Auteur Topic: Mirjam Sterk  (gelezen 33313 keer)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #20 Gepost op: 20-12-2011, 22:03:12 »
@Supernova

Omdat het een PELGRIMScode is, is de kans dat de vragen en opdrachten de maken hebben met de bijbel natuurlijk vrij logisch.  ::vergroot::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #21 Gepost op: 20-12-2011, 22:09:53 »
Ik ben het ook absoluut niet eens met Supernova dat Mirjam saai zou zijn...
Interessante vrouw, en slim bezig. Ik waardeer het eigenlijk heel erg dat iemand uit de politiek (actief wel te verstaan) meedoet aan een programma zoals dit.

En dat ze een grote kanshebber is voor de overwinning, tsja, dat had ik van Mo eigenlijk ook wel gedacht. Zijn kennis van het arabisch is ook niet gering en heeft hem daar ook genoeg voordeel opgeleverd.

Nelli heeft ook een heleboel bijbelkennis, net zo goed een kanshebber voor de finale....

Maar we zullen zien wat de laatste afleveringen gaan opleveren.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #22 Gepost op: 21-12-2011, 19:20:29 »
Als alle factoren bij 1 persoon zitten, (aanwijzingen, bijbelkennis, en het geluk dat je in het winnende team zit), is de kans groot dat je zomaar deze editie wint.

Maar dan is er nog de factor ''zenuwen''. Geluk en wijsheid kunnen je in de finale hebben gebracht, maar als de finale gespeeld wordt, moet je ook nog maar eens je zenuwen onder controle weten te houden. Dat hebben we vorig jaar wel gezien met de eerste editie.

Wanneer Miriam haar kalmte kan bewaren, zie ik haar deze editie wel winnen. Anders wordt het Nelli.

Offline clld

  • Forumlid
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #23 Gepost op: 22-12-2011, 08:54:14 »
Tja.. Afgaande op de edit hebben we hier te maken met de winnares, most likely.
Hoewel de edit soms bijzonder voorspelbaar, soms dramatisch (slecht) - of eigenlijk beide is mi, dus mja we shall see.
Niks mis mee op zich maar ze is zo ontieglijk saai saai saai.. ::)

Ik begrijp wat je bedoelt... Hoewel ik Mirjam zeker niet "saai saai saai" (haha) vind, is ze inderdaad wel een beetje politiek correct. En dat resulteert vaak in veilige, beschouwende verhalen, ("Ik leerde toen dat de afwas doen universeel is in alle culturen!" Meid, je meent het...), maar ik begrijp het wel. Een politiek imago is zo fragiel, zeker in zo'n spel waar je zelf geen controle over hebt...

Wat dat betreft ben ik het ook wel met Dolfie eens, respect dat iemand met een actieve politieke carriere meedoet. Overigens ben ik het er dan weer niet mee eens dat Nelli veel bijbelkennis zou hebben. :) Daar heb ik eerlijkgezegd nog niets van gemerkt. (Goh, ja, ze weet het bijbelboek Jozua op te zoeken toen ze in Bethlehem waren; maar dat kan iedereen die weet hoe een inhoudsopgave werkt, haha.)
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #24 Gepost op: 23-12-2011, 00:43:35 »
Hoop zo dat ze wint vind haar vanaf het begin al erg slim en heeft heel veel informatie!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #25 Gepost op: 23-12-2011, 00:48:12 »
Winston heeft nu net zo veel informatie als Mirjam.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #26 Gepost op: 23-12-2011, 11:33:14 »
Hoorde ik haar opscheppen over dat ze helemaal op eigen kracht in de finale zat? (Integenstelling tot mensen die de sleutel haddeb) Was ze even vergeten dat ze opdrachten samen met anderen heeft gedaan en ook dankzij hen in de finale zit.
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #27 Gepost op: 23-12-2011, 14:43:44 »
Tja, dat klopt zeker Test.
Toch heeft ze vaak die tweede opdracht voor de winnaarsgroep wel op eigen houtje gewonnen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #28 Gepost op: 23-12-2011, 14:50:11 »
Toch heeft ze vaak die tweede opdracht voor de winnaarsgroep wel op eigen houtje gewonnen.

Tuurlijk, ze heeft veel kennis en ze heeft goed gepresteerd. Maar vond dat een beetje... niet zo leuk van haar.
Geniet nooit met mate...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #29 Gepost op: 23-12-2011, 15:06:38 »
Ach ja, iedereen flapt er wel eens iets uit, waarvan je achteraf denkt...... hmmm had ik beter anders kunnen formuleren.
Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ze heeft het niet alleen qua kennis, maar ook zeker qua instelling en mentaliteit tot de finale geschopt.

Chapeau ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #30 Gepost op: 23-12-2011, 17:19:45 »
Tuurlijk, ze heeft veel kennis en ze heeft goed gepresteerd. Maar vond dat een beetje... niet zo leuk van haar.
eens ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline clld

  • Forumlid
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #31 Gepost op: 23-12-2011, 23:48:38 »
Ik weet niet; ik had nou niet de indruk dat Mirjam met haar opmerking bedoelde dat ze alle opdrachten en spellen in d'r eentje had gedaan of gewonnen zonder hulp van d'r team. Ze is juist steeds een goeie teamspeler geweest, (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nelli, met alle respect, die vanaf aflevering 1 zich een beetje isoleerde).

Het ging er in dat stukje naar mijn idee duidelijk om dat ze de finale had bereikt zonder hulp van de sleutel of het anderszins worden gematst door een ander. Als je ziet wat voor 'n anticlimax het voor Winston was om zo de finale te halen, heeft ze daar gewoon gelijk in.

Anyways: Geweldig! Mirjam en Winston zijn al heel lang m'n favorieten voor in de finale. :) Ik hoopte voor het begin van het seizoen al dat Winston zou winnen, maar ben het Mirjam ook steeds meer gaan gunnen... Zeker na deze voor haar spannende aflevering!
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #32 Gepost op: 27-12-2011, 22:20:00 »
Haar achternaam zegt het al Sterk haha ik vind er vanaf het begin al erg slim en vanaf afl 3 wist ik het zeker zij wint het programma gewoon maar, Winston is een gevaarlijke tegenstander geworden de afgelopen weken maar beide even finalist waardig!!!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #33 Gepost op: 29-12-2011, 20:45:59 »
Ondanks dat ik haar een beetje kleurloos vind, verdient ze de overwinning wel dubbel en dik wat mij betreft! Ze heeft het spel heel goed gespeeld, en heeft haar kennis goed gebruikt!

Zoals Bodejos al aangaf is er wel de factor "zenuwen" Da's het enige denk ik die haar nog parten kan gaan spelen. (Zoals Winston vorige aflevering ook al aangaf).

Al denk ik wel dat ze ze gewoon de baas gaat kunnen en zal winnen. :P :)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #34 Gepost op: 29-12-2011, 21:39:46 »
Ik weet niet hoe lang deze reis geduurd heeft, maar het viel me wel op dat Mirjam een mager gezichtje over heeft gehouden aan deze pelgrimstocht. :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #35 Gepost op: 29-12-2011, 21:40:32 »
goede doel in Ghana...

en weer "eigen kracht"
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #36 Gepost op: 29-12-2011, 22:20:26 »
Sterk gespeeld, Sterk........

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #37 Gepost op: 29-12-2011, 22:20:30 »
Hartelijk gefeliciteerd Mirjam!  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #38 Gepost op: 29-12-2011, 22:21:44 »
En leuk, die muziek van de Da Vincicode eronder.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Mirjam Sterk
« Reactie #39 Gepost op: 29-12-2011, 22:21:59 »
Gefeliciteerd Mirjam ::bravo::

Winston is een stalker rijker ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.