Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 168361 keer)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #220 Gepost op: 27-01-2012, 16:30:38 »
Ik lees het op deze ook. Wat zo raar is, is dat het bewegend beeld is. En als ik hem nakijk op de nl site dan is het maar een fractie van een seconde in beeld. Straks nog eens kijken als de echte herhaling komt op tv. Quite strange.

Ik heb het beeld stilgezet en vervolgens heb ik met een fototoestel een videootje van deze still gemaakt. (Ik heb dat gedaan omdat 't dan misschien beter te lezen is.) Daarbij heb ik de camera wel wat bewogen :-)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2012, 16:41:04 door Molzkovicz »

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #221 Gepost op: 27-01-2012, 16:32:07 »
Jep Marit eruit... Wie is je de 2de optie Lo?

Tim dan toch de mol?
 ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #222 Gepost op: 27-01-2012, 16:32:37 »
Jep Marit eruit... Wie is je de 2de optie Lo?

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #223 Gepost op: 27-01-2012, 18:05:22 »
pot-vol-peren  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #224 Gepost op: 27-01-2012, 18:11:57 »
Duidelijk.

Oja, dan mag jij me eens verklaren waarom dat scherm gespiegeld is tov in de aflevering en waarom de hoek anders is. Volgens mij gewoon een leuk grapje.
Lomperik..

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #225 Gepost op: 27-01-2012, 18:24:43 »
Oja, dan mag jij me eens verklaren waarom dat scherm gespiegeld is tov in de aflevering en waarom de hoek anders is. Volgens mij gewoon een leuk grapje.

Molzkovicz meldde dat hij had gekeken op UPC HD - en had het vervolgens over een foto.

Dan lijkt het me niet ondenkbeeldig dat hij een foto van zijn televisie heeft genomen. Blijkbaar onder een hoek schuin naar beneden - zodat de lijnen zijn vertekend.

Daarnaast werd dit bevestigd door Pierre1946.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #226 Gepost op: 27-01-2012, 18:36:07 »
Er zijn best veel aanwijzingen dat Marit de volgende afvaller is, maar... we kunnen niet zo maar uitgaan van de beelden in de preview. De rode en groene schermen worden er achteraf in gemonteerd (in elk geval in het verleden). Ze kunnen ons dus ook aan het f*cken zijn. Maar goed die muzikale hint lijkt wel erg goed aan Marit te koppelen te zijn.

toevoeging> In het onderste screenshot van deze post lijkt het rode vlak zelfs over de onder rand van het scherm heen te lopen. Het zegt dus niks.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2012, 19:03:22 door Rat »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #227 Gepost op: 27-01-2012, 19:09:52 »
toevoeging> In het onderste screenshot van deze post lijkt het rode vlak zelfs over de onder rand van het scherm heen te lopen. Het zegt dus niks.

Dat idee kreeg ik ook toen ik dat bericht zag. Een rood scherm photoshoppen kan iedereen. Dus ik geloof pas dat Marit exit is, als ik het volgende week donderdag zo rond een uur of 21:20 uur op tv zie. Tot die tijd, ja, de aanwijzingen zijn zeer sterk, maar tot die tijd blijven het aanwijzingen. Geen vaststaand feit, dat is het pas wanneer Marit echt een rood scherm krijgt a.s. donderdag. En toch, voordat de nieuwe Roodshow hier was, vond ik de aanwijzing naar Tim en/of Frits op basis van de 480P foto die Bartjel plaatste ook sterk. Kortom.. ik geloof het pas als ik het echt zie. Tot die tijd is het niet meer dan speculatie  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #228 Gepost op: 27-01-2012, 19:13:10 »
Als je deze video bekijkt zie je toch echt ..rit

Citaat
http://imageshack.us/clip/my-videos/717/iua.mp4
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #229 Gepost op: 27-01-2012, 19:13:58 »
Als je deze video bekijkt zie je toch echt ..rit

Dat fragment heb ik ook bekeken. En ja, Marit valt te lezen ja. Maar waar blijft het rode scherm? Het fragment stopt voordat ook maar het rode scherm verschenen is  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #230 Gepost op: 27-01-2012, 19:17:41 »
Als je deze video bekijkt zie je toch echt ..rit


Niemands spreekt tegen wat er staat. Alleen de montage hoeft niet de werkelijkheid te zijn.

In een andere promo was duidelijk een rood scherm te zien in de haven waar gisteren de executie (bijna) plaatsvond...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #231 Gepost op: 27-01-2012, 19:33:38 »
Dat fragment heb ik ook bekeken. En ja, Marit valt te lezen ja. Maar waar blijft het rode scherm? Het fragment stopt voordat ook maar het rode scherm verschenen is  ???

Het beeld heeft de persoon op pauze gezet.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #232 Gepost op: 27-01-2012, 19:36:40 »
In een andere promo was duidelijk een rood scherm te zien in de haven waar gisteren de executie (bijna) plaatsvond...

Ja, dat was deze die je bedoelde. Duidelijk een rood scherm van Art, in de haven van Reykjavik. En een echte executie met rood scherm gaan ze niet doen wanneer duidelijk is hoe er gestemd is. Bedoel, kijk, executies zullen ze wel opnieuw opnemen mocht een take ze niet bevallen. Maar alleen wanneer duidelijk is dat de executie doorgang vind. Anders niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #233 Gepost op: 27-01-2012, 20:25:56 »
Daar ben ik ook erg benieuwd naar

Haha wat een interesse  ;). Om eerlijk te zijn had ik gisteravond de uitzending maar half kunnen zien, dus alleen het einde. Nu ik hem net helemaal gezien heb springt Marit de mol er wel erg uit hoor. Opdrachten 1 & 2 konden niet beter. Ook gedurfd spel in de wetenschap dat ze wat kon hebben na nemen +1000. Gedurfd door zoveel tijd te nemen op de fiets en door brutaal de sleutelpositie te pakken met de foto's.

Maar dan... blijkt ze de nieuwe potbeheerder te zijn! Een zeer vuig teken voor molschap. En bij de grootste opdracht van allemaal staat ze buitenspel... zodat die +1000 nooit meer duidelijk verklaard kan worden.

Dan ben ik het met Joost eens dat rood niet rood hoeft te zijn. Immers zien we allemaal wel een rood scherm in de voorbeschouwing maar die zien we ook al weken in de preview voor de uitzending van gisteren. En dat rode scherm is er nooit geweest! Dus de preview heeft ons op een dwaalspoor gebracht.

Even makkelijk kan dat hier nu ook zijn. Bij Dio was dan nog een halfslachtige poging (waar de meesten ook nog intrapten) gedaan de naam weg te vlakken. En editte men zo dat iedereen eerder aan Anne Maries exit dacht die namelijk de beurt kreeg. Nu is er niet eens zo'n poging gedaan! Ze laten nu de naam simpelweg staan, voor iedereen te lezen? Dat is toch sterk.

Maar gevraagd naar wie ik nu de mol vind blijf ik bij mijn lijstje die ik al enkele weken bijhoud. Wie zie ik dolgraag en wie het minst lief als mol? Het zou mij echt uiterst verbazen als iemand als William of Anne Marie de mol was, wow dat zou dus mooi zijn.

Verleden week maakte ik mijn laatste lijstje op, die was

1 William
2 Anne-Marie
3 Frits
4 Hadewych
5 Marit
6 Liesbeth
7 Tim

Van onderaf gerekend wantrouw ik Tim dus het meeste. Mocht Marit echt vertrekken dan is hij wel hoofdverdachte, vooral ook omdat Liesbeth heel erg wordt neergezet als mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #234 Gepost op: 27-01-2012, 20:47:39 »
Wie zie ik dolgraag en wie het minst lief als mol? Het zou mij echt uiterst verbazen als iemand als William of Anne Marie de mol was, wow dat zou dus mooi zijn.

1 William
2 Anne-Marie
3 Frits
4 Hadewych
5 Marit
6 Liesbeth
7 Tim

Van onderaf gerekend wantrouw ik Tim dus het meeste. Mocht Marit echt vertrekken dan is hij wel hoofdverdachte, vooral ook omdat Liesbeth heel erg wordt neergezet als mol.

Ik wist niet dat die lijstjes bij jou elkaars inverse waren  :P . Ik verdenk bijvoorbeeld Anne-Marie en Hadewych niet zo, maar zou het ook niet leuk vinden als ze de Mol waren  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #235 Gepost op: 27-01-2012, 21:16:10 »
elkaars inverse waren 

Nou helemaal inverse niet. Eerst wel, toen had ik Marit onderaan staan als minst favoriete mol. Maar de week erna leek ze me echt een leukere mol dus steeg ze wel in de ranking. Hoewel ze dus mijn mol bleef....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #236 Gepost op: 27-01-2012, 23:57:49 »
Nog niets te zien dus
Kreeg jij trouwens nog iets uit de herhaling vandaag?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #237 Gepost op: 29-01-2012, 19:28:24 »
Hier zijn twee screenshotjes (uit de 1080p versie): Marit's naam, duidelijk leesbaar in het invoervakje en het rode scherm dat een vage rand aan de onderkant (en een andere weerspiegeling dan het eerste scherm) heeft...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
臥底 是 谁?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #238 Gepost op: 29-01-2012, 19:34:10 »
Hier zijn twee screenshotjes (uit de 1080p versie): Marit's naam, duidelijk leesbaar in het invoervakje en het rode scherm dat een vage rand aan de onderkant (en een andere weerspiegeling dan het eerste scherm) heeft...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Mooi. Eindelijk uitsluitsel.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #239 Gepost op: 29-01-2012, 19:37:32 »
Jammer zeg, dat dit al is uitgelekt. Ik ga er maar vanuit dat het geen montage mindfuck is maar een foutje.