Auteur Topic: meer mol programma's?  (gelezen 1955 keer)

Offline undercover_mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leuk speurwerk......toch?
meer mol programma's?
« Gepost op: 4-01-2002, 14:27:26 »
Hoi liefhebbers,

Wie is de mol is al enkele jaren een uniek programma, dat van mij best wel wat vaker te zien zou mogen zijn en nog interactiever gespeeld zou mogen worden. Het valt me op dat in andere spelprogramma's de mol totaal ontbreekt terwijl deze juist van positieve invloed zou kunnen zijn op de sfeer van het programma. Zo zou een mol in expeditie robinson voor een hoop ergenis kunnen zorgen ;D of in big brother the battle 4  :-X , wat vinden jullie?
De echte Wie is de Mol blijft natuurlijk een onaangetast fenomeen met Angela als de diva van het (breed)beeld.

groetjes undercover_mol

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Veel MOLplezier!
groetjes Undercover_mol

Offline Petra

• Forumlid
Re: meer mol programma's?
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2002, 17:27:43 »
He undercover,

lijkt me inderdaad heel leuk, aan de andere kant vind ik het zo leuk dat wieisdemol niet commercieel is en die andere programma's wel, daardoor krijg je veel reclame en de meest domme gasten die graag beroemd willen worden. Tot nu toe vind ik de deelnemers van wieisdemol een stuk inteligenter.

Heb bij 5 opdrachten een vraag gesteld, kun je daar op reageren?

Petra

Offline richardversluis

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2002, 00:17:54 »
Ik zou WIDM niet graag associëren met dergelijke programma's als big brother. Als iedereen dezelfde formule zou toepassen, zou de WIDM niet meer WIDM zijn. Hiermee bedoel ik dat het geen speciaal programma meer wordt om naar te kijken. Nu kijk je het hele jaar uit naar de nieuwe afleveringen, anders vergrijp je je aan klonen van WIDM.
Een site als deze zou ook niet meer levensvatbaar zijn... tot groot verdriet :'( van Compuart, maar ook van vele  :'( :'( :'(andere.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2002, 16:11:53 »
Citaat

Ik zou WIDM niet graag associëren met dergelijke programma's als big brother. Als iedereen dezelfde formule zou toepassen, zou de WIDM niet meer WIDM zijn. Hiermee bedoel ik dat het geen speciaal programma meer wordt om naar te kijken. Nu kijk je het hele jaar uit naar de nieuwe afleveringen, anders vergrijp je je aan klonen van WIDM.
Helemaal mee eens. Het is maar goed dat de formule in handen is van Woestijnvis en niet van die geldwolven van een Endemol (laten we hopen dat ze met hun eigen naam niet de formule gaan claimen met een programmanaam als 'Big Brother en de Mol')
Citaat
Een site als deze zou ook niet meer levensvatbaar zijn... tot groot verdriet :'( van Compuart, maar ook van vele  :'( :'( :'(andere.
Haha, vergis je niet!  ;) :D (ben hopelijk wel wat creatiever dan de verzinners van de klonen...dus dan wordt het ondanks de klonen toch nog leuk:))

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2002, 20:34:38 »
Ik dacht dat Endemol dit jaar al een acteur in 't Big Brother huis wilde zetten die dan als 'n soort mol moest fungeren. Met spanning verwachtte ik te horen wie de acteur was in de finale, maar tevergeefs....

Ondanks dat denk ik niet dat 't WIDM goed zal doen als andere (commerciele) programma's dezelfde formule gaan toepassen. WIDM is nu juist speciaal, omdat er maar 1 keer per jaar 'n serie van wordt uitgezonden en omdat 't maar 1 keer per week 'n aflevering te zien is. Nu kijk ik er iedere week echt weer naar uit!  ;)

Als 't drie maanden lang iedere avond op de buis zou komen in de vorm van Big Brother, zou 't denk ik snel gaan vervelen. Nee laat WIDM maar gewoon zo blijven en voor Big Brother 4 verzint Endemol maar fijn iets anders!  ;D

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #5 Gepost op: 22-01-2002, 15:09:18 »
helemaal met richard en compuart eens. De mol formule moet niet aangetast worden. Zou dit door prog's als bb en er gebruikt worden dan zou de charme van de mol verdwijnen. Nu leven we met zijn allen toe naar het begin van de mol. Zouden andere programma's het mol principe ook toepassen dan verdwijnt dit naar mijn mening.

Greetz , Kennie

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner