Gemiddelde tv-kijkers zijn denk ik geen gemiddelde forum-gebruikers. De leeftijd van de bezoekers hier zegt m.i. dan ook niets over die van het programma.
Heb je helemaal gelijk in... Voor de onvolledigheid liet ik dat uiteraard geheel ten onrechte buiten beschouwing.
Je zou moeten onderzoeken welke percentages van de mol-liefhebber, per leeftheids-categorie, WIDM.com-actief zijn, en zo een juiste leeftheids-kijkers-spiegel te krijgen... Maar als die informatie hebt weet je toch al welke leeftijdscategorien het meest kijken, dus dat zou een nutteloos onderzoek zijn...
*bertha531 houdt niet van nutteloze onderzoeken... (knipoog)Met de natte vinger zou je wel zeggen dat hoe jonger, hoe meer WIDM.com-actief; daar heb je helemaal gelijk in, maar toch de gemiddelde leeftijd ligt hier toch behoorlijk laag, ook al schroef jij het gemiddelde behoorlijk op!

...
Volgend jaar doet er iemand van 28 mee, ik ga me opgeven volgend jaar. nog meer liefhebbers (op voorhand)?
Het is nog maar zeer de vraag of er een Mol IV komt (alhoewel, er valt dan wel weer wat van de belgen te jatten

); maar dit topic gaat natuurlijk over de kandidaten van dit jaar...
Gr. B.