Auteur Topic: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië  (gelezen 6330 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #20 Gepost op: 16-06-2012, 22:51:46 »
Griekenland leek voor de aftrap van de wedstrijd kansloos om door te gaan naar de volgende ronde en toch zijn ze door :) Er is dus hoop voor NL
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #21 Gepost op: 16-06-2012, 22:57:52 »
was die provocatie ook niet van Polen fans ?

Ik vond het jammer. Ze hebben de beste wedstrijd tot nu toe neergezet. Jammer dat het hun eerste wedstrijd was. Daarna te weinig laten zien.
Twee zwakke ploegen door ::niet-ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #22 Gepost op: 16-06-2012, 23:10:24 »
De provocatie was de mars ZELF. Je zou in principe kunnen zeggen: Nederland ging ook in optocht naar het stadion, maar die wandelingen hadden geen politiek motief. Dat had de mars van de Russische supporters wel, Rusland had 12 juni iets te vieren.


Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #23 Gepost op: 16-06-2012, 23:13:43 »
Griekenland leek voor de aftrap van de wedstrijd kansloos om door te gaan naar de volgende ronde en toch zijn ze door :) Er is dus hoop voor NL

De kans die ze werd gegeven was iets groter dan Nederland - maar scheelt niet veel.

Hoop doet leven. ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #24 Gepost op: 17-06-2012, 09:49:57 »
Jammer dat polen niet door is, die had ik liever gezien dan griekenland.
Na hun misdragingen t.o.v. de Russische supporters, vind ik dat de Poolse supporters het ook niet verdiend hebben dat hun team doorgaat.

Mijn voorspelbretels werken niet niet goed: Die voorspelden Rusland 1 en Tsjechie 2.
 
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #25 Gepost op: 17-06-2012, 11:31:01 »
Ik vond het jammer. Ze hebben de beste wedstrijd tot nu toe neergezet. Jammer dat het hun eerste wedstrijd was. Daarna te weinig laten zien.
Twee zwakke ploegen door ::niet-ok::
mee eens. Hoewel Polen ook niet erg best was, behalve eerste 20 minuten.

Wat ik wel apart vond was dat als Polen in de laatste minuten had gescoord, ze daarmee de Russen de kwart finale in hadden geschoten. En ze deden hun best daarvoor ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #26 Gepost op: 17-06-2012, 12:25:18 »

Twee zwakke ploegen door ::niet-ok::
Howla,ik ben fan van de Poolse doelman hoor  ::jaja:: ....en dus ook van de Zweedse doelman  ::jaja:: Maar beiden liggen er dus meteen uit  ;D ;D ;D
Maar die naturalisaties vind ik best vreemd  ??? Bij de naam van een gekleurde medemens : Gebre Selassie  denk je meteen aan een Ethiopische loper,maar toch niet aan een Tsjechisch voetbal international  ::ohno::
En bij de Polen:Obraniak(die ik nog in het echt heb zien spelen)Das dan wel een Poolse naam,maar naar het schijnt begrijpt hij geen woord Pools  ???


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [EK voetbal] Poule A: Polen, Griekenland, Rusland, Tsjechië
« Reactie #27 Gepost op: 20-06-2012, 16:06:06 »
Die Gebre Selassie is dus niet echt genaturaliseerd. Hij heeft namelijk een Tsjechisch mama!

En Obraniak spreekt alleen Frans; hij schijnt het te weigeren om Pools te spreken. Ik vraag me dan af: waarom wil je voor Polen uitkomen?
Ich bin ein Bärliner!