat

Die zwarte kat was GEEN hint, dat heb ik hem tijdens de chatsessie gevraagd en toen zei ie van niet, later, op de molfanatenbijeenkomst zei ie dat ie maar wat zei, het was GEEN hint.

Jajaja, richard v. meldde dat ook al, ik breidde door op aanwijzing die broer gaf nl. die donkere kamer waarin Nico zat. Zelf zag ik die zwarte kat en de ''donkere kamer''-aanwijzing zowieso al niet als aanwijzingen...
Wil het die kwalificatie krijgen moet ie aan het eind van de serie als zodanig aangemerkt worden.

Citaat

quote author=bertha531 link=board=general&num=1012603426&start=0#2 date=02/02/02 om 02:31:11

Wil je prof worden moet je natuurlijk wel goed citeren!!  ;)

Gr. B.