Auteur Topic: Welkom LuchtManiak!  (gelezen 1719 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom LuchtManiak!
« Gepost op: 28-09-2011, 18:42:46 »
LuchtManiak van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Wie wint de proef en wie moet er naar de grot...
Volg alles over Expeditie Robinson op ons ER forum! ::vergroot::

Ook denkt men al te weten wie er dit jaar mee gaan doen aan de komende serie van Wie is de mol. Nieuwsgierig? kijk dan snel op het WIDM Forum en discussieer gezellig mee ::ok::

Keek jij vroeger ook al naar Fort Boyard of heb je het toen gemist? Dan kun je nu in de herkansing. Praat dan ook eens mee op het FortBoyard-board  :D

Het is zeker de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen op Realityworld waar je mee kunt praten over de diverse reality programma's van over de hele wereld :)

Mocht je meer zin hebben om even helemaal off topic te gaan breng dan een bezoekje aan TV Algemeen, de Relaxhoek en in de Huiskamer.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom LuchtManiak!
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2020, 14:33:40 »
Het duurde 9 jaar maar ik heb het topic gevonden  ::tandpastasmiley:: Aangezien ik sinds kort weer actief ben geworden hier dacht ik, laat ik mezelf maar weer eens (opnieuw) voorstellen. Anyway.

Mijn naam is Jarno en ik mag al 25 jaar rondlopen op deze aardbol. Ik kijk Wie is de Mol sinds seizoen 11 en ben groot liefhebber. Heb ook alle eerdere seizoenen teruggekeken. Vroeger ook allerlei andere realityprogramma's gekeken. Stiekem hoop ik dat Peking Express nog een keer terugkomt. Bij Expeditie Robinson ben ik afgehaakt de laatste jaren, het werd zo lastig met gemiste afleveringen terugkijken..

Verder weet ik het niet echt.... Originele vragen?

Edit: nog wat vergeten te zeggen. Maud, hartelijk dank voor je warme welkom destijds!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welkom LuchtManiak!
« Reactie #2 Gepost op: 18-09-2020, 15:32:39 »
Welkom terug! ::bravo::

Edit: Ik zag in een ander welkomstopic dat je de vraag: wie is je all-time favorite widm kandidaat? stelde. Ik ben wel benieuwd wie dat voor jou is. :)
« Laatst bewerkt op: 18-09-2020, 15:35:01 door JaccoS »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom LuchtManiak!
« Reactie #3 Gepost op: 18-09-2020, 23:14:34 »
Welkom terug! ::bravo::

Edit: Ik zag in een ander welkomstopic dat je de vraag: wie is je all-time favorite widm kandidaat? stelde. Ik ben wel benieuwd wie dat voor jou is. :)

Ik vind kandidaten leuk die zich helemaal verliezen in het spel, zoals Arjen Lubach toen hij de hele groep in een soort hetze tegen Frits Sissing aan het opzetten was. Ook zijn humor (zoals in het washok, "Is het al schoon?") kon ik erg waarderen. En zijn tunnelvisie is natuurlijk legendarisch!

Verder vond ik Liesbeth Staats (die mij in een gigantische tunnel heeft gelokt), Nadja Hubscher (met name in seizoen 7, het jublieumseizoen was ze wat minder prominent aanwezig door haar relatief korte deelname), Dennis Weening (überMol), Buddy Vedder (goeie tactiek gecombineerd met enorm spelplezier), Nathan Rutjes (geweldige gozer), Art Rooijakkers, Leonie ter Braak, Diederik Jekel, Loes Haverkort, Anna Drijver, Jan Versteegh en Emilio Guzman ook toffe kandidaten.

Maar Lubach blijft mijn held  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom LuchtManiak!
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2020, 23:17:13 »
Wat is je beste herinnering aan ons spellen verleden? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom LuchtManiak!
« Reactie #5 Gepost op: 18-09-2020, 23:30:06 »
Wat is je beste herinnering aan ons spellen verleden? ;D

Volgens mij hadden wij een complot samen met Addie in een online Wie is de Mol spel, maar bleek Addie uiteindelijk de Mol te zijn  :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom LuchtManiak!
« Reactie #6 Gepost op: 19-09-2020, 00:57:19 »
Volgens mij hadden wij een complot samen met Addie in een online Wie is de Mol spel, maar bleek Addie uiteindelijk de Mol te zijn  :P
Hmm dat was ik dan niet, want ik heb nooit Addie als mol gezien ;D. Wel tweemaal hem als organisator meegemaakt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human