Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 168358 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #280 Gepost op: 31-01-2012, 10:55:45 »
Ben ik de enige die hoofdpijn krijgt van dat wel/niet rood scherm gedoe?  :-[

Ik weet dat je ook kan kiezen dit niet te lezen maar toch kom je de conclusies overal wel (of juist met voorbehoud) tegen.

Ik weet niet of ik wel zo graag de afvaller van te voren wil weten eigenlijk.
Ik doe ook eigenlijk mijn best om zo veel mogelijk twijfel te zaaien over hoeveel waarde we aan dergelijke observaties hebben. Zekerheid is helemaal niet leuk bij WIDM!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #281 Gepost op: 31-01-2012, 11:06:40 »
Ben ik de enige die hoofdpijn krijgt van dat wel/niet rood scherm gedoe?  :-[

En dan doe je niet eens mee aan de beurs toch ? Dat maakt het nog 3x erger  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #282 Gepost op: 31-01-2012, 11:17:27 »
mee aan de beurs

Ja de lemmingen gaan nog altijd naar de Marit exit. Komt denk ik ook wel een beetje doordat dit rode scherm uitkwam en alles volgde, de afvallers-poll en de vodcast etc. die niet meer te wijzigen zijn. Daarna kwam de ontnuchtering dat Marit's scherm nep was en afvallers-poll/vodcast zijn dus niet up to date maar hier wordt wel naar gekeken voor de pool en de molbeurs. Maar is niet erg toch G-root, jij kan er mooi van profiteren  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #283 Gepost op: 31-01-2012, 11:21:49 »
Ja de lemmingen gaan nog altijd naar de Marit exit. [...] Maar is niet erg toch G-root, jij kan er mooi van profiteren  ::rofl::

Hmmm, ik had bedacht toch op Marit te blijven. Het feit dat dat scherm geshopt is, betekent wat mij betreft niet dat Marit er niet uit gaat. En de muzikale aanwijzing wijst wat mij betreft het sterkst naar haar.
Wat ik wel erg mooi vind, zijn de mensen die Marit aandelen massaal toch weer verkochten een paar dagen terug. Denken die echt dat ze niet gaat ? Of kopen ze ze morgen weer terug voor een lagere prijs voor extra winst ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #284 Gepost op: 31-01-2012, 11:34:16 »
de mensen die Marit aandelen massaal toch weer verkochten een paar dagen terug. Denken die echt dat ze niet gaat ? Of kopen ze ze morgen weer terug voor een lagere prijs voor extra winst

maerten deed dat he, die verkocht met verwachting van hordes lemmingen. Hield de dukaten op zijn bankrekening. En toen het effect toch niet erg groot bleef heeft hij hetzelfde bedrag weer massaal ingezet op Marit.

Maar andere beleggers zoals ik, Feniks en lester denken echt dat ze niet gaat. Het lijkt mij in elk geval erg sterk dat er zo geëdit wordt zonder clou. Eerst Dio wegvlakken, daarna notabene Marit laten staan. En dan dat nepscherm met reflecties. Nee ik denk echt voor 80% dat ze blijft.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #285 Gepost op: 31-01-2012, 17:13:45 »
Maar andere beleggers zoals ik, Feniks en lester denken echt dat ze niet gaat. Het lijkt mij in elk geval erg sterk dat er zo geëdit wordt zonder clou. Eerst Dio wegvlakken, daarna notabene Marit laten staan. En dan dat nepscherm met reflecties. Nee ik denk echt voor 80% dat ze blijft.

Yup, agree, al is de muzikale aanwijzing ook wel een goede link naar Marit.
Toch zijn er al muzikale aanwijzingen geweest waar wij direct dachten dat het om kandidaat1 ging, maar dat het uiteindelijk toch om kandidaat2 ging. En is er een reden om een rood scherm over een rood scherm te editen? Het was al een hele vondst om te zien dat het uberhaubt geëdit was. Dus één grote poging tot misleiding lijkt mij. Maar waarom Hadewych exit volgens jou Lo?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #286 Gepost op: 1-02-2012, 15:44:25 »
waarom Hadewych exit volgens jou Lo?

Nou ja, da's een kwestie van afstrepen. Marit dus niet, volgens de hint in dit topic. Dan zitten Frits en AM in de test op Tim dus die niet. Liesbeth is de redding voor de crew dus die blijft nog wel. Blijven alleen William en Hadewych over en die laatste tunnelvisiet het meest, plus William heeft nog een joker.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #287 Gepost op: 1-02-2012, 16:15:58 »
Marit dus niet, volgens de hint in dit topic. Dan zitten Frits en AM in de test op Tim dus die niet.

Marit blijft natuurlijk een kwestie van hoe je het wil zien.   ::vergroot::  ???
Frits heeft in aflevering 3 aangegeven AM en Liesbeth te verdenken. In aflevering 4 zegt hij "Mijn potentiële mollen zijn niet veranderd." (bron: site van Heinz) Na de onderhandelingsopdracht zal hij vooral reden hebben om Liesbeth en Tim niet te vertrouwen, maar omdat hij Liesbeth al verdacht vond zal hij dus vermoedelijk eerder nog meer naar haar neigen. Frits heeft wel nog een joker.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #288 Gepost op: 1-02-2012, 16:39:17 »
Frits heeft in aflevering 3

Kijk eens naar zijn gezicht in de nabiecht, lightman! Spreekt boekdelen zoals hij kijkt en de naam van Tim uitspreekt...

We jureren nu over de exit aflevering 5 dus wat er in 3 gebeurde is minder van belang... immers de pot is nu leeg! Vooral voor Frits die dit een leuk politiek spel vond enorm balen dat het mislukt is maar ook te doorzien waardoor het misging...

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #289 Gepost op: 1-02-2012, 17:16:18 »
Kijk eens naar zijn gezicht in de nabiecht, lightman! Spreekt boekdelen zoals hij kijkt en de naam van Tim uitspreekt...

Yes, maar in die nabiecht heeft hij het over Tim EN Liesbeth. Daarbij is deze biecht ruim na de opnames opgenomen, dus wat we hier dan precies uit af moeten leiden... Kijk in de aflevering maar eens terug naar het moment na het laatste groen, wanneer de kandidaten vanaf Hadewych naar links in slowmotion voorbij komen, hoe Frits langs Tim af naar Liesbeth kijkt (die op dat moment nog met haar handen voor haar mond zit) en daarop reageert. Dat spreekt boekdelen.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #290 Gepost op: 1-02-2012, 17:48:55 »
Ik lees zojuist in een ander topic dat "het groene scherm van Marit rood is gekalkt". Is dat gebaseerd op het screenshot een paar postst hierboven? Dat er een fractie groen te zien is voor het rood wordt? Komt dat groene scherm er niet pats boem, zonder fading op te staan? (ik heb net met mezelf afgesproken het rode scherm te laten gaan, maar nu word ik toch weer benieuwd. ;))

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #291 Gepost op: 1-02-2012, 17:51:24 »
Tim EN Liesbeth. Daarbij is deze biecht ruim na de opnames opgenomen, dus wat we hier dan precies uit af moeten leiden...

Ja maar alleen Tim gaat dus vinnig... wat je af zou kunnen leiden is dan dat Frits de finale al had gehaald en daar al wist dat Tim dit op zijn geweten had  ::)

Maar ik zal ook nog eens kijken hoe Frits langs Tim af naar Liesbeth kijkt  :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #292 Gepost op: 1-02-2012, 18:41:23 »
Ik lees zojuist in een ander topic dat "het groene scherm van Marit rood is gekalkt". Is dat gebaseerd op het screenshot een paar postst hierboven? Dat er een fractie groen te zien is voor het rood wordt? Komt dat groene scherm er niet pats boem, zonder fading op te staan? (ik heb net met mezelf afgesproken het rode scherm te laten gaan, maar nu word ik toch weer benieuwd. ;))
Er zijn 1 of 2 frames waar je een kleur verandering ziet van zwart naar een iets groenige tint. Dan wordt 'ie in één klap rood, waarbij het rood over de randen van het scherm heen valt. Ik ben er persoonlijk niet van overtuigd dat het een groen scherm wordt, maar het is zeker mogelijk.

Ik weet zelf ook niet meer wat ik er van moet vinden. Ik was er begin deze week van overtuigd dat Marit er uit zou gaan, toen had ik haar toch weer als mol gekozen, nu denk ik weer dat ze er wel uit gaat en zit ik te twijfelen toch maar wel een andere mol te kiezen.

Ik zou niet te veel waarde hechten aan het scherm, omdat je gewoon niet weet wat er nou wel en niet bewerkt is. De muzikale hint zou ik zwaarder mee laten tellen.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #293 Gepost op: 1-02-2012, 18:58:36 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #294 Gepost op: 1-02-2012, 19:09:23 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #295 Gepost op: 1-02-2012, 19:21:58 »
En toch lijkt het mij erg flauw als ze dit fotoshoppen. Hoe leg je dat ooit uit aan de 1.999.000 niet Molloten ? Er zijn vast kijkers met HD tv die die naam zagen en even inzoomden. Maar dan blijkt het nep te zijn, om een paar Molloten te foppen ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #296 Gepost op: 1-02-2012, 19:28:36 »
En toch lijkt het mij erg flauw als ze dit fotoshoppen. Hoe leg je dat ooit uit aan de 1.999.000 niet Molloten ? Er zijn vast kijkers met HD tv die die naam zagen en even inzoomden. Maar dan blijkt het nep te zijn, om een paar Molloten te foppen ?
Nee... dat geshop is er altijd al. Als Marit er inderdaad niet uit gaat, dan is het waarschijnlijk gewoon omdat ze het een een mooi shot vinden van Art met het scherm en dat ze willen laten zien dat er volgende week iemand uit gaat. Gezien de andere 'foutjes' in de uitzending vermoed ik dat iedereen in dit topic er gemiddeld induvidueel meer tijd aan heeft besteed dan de montagemedewerkers. Ik geloof niet dat dit er bewust zo in is gezet.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #297 Gepost op: 1-02-2012, 19:38:44 »
Nee... dat geshop is er altijd al. Als Marit er inderdaad niet uit gaat, dan is het waarschijnlijk gewoon omdat ze het een een mooi shot vinden van Art met het scherm en dat ze willen laten zien dat er volgende week iemand uit gaat. Gezien de andere 'foutjes' in de uitzending vermoed ik dat iedereen in dit topic er gemiddeld induvidueel meer tijd aan heeft besteed dan de montagemedewerkers. Ik geloof niet dat dit er bewust zo in is gezet.

Dit lijkt me een plausibele uitleg. Een mooi shot wat misschien niet klopt, maar wat er wel indrukwekkend uit ziet. Wij zien dat het niet klopt, maar dat is alleen omdat wij inderdaad nu eenmaal veel tijd besteden aan de mol. Dan komen dit soort foutjes aan het licht.

Bedankt voor dit nieuwe inzicht Rat!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #298 Gepost op: 1-02-2012, 20:09:15 »
Bedankt voor dit nieuwe inzicht Rat!
Fijn dat ik iemand anders er mee kan helpen... want zelf weet ik nog steeds niet wat ik er mee aan moet.

Ik heb afgelopen week samengevat in een plaatje (al heb ik de muzikale hint er uit gelaten)...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #299 Gepost op: 1-02-2012, 21:08:00 »
::rofl::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.