Auteur Topic: Alles Combineren  (gelezen 142586 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #40 Gepost op: 12-01-2012, 23:06:13 »
voorspelling:
[...]

Ze kunnen natuurlijk niet bijna allemaal groeien ... en waarom zou Maarten groeien, die deed het wel goed toch ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #41 Gepost op: 12-01-2012, 23:54:32 »
Ze kunnen natuurlijk niet bijna allemaal groeien ... en waarom zou Maarten groeien, die deed het wel goed toch ?

Ik denk doordat Maarten deze aflevering wat meer naar voren kwam dan in de vorige aflevering en dat hij op de trap zijn tijd niet meer wist.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #42 Gepost op: 12-01-2012, 23:55:40 »
Ik denk doordat Maarten deze aflevering wat meer naar voren kwam dan in de vorige aflevering en dat hij op de trap zijn tijd niet meer wist.

Zou kunnen, hoewel ik het niet vreemd vond. Bij zulke lange zwemafstanden doen tijden er toch wat minder toe dan bij atletiek of schaatsen  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles Combineren
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2012, 05:40:06 »
Zou kunnen, hoewel ik het niet vreemd vond. Bij zulke lange zwemafstanden doen tijden er toch wat minder toe dan bij atletiek of schaatsen  :P .
Ja, en hij is de enige die al geld heeft verdiend :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2012, 10:07:46 »
interessant dat de drie die ik met mijn manier van kijken na aflevering 1 het meest verdacht vind ook hier bovenaan staan

Ik heb de taart even teruggekeken. Mijn visie is een totaal andere. Ik had Dio als afvaller gezet en dat klopte. En heb nu als afvaller Tim en daarna Liesbeth in the picture. Laten deze 3 nu juist de drie zijn die jij het meest verdacht vindt en ook hier bovenaan staan! Zwart-wit, kan niet beter  ::regenboog::. Nu moet alleen de taart nog hetzelfde blijven natuurlijk maar er zal ongetwijfeld enorm veel kunnen veranderen in de start.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2012, 10:38:23 »
Ik had Dio als afvaller gezet en dat klopte. En heb nu als afvaller Tim en daarna Liesbeth in the picture. Laten deze 3 nu juist de drie zijn die jij het meest verdacht vindt en ook hier bovenaan staan!

Hmm, misschien een foutje in de berekening waardoor het diagram omgekeerd is ?  :P Frits dan toch de Mol ? :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #46 Gepost op: 14-01-2012, 23:04:02 »
Haha, en dat terwijl je (nog) niet in mijn panel van Erkende Molspeurders zit  :P .
Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om in dat clubje te komen?
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #47 Gepost op: 14-01-2012, 23:52:26 »
Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om in dat clubje te komen?

Heel strikt zijn die niet. Maar het helpt als je de afgelopen 2 seizoenen al snel de goede Mol had en dat ik vind dat je slimme posts maakt  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2012, 00:27:41 »
Heel strikt zijn die niet. Maar het helpt als je de afgelopen 2 seizoenen al snel de goede Mol had en dat ik vind dat je slimme posts maakt  :P .


Ik zit pas een jaar (minder nog) op dit forum, dus dan kom ik een jaar tekort. Maar dit was mijn allereerste bericht:

Mijn eerste post hier! Ik kijk al fanatiek naar WIDM sinds 2003. Tot nu toe was ik dit jaar actief op het .nl forum. Met mijn overtuiging voor Patrick als Mol zit ik daar echter geloof ik op de verkeerde plek... hallo .com forum!

En dit mijn derde en vierde:

Tja, het vertrek van Pepijn zal voor veel mensen op dit forum wel een schok zijn. Voor mij niet echt. The truth is all over our faces! En Pepijn had zich al 'weggegeven' bij de executies van aflevering 2 & 3. Zijn molacties, mooi of niet, vond ik nogal obvious.. te obvious voor een interessante mol. Voor een mollende kandidaat vond ik Pepijn wel heel boeiend. Toch jammer.

Zeker! Ik volg het trouwens al sinds aflevering 2. Ik moet ook zeggen dat de topics en kwaliteit van dit forum toch iets beter zijn dan het .nl forum.
Hoe graag ik het ook zou willen, ik kan helaas niet meegaan met Anna als mol. Die had ik na afl.2 zo goed als, en na afl.5 helemaal afgeschreven. Maar ik hoop dat ze nog even blijft, het oog wil ook wat tenslotte...

Slimme posts als je het mij vraagt.  ::rofl::  ::tandpastasmiley::

Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #49 Gepost op: 15-01-2012, 00:31:16 »
Slimme posts als je het mij vraagt.  ::rofl::  ::tandpastasmiley::

Haha mooi, een open sollicitatie !  ::rofl::

Toch moet je wat duidelijker posten wie je verdenkt dit jaar als je in het clubje wilt  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #50 Gepost op: 15-01-2012, 00:43:25 »
Nou ja behaalde resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst maar vanaf 2009 had ik na de eerste twee afleveringen in iedere serie de juiste mol al gevonden: Jon,Kim en Patrick.
En wie is  volgens mij nu de mol?....Tim!

Geheimpje tussen jou en mij: ik heb je dit jaar al aan het clubje toegevoegd  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #51 Gepost op: 15-01-2012, 00:57:53 »
Haha mooi, een open sollicitatie !  ::rofl::

Toch moet je wat duidelijker posten wie je verdenkt dit jaar als je in het clubje wilt  ;) .

Ha mooi, was meer als grap bedoeld, maar ik beschouw mijzelf wel als een serieus molspeurder met een eigen manier van kijken.  ::tandpastasmiley::

Ok, voor mij op dit moment het meest waarschijnlijk als mol: Tim.
Liesbeth en Maarten kan ook nog.

Al definitief doorgestreept: Hadewych, Frits, Anne-Marie  ;)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2012, 01:17:23 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Biersteker

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #52 Gepost op: 15-01-2012, 00:59:00 »
Als we dan toch alles gaan combineren.
Dan zeg ik:
Frits: Potentieel winnaar
Marit: Mol

Frits als winnaar ben ik niet helemaal zeker van. Maar door zijn speelstijl, namelijk zo veel mogelijk verdenkingen op zichzelf krijgen, zal het zeker ver komen. Ook zie je zijn CV als eerste in de 1ste van 2 frames in aflevering 1. Daarna zie je het CV van Marit. Maar bij het CV van Marit zie je een duim. Wat de mol die naar zijn eigen cv kijkt moet voorstellen. (Lijkt mij een vrouwenduim.) Bij het zoeken van de kokers, stelt ze voor er meer dan 1 mee te nemen. Op de brug probeert ze echt een beetje goodwill te kweken, door te zorgen dat de pot -500 weer op nul zou komen te staan. Ook stond er in het dagboek van de mol, iets over een daalder. De daalder is voor het eerst gemaakt in de bohemen. En ze kon er bij de rook opdracht natuurlijk vanuit gaan dat maarten kon voorspellen dat het niet ging lukken. Dus kon ze de fanatieke kandidaat uithangen.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2012, 01:01:21 door Biersteker »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2012, 01:49:05 »
Al definitief doorgestreept: Hadewych, Frits, Anne-Marie  ;)

Waarom is Frits doorgestreept ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2012, 10:45:42 »
wie is  volgens mij nu de mol?....Tim!

Wat een gevaarlijke gedachtes van jou en lightman. Op de molbeurs wordt deze ochtend massaal ingezet op zijn aanstaande exit, in de poll hier staat hij 1e en in de pool 2e als afvaller. Verder staat hij in de slotfoto op de eerstvolgende plek Marion-Dio-Tim en is er een oude hint van Heinz. Het wordt wel een heel spannende week als topspeurders voor mij en G-root toch tegendraads zijn ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #55 Gepost op: 15-01-2012, 14:10:20 »
Wat een gevaarlijke gedachtes van jou en lightman.

Alsof het afgaan op verre van bewezen spoilers niet gevaarlijk is?!  ;)
Ik moet toegeven dat de analyse van het twittergedrag tot nu toe kennelijk goed uitgepakt heeft. Daarentegen, afgaande op je eigen posts had Tim ten tijde van de opnames nog geen eigen Twitteraccount, dus daar kan je dan niks sluitends uit afleiden. Die hint van Heinz was op voorhand al te onwaarschijnlijk om serieus te nemen. Welke (afgevallen) molkandidaat gaat er nu tijdens de opnames van de Mol weer voor publiek optreden? Zal de productie blij mee zijn. Nogal logisch dat die voorstellingen geannuleerd waren. Over de groepsfoto gaat nog weer een andere theorie die voorspelt dat William gaat afvallen. Zo kort in het seizoen zijn deze allemaal nog weinig overtuigend. Dan baseer ik mij liever op mijn eigen bevindingen over wat ik zie tijdens de afleveringen. ::tandpastasmiley::

als topspeurders voor mij en G-root toch tegendraads zijn

btw dit lijkt verdacht veel op een compliment...  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 15-01-2012, 14:21:36 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2012, 14:27:19 »
Haha ja was je nog niet opgevallen dat ik vol complimenten zit bij jouw analyses ::love::

had Tim ten tijde van de opnames nog geen eigen Twitteraccount

Inmiddels dus allemaal alweer achterhaald he, zie spoilertopic; via het Trio account is er nu daadwerkelijke twitterkennis over Tim ::oink::

Maar mijn Timspoilers hebben inderdaad niets te maken met twitter maar geschoeid op de andere hints... bijzonder sterk is dat allemaal zeker niet nee, jammer genoeg ditmaal geen shot van het executiescherm waar je Tim onder het laagje typex kunt lezen :\'(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2012, 14:43:30 »
Waarom is Frits doorgestreept ?

Zelf geen twijfel over Hadewych of Anne-Marie?

mbt Frits heb ik al een redelijk lijstje. Ik kan dit wel mooi op een rijtje zetten in een PM. Moet je maar even aangeven. Een van de mooiste en sterkste uit dat rijtje wil ik hier wel even leuk verwoorden:

Tijdens zijn beurt bij de executie is Frits boos op het scherm van Art.  >:D

De mol zal bij het krijgen van een groen scherm wel het een en ander proberen te verhullen of overdrijven, maar openlijk boos zijn? Nee.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2012, 14:49:12 »
Zelf geen twijfel over Hadewych of Anne-Marie?

Op het moment niet nee.

mbt Frits heb ik al een redelijk lijstje. Ik kan dit wel mooi op een rijtje zetten in een PM. Moet je maar even aangeven.

Dat zal ik je niet vragen, het is tenslotte een vrije zondagmiddag  ;) . Ik ga nu de boel zelf nog eens op een rijtje zetten (en aan de taart werken), misschien kom ik zonder hulp wel tot de conclusie dat Frits het niet is ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2012, 17:44:19 »
Haha ja was je nog niet opgevallen dat ik vol complimenten zit bij jouw analyses ::love::

Thanks! In ieder geval wel dat je serieus naar mijn posts kijkt. Al zit je meestal in een tunnel waar je mij niet vindt. Vorig jaar Pepijn en nu Marit. ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!