Auteur Topic: [Kandidaat] Marit is niet de mol  (gelezen 117793 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #480 Gepost op: 26-02-2012, 15:21:00 »
::ok::

"Ik verwachtte niets, maar was wel uiterst nieuwsgierig of de anderen op een weerloos wezen (ik dus hè) zouden schieten. Een geweldige uitkomst, alhoewel men achter de schermen in eerste instantie minder blij was met mijn actie."

Maar uiteindelijk heeft het wel fantastische televisie opgeleverd! Al kwam dat misschien meer door de reactie vna William en Dio.  :P

Klopt ja, het maakte de opdracht direct veel spannender! Als je het ziet denk je echt van: Huh? Wat gebeurt er nu? ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #481 Gepost op: 26-02-2012, 18:21:21 »
Leuk interview..

Maar.. Zegt Marit nu dat ze nog steeds denkt dat het Anne-Marie is of dat ze echt de mol zo vroeg had ontmaskerd??

Of zit ze de boel een beetje te f*cken hier??

Wazig.  ::)

Wow, het lijkt wel of ze het meent. En in dat geval wil ik ineens weer heel graag geloven dat ze toch op Anne-Marie gestemd heeft. ::)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #482 Gepost op: 26-02-2012, 18:27:35 »
Is dit interview ná maandag afgenomen?

In dat geval lijkt het erop dat Anne-Marie de Mol is. Maar niets is wat het lijkt ::)
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #483 Gepost op: 26-02-2012, 19:00:16 »
Wow, het lijkt wel of ze het meent. En in dat geval wil ik ineens weer heel graag geloven dat ze toch op Anne-Marie gestemd heeft. ::)

Bizar toch??
Ik bedoel, misschien was ze alleen maar nog zo overtuigd op de goede mol te zitten, maar dan is dit een vreemd antwoord.
Stel dat bij de ontknoping het toch heel anders blijkt/bleek te liggen, dan zet ze zichzelf wel enigszins schut lijkt me.  ::)

Maar ik zou niet weten op wie het anders zou moeten slaan gezien de overige commentaren ('ja degenen die een toevallige keuze maakten hadden nu net meer kans' oid). Ik kan dit eigenlijk alleen verklaren als dit over Anne-Marie gaat.

Maar ehm, maakt ze zich geen zorgen over die boeteclausule dan?  :-X
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #484 Gepost op: 26-02-2012, 19:52:08 »
Leuk interview dat de nodige vragen oplevert...

Geweldig dat ze achter de schermen niet blij waren met haar actie op de brug. Blijft natuurlijk gissen wat William en Dio zouden hebben gedaan als Marit "gewoon" volgens de opdracht had gehandeld. ::ok::


Alleen jammer dat ze een beetje minachtend doet over haar medekandidaten die door beginnersgeluk verder zijn gekomen.  ::niet-ok::
Als de eerste afvaller dat zou zeggen kan ik me er nog iets van voorstellen...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #485 Gepost op: 26-02-2012, 19:57:56 »
graag geloven dat ze toch op Anne-Marie gestemd heeft
Tja dan zou AM dus de mol niet zijn. Wat ik eerder denk is dat ze op Liesbeth heeft ingezet (die vertrouwde ze ook niet) en haar voor de kop sloeg achteraf omdat ze AM net zo verdacht dus daarmee kan claimen altijd wel de mol geweten te hebben.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #486 Gepost op: 26-02-2012, 22:55:14 »
Leuk interview dat de nodige vragen oplevert...

(..)

Alleen jammer dat ze een beetje minachtend doet over haar medekandidaten die door beginnersgeluk verder zijn gekomen.  ::niet-ok::
Als de eerste afvaller dat zou zeggen kan ik me er nog iets van voorstellen...

Ik heb het niet gecontroleerd, maar bedoelt ze het echt minachtend? Ik krijg zelf de indruk dat ze het als een 'feit' naar voren schuift - dwz dat de kandidaten die er nu nog in zitten slechts af en toe WIDM hebben gekeken, terwijl de fanatieke WIDM kijkers er inmiddels al uit zijn. Ik kan me een minachtende reactie van Marit in ieder geval moeilijk voorstellen  ???

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #487 Gepost op: 26-02-2012, 23:05:28 »
Tja dan zou AM dus de mol niet zijn. Wat ik eerder denk is dat ze op Liesbeth heeft ingezet (die vertrouwde ze ook niet) en haar voor de kop sloeg achteraf omdat ze AM net zo verdacht dus daarmee kan claimen altijd wel de mol geweten te hebben.
Misschien is ze wel naar Liesbeth geswitcht, vanwege de bijna executie uit afl. 4? Is het ondenkbaar dat iedereen op AM gestemd heeft in afl. 4 en dat William en Marit toevallig de slechtsten waren in de test? Dan zouden zij, maar ook anderen (Frits?) daaruit ten onrechte de conclusie kunnen hebben getrokken dat AM de mol niet was en zijn overgestapt op een nieuwe mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #488 Gepost op: 27-02-2012, 09:44:25 »
niet ondenkbaar dat iedereen op AM gestemd heeft in afl. 4

Dat denk ik toch niet. Dan zou AM het toch bereslecht hebben gedaan in de groep. Ik heb zelf wel eens een fanserie gedraaid als cameraman en toen was de mol halverwege het spel wel exposed. Die raakte daarna logischerwijs ook wat ontmoedigd. Nou, daarvan zie ik niks bij AM, ze blijft erg knap acteren. Geen spoor van falen te zien. Ook in de opdrachten zie je AM toch nergens duidelijk mollen, nou zal er enorm veel uitgeknipt zijn, maar dan nog. Dat ze op het eind wel door iedereen verdacht werd ligt dan aan haar afzonderingsgedrag.

On topic denk ik dat Marit idd. op Liesbeth heeft ingevuld, en wellicht geswitcht, een van de twee.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #489 Gepost op: 27-02-2012, 11:18:30 »
Citaat
Ik verwachtte niets, maar was wel uiterst nieuwsgierig of de anderen op een weerloos wezen (ik dus hè) zouden schieten.

:D Maar was dit nu een spontane actie of met voorbedachte rade als tactiek? Als ergens trouwens Frits zijn citaat over Marit bij past is het wel in aflevering 1 :P "Als een pacifistische Chinese studente op de brug"  ::rofl::

Citaat
Een geweldige uitkomst, alhoewel men achter de schermen in eerste instantie minder blij was met mijn actie.

Dat de crew zo'n actie niet zag aankomen kan ik begrijpen. Maar leuk toch  ;D Kandidaten blijven nu eenmaal onvoorspelbaar i.t.t. de mol waar de crew overleg mee heeft.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #490 Gepost op: 27-02-2012, 12:15:11 »
minachtende reactie van Marit in ieder geval moeilijk voorstellen

Klopt. Volgens mij betrekt ze dit ook vooral op zichzelf. Zij was zelf een 'beginner' die niet weet wat spreiden is bijvoorbeeld, zo zei ze letterlijk in de biecht. Dat zet ze nu af tegen de professionals als Maarten. Die vlogen er ook snel uit. Dus haar conclusie is dat je beter geen molfanaat kunt zijn maar beter er fris in kunt gaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)