Auteur Topic: Wie is de Mol in de Media  (gelezen 227227 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #400 Gepost op: 8-03-2012, 13:58:45 »
'Je wordt lichtelijk paranoïde'

door Ruud Maas

In 2006 deed actrice Peggy Vrijens (35, Maastricht) mee aan de show. Zij vloog net voor de finale uit het spel en was dus niet de mol, zoals Jon van Eerd (51, Maastricht) dat in 2009 wel was. Vrijens noemt haar deelname "een van de leukste dingen die ik tot nu toe heb mogen doen". "Je bent totaal overgeleverd aan het spel, weet nooit wat je te wachten staat. Ik heb onder meer over een touwbrug boven een ravijn gelopen, een kabelbaantocht door boomtoppen gemaakt, ben achterna gezeten door mannen te paard die ons met een lasso probeerde te vangen en heb geracet in een oude eend."
Je wordt verdurend op het verkeerde been gezet, zegt Vrijens. "Het spel gaat de hele tijd door, ook als de camera's niet draaien. je maakt vrienden, maar je vertrouwt niemand. Net als je denkt dat je weet wie de Mol is, wordt hij of zij naar huis gestuurd. Doe dit drie weken aan een stuk en je wordt lichtelijk paranoïde." Ze had verwacht dat ze eerder uit het spel zou liggen. "Toen ik er eenmaal in zat, had ik spijt dat ik niet nog meer voorwerk gedaan had. Zoals alle voorgaande series kijken om zo een tactiek te bedenken. Maar misschien heeft mijn onbevangenheid me juist zover gebracht. Achteraf baal ik nog steeds dat ik niet in de finale zat. Hoe verder ik kwam, des te verdachter ik werd. Dat is het mooie aan dit spel. Elk gedrag, elke uitspraak en elk opvallend kenmerk wordt geïnterpreteerd, meestal verkeerd. Het is leuk om daarmee te spelen."
Volgens Vrijens geldt het principe 'eenmaal een moller, altijd een moller'. Vandaar dat ze het programma nog steeds volgt. "Niet in de minste plaats omdat mijn vriendinnen Hadewych en Marit (van Bohemen, red.) meedoen aan dit seizoen. Met alle kandidaten heb je automatisch een klik, omdat je dezelfde geweldige ervaring deelt."
Het seizoen met Vrijens werd extra bijzonder door de deelname van Frédérique Huydts. De actrice had kanker overwonnen, maar de ziekte kwam terug. Ze overleef op 38-jarige leeftijd, voor de laatste uitzending. "Dat sloeg in als een bom. Ze had haar ziekte overwonnen, dat liet ze goed zien tijdens een opdracht waarbij zij als enige de kracht en het doorzettingsvermogen had een gigantische berg in Argentinië op te fietsen. We hebben toen met allemaal boven op die berg staan huilen. Dat ze weer ziek werd tijdens de uitzendingen konden we niet bevatten. De laatste aflevering moest nog opgenomen worden, daar kon ze vanwege haar ziekte niet meer bij zijn. Ze had een boodschap voor ons ingesproken. De dag erna is ze overleden. We zijn met de groep nog vaak bij elkaar gekomen, zijn samen naar haar crematie geweest. Ik had in een paar intensieve weken een vriendin erbij, helaas was dat van korte duur. Haar foto hangt in mijn woonkamer. Het leven is soms zo oneerlijk."
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #401 Gepost op: 8-03-2012, 15:14:39 »
Kijk, dat vind ik nou aardig. Dat scheelt weer lamme vingers.

Offline Anymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot sinds seizoen 1
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #402 Gepost op: 8-03-2012, 15:22:07 »
Dat scheelt weer lamme vingers.

Had je die niet al na het typen van jouw eigen posts dan? Waarvoor dank trouwens, erg leuk stuk!  ::ok::

Voor het interview met Peggy is de beschrijving 'leuk' niet erg toepasselijk. Wel een mooie omschrijving van haar beleving tijdens widm.

If you don't know which tunnel to choose, any mol will take you there

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #403 Gepost op: 8-03-2012, 15:28:03 »
Dank voor typewerk, mooi om te lezen!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #404 Gepost op: 8-03-2012, 15:30:53 »
Zo te zien vanavond geen WIDM in DWDD. Jammer!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #405 Gepost op: 8-03-2012, 15:38:18 »
Zo te zien vanavond geen WIDM in DWDD. Jammer!

INderdaad erg jammer.. Had wel een leuke opwarmer geweest voor de aflevering..

Iemand enig idee of er bij andere programma's wel nog widm aan bod komt??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #406 Gepost op: 8-03-2012, 16:28:06 »
wel net bij de rood-show: drie nummers die met liegen en bedriegen te maken hebben

Offline Renske2

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #407 Gepost op: 8-03-2012, 17:13:39 »
Op de site van rtl boulevard:
Frits had vanaf het begin de mol door?

Zal vanavond dus ook wel in boulevard zelf zitten.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #408 Gepost op: 8-03-2012, 17:13:50 »
Ik had de artikels in de krant ook gelezen vanmorgen. Wilde ze al gaan inscannen (wat ik overigens nog steeds niet gedaan heb met het JP-interview in Veronica magazine :-[), maar goed getypt Jos en Aapje! ::ok::
臥底 是 谁?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #409 Gepost op: 8-03-2012, 17:23:22 »
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3222373/2012/03/08/Winnaar-Wie-is-de-Mol-al-bekend-op-Wikipedia.dhtml

AD denkt te weten wie de winnaar en wie de mol is adv (later weer ongedaan gemaakte) wijzigingen op Wikipedia..  ::oink:: ::niet-ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #410 Gepost op: 8-03-2012, 17:26:44 »
Minis en de ‘Mollenstreken’

Bedankt voor het typwerk Jos, en ook AaPje16. ::ok:: Leuk om te lezen.

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #411 Gepost op: 8-03-2012, 17:38:54 »
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3222373/2012/03/08/Winnaar-Wie-is-de-Mol-al-bekend-op-Wikipedia.dhtml

AD denkt te weten wie de winnaar en wie de mol is adv (later weer ongedaan gemaakte) wijzigingen op Wikipedia..  ::oink:: ::niet-ok::

als ik een site niet geloof is het wiki wel  ;)
vast er opgezet door iemand die grappig wilde zijn.
het kan best de uitslag zijn, maar het is niet zo dat ik op eens alleen in die uitslag geloof omdat het op wiki staat.
en weer ondergronds......

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #412 Gepost op: 8-03-2012, 17:40:57 »
als ik een site niet geloof is het wiki wel  ;)
vast er opgezet door iemand die grappig wilde zijn.
het kan best de uitslag zijn, maar het is niet zo dat ik op eens alleen in die uitslag geloof omdat het op wiki staat.

Owh, ik ook niet hoor!  ::ohno::  ::rofl::
Maar het is en blijft WIDM in de media, of niet dan?  ;)

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #413 Gepost op: 8-03-2012, 17:44:15 »
Iedereen kan wikipedia aanpassen :p Ik kan er nu ook opzetten dat Anne Marie, Hadewych en Liesbeth nooit mee hebben gedaan aan widm.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #414 Gepost op: 8-03-2012, 17:44:24 »
Dit fragment van Frits voor RTL Boulevard verraadt nogal wat als je het mij vraagt: link. (Namelijk wie in ieder geval de Mol NIET is.) :-\\

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #415 Gepost op: 8-03-2012, 17:48:42 »
De nieuwe Nieuwe Revu column van Roosmarijn Reijmer: http://www.revu.nl/category/wie-is-de-mol-2/.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #416 Gepost op: 8-03-2012, 17:49:49 »
Dit fragment van Frits voor RTL Boulevard verraadt nogal wat als je het mij vraagt: link. (Namelijk wie in ieder geval de Mol NIET is.) :-\\
wie dan?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #417 Gepost op: 8-03-2012, 17:51:28 »
wie dan?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #418 Gepost op: 8-03-2012, 17:51:45 »
Owh, ik ook niet hoor!  ::ohno::  ::rofl::
Maar het is en blijft WIDM in de media, of niet dan?  ;)

Je hebt alleen van zo'n mensen die echt alles geloven wat op wiki staat en ik wilde die graag voorblijven
en weer ondergronds......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #419 Gepost op: 8-03-2012, 17:52:06 »
Dit fragment van Frits voor RTL Boulevard verraadt nogal wat als je het mij vraagt: link. (Namelijk wie in ieder geval de Mol NIET is.) :-\\
ja nogal, eigenlijk verklapt ie het helemaal :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human