Auteur Topic: Molbeurs+  (gelezen 4752 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Molbeurs+
« Gepost op: 29-12-2011, 00:11:02 »
Ik hoop dat dit jullie wat makkenlijker maakt...

Heb je Google Chrome? Dan bof je! Klik hier en installeer de extentie, en Molbeurs heeft wat power-up's gekregen!

Het werkt misschien ook met Firefox, maar dit heb ik niet getest. Je moet sowiso wel Greasemonkey hebben, maar dit is standaard al ingebouwd in Chrome.

  • Gebruikersnaam en wachtwoord zijn standaard al ingevuld
  • Er is een afteller te zien die aftelt tot het bijwerken
  • Zodra de molbeurs is bijgewerkt wordt de pagina bijgewerkt (niet eerder of later)
  • Als je bezig bent iets te kopen wordt de pagina niet herladen (wat je hebt ingevuld gaat verloren), maar in plaats daarvan is bovenaan een balk te zien.
  • Alle vakjes krijgen mooie ronde hoeken in plaats van die 90graden hoeken
  • Beta:Je krijgt een waarschuwing als iemand een aandeel heeft gekocht/verkocht (ook als deze nog niet doorgevoerd is, maar nog een voorstel is), werkt alleen in Chrome

Dit is een testversie, als dingen niet werken dan kun je dit het beste (hier) melden en de extentie tijdelijk uitzetten.

Nog andere ideetjes om het beter te maken? Of werkt er iets niet? Meld het in dit topic!

PS: voor de mensen met wat meer technische kennis: hier staat het eigenlijke script. Het staat niet ingevoegd in de extentie zodat ik vanaf afstand updates kan uitvoeren
« Laatst bewerkt op: 1-01-2012, 12:40:40 door bartjel »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molbeurs+
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2011, 00:51:24 »
Heb je dit overlegd met Erik TKS? ;)
2024: wie is de Mol?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molbeurs+
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2011, 00:58:16 »
Heb je dit overlegd met Erik TKS? ;)
Hij noemde het een "leuk initiatief".

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molbeurs+
« Reactie #3 Gepost op: 29-12-2011, 23:56:01 »
Hij noemde het een "leuk initiatief".

 ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molbeurs+
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2012, 12:42:30 »
Veranderingen 1-1-2012:
- Vanaf nu worden de hoeken van vakjes mooier gemaakt
- Vanaf nu worden er pop-up boxjes weergegeven rechtsonderin als iemand iets heeft gekocht, zo ben je altijd up-to-date...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs+
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2012, 12:06:18 »
Ik begrijp het niet zo goed, er is sinds vorig jaar toch al een teller aanwezig enzo? Ik heb idd Firefox dus dan kan het niet?

Maar wat mij wel zorgen baart is dat de molbeurs steeds crasht. Ik heb dit in dit vroege jaar nu al talloze malen meegemaakt, in het verleden gebeurde dat ook bij zware belasting en kan het nu ook zijn dat deze plusversie zwaar is en dus de server overlaadt  ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)