Auteur Topic: Op het eerste gezicht WIDM?  (gelezen 9207 keer)

Offline broer

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Op het eerste gezicht WIDM?
« Reactie #40 Gepost op: 24-01-2002, 16:17:05 »
Citaat

Ja Broer doe da maar...ik vind t heeel irri dat er veel berichten zijn die niks nuttigs zegge...op testforum boeit me nie...

is t niet handig om als de nieuwe serie begint ff grote schoonmaak te houden? Volgens mij staan er bij t forum veel oude berichten die al lang weg mogen...of nie soms?

Je kan forum bericht wel stoppen...maar kan ie dan ook gewoon weg? Want hij blijft staan al hebt ie geen nut meer  ;D

Liefs fenn
Grote schoonmaak is nog niet eens zo'n gek idee. Ik overleg even met Malcolm en Compuart.

Ik sluit de berichten wel, maar ik verwijder ze niet omdat ik dan een lading reacties (in nieuwe topics!!) over me heen krijg met de vraag waar het bericht is gebleven. Op deze manier kan de topicopener mijn reden lezen, en door het slotje zakt hij toch weg in de forumlijst.

Edit:
En dan nu weer ontopic: Wie is er op het eerste gezicht de mol? ;D

Achteloos...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #41 Gepost op: 24-01-2002, 16:22:01 »
Knowledgeblock houdt het op john of erik !

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2002, 19:43:14 »
Ehm broer, Bertha ik weet nog steeds niet op welk nieuwsbericht ik dien te rageren, blijkbaar ontgaat me iets.

Graag verneem ik van jullie,
Greetz!

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 24-01-2002, 19:55:09 »

Citaat

Knowledgeblock houdt het op john of erik !

Hier sluit ik me bij aan, John had ik al eerder gemeld, maar die Eric die tuinman zou zijn...
Eric ziet eruit als een wetenschapper, tenminste dat vind ik, ik heb moeite daar een tuinman in te zien, op voorhand een bedrieglijk uiterlijk.
(sorry Bertha, ik weet dat je dit nonsens vind, maar aangezien ik halverwege de mol in het buitenland zit ga ik maar op voorhand op zoek, vergeef me)

Overigens staat er dat er 9 afleveringen komen, ik had het idee dat dat er vorig jaar 8 waren, ik wil dit erg graag zeker weten ivm mijn vertrek half maart.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #44 Gepost op: 24-01-2002, 20:13:06 »
Zoals ik eerder ook al zei : het valt me weer mee dat er geen butler in zit  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Greetz, <mynamehere>

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-01-2002, 23:07:08 »
Citaat

Ehm broer, Bertha ik weet nog steeds niet op welk nieuwsbericht ik dien te rageren, blijkbaar ontgaat me iets.

Als er een nieuwsbericht komt (op de home-pagina van WIDM.com) waarop reacties te verwachten zijn, dan wordt deze ook als topic op het forum gelanceerd. Zoals ook in dit geval: Nieuws:Kandidaten derde seizoen bij WieIsDeMol.Com. Door zelf ook een topic over hetzelfde onderwerp te openen zorg je voor een opdeling van de discussie en dat willen we natuurlijk niet op dit schitterend georganiseerde forum...  ;D

Citaat

sorry Bertha, ik weet dat je dit nonsens vind, maar aangezien ik halverwege de mol in het buitenland zit ga ik maar op voorhand op zoek, vergeef me

Ach iedereen heeft zo zijn methodes om de mol te vinden, wie ben ik om daar een oordeel over te geven (wat ik wél doe trouwens)... En ik gun jouw van harte om al lekker op zoek te gaan naar de mol aan de hand van de foto's...

Citaat

Overigens staat er dat er 9 afleveringen komen, ik had het idee dat dat er vorig jaar 8 waren, ik wil dit erg graag zeker weten ivm mijn vertrek half maart.

Het zijn er nou zelfs 10 plus reunie! Cosma je kan echt niet weg gaan midden in de serie!!!  :-[ :-[ :'(

Gr. B.

Offline borisbeer

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 25-01-2002, 12:16:38 »
Nou op het eerste gezicht zou ik Eric zeggen en ik denk dat hij het is omdat hij zo'n foute kop heeft. Niet echt een goede reden natuurlijk, maar dat moet de eerste uitzending maar gaan uitmaken of ik in de juiste richting zit of niet. ???

We zien wel.

Groetjes

Offline zero199

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 25-01-2002, 12:38:08 »
Nou,
Nadat ik gisteren met mijn mac alle foto's van de site heb doorlopen kom ik tot de conclusie dat Ellen het volgens mij is:
Waarom:
Nou ze is directeur, daar heb je zowel veel hersens voor nodig als ook een dosis ontwikkelde stratigi‘en, verder vind ik haar echt een ge‘mancipeerde vrouw, eentje die over lijken kan gaan en als laatste die lach op die foto vind ik maar gemaakt, zelf een beetje kriepie.

Wat denken jullie daarvan?
groeten Zero 8)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #48 Gepost op: 25-01-2002, 15:19:47 »
'' hier volgt een nuttig bericht ! '''

Alles leuk en wel Zero , maar het heeft volgens mij totaal geen zin om op de foto's af te gaan. Veel te goed te manipuleren , de mol zal er vast zo normaal mogelijk op afgebeeld proberen te worden gezet. Tis het beste om te w8en met speculaties tot na de 1e uitzending/aflevering...

Greetz , <mynamehere>

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 26-01-2002, 16:40:30 »

Citaat

'' hier volgt een nuttig bericht ! '''

We gaan nog in vergadering of dit wel nuttig genoeg is... ;)
Citaat

Alles leuk en wel Zero , maar het heeft volgens mij totaal geen zin om op de foto's af te gaan. Veel te goed te manipuleren , de mol zal er vast zo normaal mogelijk op afgebeeld proberen te worden gezet. Tis het beste om te w8en met speculaties tot na de 1e uitzending/aflevering...

Zero gaat niet alleen op de foto's af, maar ook op het beroep, maar als je kijkt naar Mol 1 en 2; Deborah was meen ik huisvrouw en Nico werkzaam in de IT-sector... Niet echt beroepen waar direct een mol van verwacht...

Maar speculeren mag natuurlijk altijd; het is niet voor niets speculeren!  8)

Gr. B.