Auteur Topic: aanwijzingen vorig seizoen  (gelezen 3143 keer)

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
aanwijzingen vorig seizoen
« Gepost op: 1-02-2002, 23:43:45 »
hoi allemaal!

weten jullie ze nog???

* de abseiling van Nico
* het vreemde geluid waarvan later bleek dat als je het terugspoelde je :Nico is de mol zou horen

weten we er nog meer? Ik geloof dat dit het was van het vorige seizoen aan serieuze hints...

Hoe zat dat met dat andere seizoen?

Groetjes,

Jane

he Comp, hoe zit het, ik wil van die Newbie status af, ik ben professional!

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline broer

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: aanwijzingen vorig seizoen
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2002, 01:33:29 »

Citaat

* de abseiling van Nico
* het vreemde geluid waarvan later bleek dat als je het terugspoelde je :Nico is de mol zou horen

weten we er nog meer? Ik geloof dat dit het was van het vorige seizoen aan serieuze hints...
Er zaten er nog veel meer in. De opdracht waarin Nico in de donkere kamer zat was - inclusief aanwijzingen - voor een groot deel gejat uit de Belgische serie. Waarom ze dat niet hebben gemeld in de laatste uitzending vorig seizoen, weet ik niet. Misschien omdat het zo overduidelijk uit België gejat was, misschien omdat iedereen op het forum van vorig seizoen hen al in de smiezen had. ;D
En zo zaten er nog veel meer in. Ik moet helaas echter zeggen dat ik ze ook vergeten ben. :-[
Citaat
he Comp, hoe zit het, ik wil van die Newbie status af, ik ben professional!
Meer posten. ;D
Misschien kun je bij Kenner advies inwinnen over hoe je moet spammen? ;)

Achteloos...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2002, 02:31:11 »
Citaat

En zo zaten er nog veel meer in. Ik moet helaas echter zeggen dat ik ze ook vergeten ben. :-[