Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 168503 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #260 Gepost op: 29-01-2012, 22:41:10 »
exact.. als ze niet afvalt, vraag ik me wel weer onmiddelijk af waarom dat ze ons juist wilde laten denken dat Marit af zou vallen.. maar dat terzijde.. we zien het donderdag.. can't wait..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #261 Gepost op: 29-01-2012, 23:42:11 »
Voor de zoveelste keer alle beelden worden er achteraf in gephotoshopt!  ;)
Ki jk eens naar de promo van aflevering 4 tijdens de reclameblokken, art en een rood scherm.
Conclusie: de schermen worden er achteraf ingemonteerd.

Dus: het kan ook gewoon slordig gemonteerd zijn! daarom dat dat scherm niet netjes om de randjes loopt.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 23:44:46 door Jordyep »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #262 Gepost op: 30-01-2012, 08:37:17 »
Het rode scherm van Arjen Lubach in seizoen 10 was ook gephotoshopt. Dat doen ze waarschijnlijk omdat door reflecties en lichtinval de schermen te onduidelijk zijn in de originele opname. Daarom kan het nog steeds zijn dat Marit afvalt met een rood scherm, en dat we 'gewoon' de edit zien die is gemaakt voor de betere kleur.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #263 Gepost op: 30-01-2012, 08:52:54 »
Het rode scherm van Arjen Lubach in seizoen 10 was ook gephotoshopt. Dat doen ze waarschijnlijk omdat door reflecties en lichtinval de schermen te onduidelijk zijn in de originele opname. Daarom kan het nog steeds zijn dat Marit afvalt met een rood scherm, en dat we 'gewoon' de edit zien die is gemaakt voor de betere kleur.

Idd dat bedoel ik, en de roodshow hint is ook nog niet omgebogen dys ik blijf op marit in de hyves pool.  :p

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #264 Gepost op: 30-01-2012, 09:36:21 »
door reflecties en lichtinval de schermen te onduidelijk zijn

Dat is het hem nu juist: dat er een reflectie van een jurk zit, links naast de ingetypte naam Marit, en als het scherm rood wordt die opeens weg is en er rechtsboven een reflectie is. Dus als ze de boel alleen 'netjes' hadden willen maken dan is het resultaat het omgekeerde.

Het is juist zo dat het nu wel heel erg lijkt dat rode scherm & Marit niet bijelkaar horen, dat in tijd dit ver van elkaar afligt, wat de heel verschillende reflecties zou verklaren. Ik denk dan aan een andere camera-opstelling of lichtinval, beiden die in elk geval niet in een fractie van een milliseconde gebeuren, ik vermoed zelfs dat ze suf een oud rood scherm gepakt hebben, kan zelfs nog van jaren terug dateren, uitgesneden en ingeplakt hebben zodat je nu die reflectie rechtsboven ziet.

En verder zou het ook wel vrij bizar zijn als ze eerst bij Dio de naam wel wegvlakken. Daar komt dan hier al groot tumult om omdat het toch gespot wordt. En vervolgens zouden ze bij Marit de naam totaal laten staan? Als giga spoiler? Dat wil er bij mij allemaal toch niet in. Ze zullen eerder voor het verrassingseffect gaan zoals de vorige keer Anne Marie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #265 Gepost op: 30-01-2012, 09:46:32 »
Het is ook vreemd dat bij de executie van aflevering 4 elke keer als Art een scherm laat zien de naam Liesbeth ingetikt staat i.p.v. de naam van een andere kandidaat :o

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #266 Gepost op: 30-01-2012, 10:47:30 »
Opvallend dat alle Marit is de mol-aanhangers ook fanatiek in dit topic aanwezig zijn  ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #267 Gepost op: 30-01-2012, 11:01:41 »
alle Marit is de mol-aanhangers

Bestaan die nog dan? Zijn volgens mij uitgestorven sinds donderdag  ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #268 Gepost op: 30-01-2012, 11:12:57 »
Ik dacht dat je zelf marit als mol had lo xD jij denkt toch dat ze er niet uit gaat donderdag?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #269 Gepost op: 30-01-2012, 11:24:13 »
jij denkt toch dat ze er niet uit gaat donderdag?

Klopt. Maar het een heeft niets met het ander te maken. Ik heb Marit niet als mol hoor.

VOOR donderdag wel ja, dat is waar. En het was wel een zware bevalling *Hadewych-like* want je stapt niet lichtzinnig over. Maar kom op, potbeheerder? En dan niet in DE opdracht van de serie zitten ???

Stiekumpjes hoop ik natuurlijk wel dat er nog meer konijnen uit hoeden komen zoals nu weer dit rode nepscherm. Maar ik hoopte eigenlijk dat de +1000 goed verklaard zou worden in afl. 4 maar in plaats daarvan werd het alleen maar erger voor Marit :(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #270 Gepost op: 30-01-2012, 11:43:56 »
ja verdoemd - had ik eindelijk vrijwel-definitief Marit afgeschreven, krijgen we dit weer.

Ach - als ze doorgaat heb ik nog even uitstel van het moeten zoeken van een nieuwe mol  ;)
hoewel mijn zoeken dit jaar grofweg een uur per week in beslag neemt. Dat is inclusief de aflevering kijken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #271 Gepost op: 30-01-2012, 22:33:58 »
Holy shit!
Ik heb zojuist men scherm gepauzeerd tijdens de preview van volgende week, dit was wat ik zag.
Ik zweer het ik heb het niet gephotoshopt!  :o

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #272 Gepost op: 30-01-2012, 22:35:37 »
Holy shit!

Wat bedoel je ? Dat je die naam kunt wisten wisten we donderdag al ... of je bedoel je iets anders ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #273 Gepost op: 30-01-2012, 22:36:13 »
Kijk eens naar het groen op dat scherm!

Edit: ik zit nu op mijn ipad en zie nu dat het waarschijnlijk geen groen was. Jammer  :(
Maar i weet het nog steeds niet helemaal zeker.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2012, 22:42:34 door Jordyep »

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #274 Gepost op: 30-01-2012, 23:09:56 »
Kijk eens naar het groen op dat scherm!

Edit: ik zit nu op mijn ipad en zie nu dat het waarschijnlijk geen groen was. Jammer  :(
Maar i weet het nog steeds niet helemaal zeker.

Maar wat dacht je dan dat je zag?

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #275 Gepost op: 30-01-2012, 23:38:25 »
Maar wat dacht je dan dat je zag?

Op mijn pc leek de bovenkant van het scherm van art groen te zijn maar op de ipad lijkt het meer op grijs.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #276 Gepost op: 31-01-2012, 00:25:38 »
Ja dat is denk ik van het Mollogo, dat groen, met wat uitstraling.

Je ziet wel de vrouw goed in de reflectie he. En des te beter is te zien dat dit vanuit een bepaalde camerahoek is geschoten die dramatisch anders is bij het rode scherm wat hier vlak op volgt.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #277 Gepost op: 31-01-2012, 00:59:55 »
Je ziet wel de vrouw goed in de reflectie he.
Ja, dat lijkt Liesbeth wel weer met gaar handen voor haar gezicht.
Maar het kan ook de reflectie van een cameraman zijn.  ::jaja::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #278 Gepost op: 31-01-2012, 01:42:40 »
Volgens mij is dat de reflectie van Marit. De reflectie heeft een shirtje aan waarvan de kleur (roze) en de mouwlengte exact gelijk is aan wat Marit aan heeft tijdens de opdracht met de zwarte vlaggen met het kruis er op.

 ::vergroot::

EDIT>
Holy shit!
Ik heb zojuist men scherm gepauzeerd tijdens de preview van volgende week, dit was wat ik zag.
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb het stukje even terug gekeken en het lijkt inderdaad om het scherm langzaam naar groen veranderd (2 of 3 frames, waarvan jou screenshot het laatste frame is). Goed opgemerkt, al ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat het ook echt een groen scherm wordt. Ik had me er eigenlijk net bij neergelegd dat Marit er uit zal gaan, maar dit brengt me serieus weer aan het twijfelen.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2012, 01:55:44 door Rat »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #279 Gepost op: 31-01-2012, 07:16:11 »
Ben ik de enige die hoofdpijn krijgt van dat wel/niet rood scherm gedoe?  :-[

Ik weet dat je ook kan kiezen dit niet te lezen maar toch kom je de conclusies overal wel (of juist met voorbehoud) tegen.

Ik weet niet of ik wel zo graag de afvaller van te voren wil weten eigenlijk.
Geef mij maar een hint naar de mol dan heb je tenminste al dit gedoe omtrent wel of geen ingekleurde schermen niet (al ben ik t ermee eens dat het rood wel degelijk gefotoshopped is, we kunnen er toch geen eenduidige conclusies aan verbinden dus sja.  ::) )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)