Auteur Topic: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?  (gelezen 4570 keer)

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Gepost op: 10-02-2012, 14:23:42 »
In afl.1 t/m 4 krijgen we meerdere keren de testvraag te zien Is de mol? Man of Vrouw.
Meerdere keren krijgen we te zien dat deze testvraag beantwoord wordt met vrouw.
Ook wordt de voice-over van Maarten met zijn theorie over waarom hij dat voor de vrouw kiest uitgelicht.

In afl. 2, tijdens de test gemaakt door Dio, krijgen we deze vraag ook, alleen wordt er geen keuze getoond. We zien wel de muisaanwijzer eerst richting vrouw gaan.(Er is wel een muisklik geluid er onder gemonteerd).

In aflevering 3 is Liesbeth die zegt op Frist te zitten, bij haar zien we dat ze de vraag beantwoord met vrouw.

In aflevering 4 zelf heb ik geen directe aanwijzing gezien, wel in het dagboek.
Na aflevering 4, de laatste in IJsland, komt er in het dagboek van de Mol veelvuldig het woordje kon in terug.
Als je kon vertaald vanuit het IJslands naar het Nederlands krijg je vrouwen. In het dagboek staat letterlijk: Ik kon..., Ik vrouw? Met nog enkele zinnen om te eindigen met kon...kon...kon..

Na aflevering 4 een verwijzing naar 4 vrouwen waaronder de mol.

Aflevering 5 gaat Marit naar huis. Dit betekend dat er nog 3 kandidaten over zijn voor mol.
Liesbeth, Hadewych en Anne-Marie.

In aflevering 5 die 'van achter naar voren' heet worden tijdens de vragen in het vliegtuig algemene vragen gesteld met 1 vraag over de minnares (vrouw) van Picasso. Aanwijzing naar vrouwelijk mol?

In aflevering 6 wordt Frits uitgelicht en zegt: Ik ding is voor mij wel duidelijk, in het 12de seizoen van Wie is de Mol? is de mol een vrouw.

Er zijn in de testvragen geen aanwijzingen geweest dat de mol een man zou kunnen zijn. Als er mensen zijn die wel aanwijzingen hebben, geef ze weer in het topic.

Mijn vraag aan jullie molloten. Is de mol een vrouw? of niet.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2012, 15:33:35 »
enige correctie die ik heb is dat KONA in het IJslands echtgenote(vrouw) is.

Kon is niets.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2012, 15:38:05 »
Frits uitgelicht en zegt: Ik ding is voor mij wel duidelijk, in het 12de seizoen van Wie is de Mol? is de mol een vrouw

Ja al die kandidaten die dat dachten zijn er uitgevlogen  ::rofl::. Het moet dus wel een man zijn  ::hypocriet::. Ik zei voorafgaand aan het seizoen hetzelfde als wat Frits zei hoor. Maar kwam er wel op terug, dit i.t.t. Frits  8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2012, 15:38:32 »
Frits leek er voor de exeuctie van overtuigd dat het een vrouw was.. maar in het dagboek vraagt ie zich hardop af of dat hem niet de finale heeft gekost en dat het toch niet gewoon Tim is..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2012, 15:59:38 »
Is het dan niet vreemd dat de montage aanstuurt/ aanwijzingen geeft dat de mol een vrouw is en misschien achteraf blijkt een man te zijn.

En kon betekent vrouwen, zie plaatje.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #5 Gepost op: 10-02-2012, 16:10:17 »
Is het dan niet vreemd dat de montage aanstuurt/ aanwijzingen geeft dat de mol een vrouw is en misschien achteraf blijkt een man te zijn.

En kon betekent vrouwen, zie plaatje.

google translate Kon naar vrouwen omdat het het dichtsbij kona zit. zo werkt de software, maar kon is niets, kona is het wel. draai de vertaling maar eens om. vertaal vrouw eens vanuit het nederlands naar het IJslands.

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #6 Gepost op: 10-02-2012, 16:13:59 »
Oké Eddie, kon is niks. Maar de overige aanwijzingen zijn wel duidelijker, wat zegt dat dan of zijn het afleiding- nephints.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #7 Gepost op: 10-02-2012, 16:15:55 »
Oké Eddie, kon is niks. Maar de overige aanwijzingen zijn wel duidelijker, wat zegt dat dan of zijn het afleiding- nephints.

tja ik zit niet op een vrouw dus in mijn ogen is het niets :D

neemt niet weg dat het vaak voorkomt, maar niet zo vaak dat het mij gaat opvallen. als het echt een hint zou zijn zou ik Art zijn "Jongens" heel raar vinden namelijk

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2012, 21:52:46 »
Statistisch gezien komt mijn theorie toch wel aardig in de buurt, dat de mol een vrouw is.
Maar, ja?
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2012, 21:56:05 »
Ja al die kandidaten die dat dachten zijn er uitgevlogen  ::rofl::. Het moet dus wel een man zijn  ::hypocriet::. Ik zei voorafgaand aan het seizoen hetzelfde als wat Frits zei hoor. Maar kwam er wel op terug, dit i.t.t. Frits  8)
Ja euhm maar er is in de test maar één vraag die zegt is de mol een man of een vrouw? :P Dus of die ene vraag nou zoveel verschil maakt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #10 Gepost op: 21-02-2012, 23:56:40 »
Deze heb ik al een hele tijd in de schuif liggen om te posten maar heb volgens mij het goede topic gevonden om hem te posten.
;D

De Mol is een man/vrouw. Ik ben het er volkomen mee eens dat deze vraag tijdens deze editie opvallend veel aan bod komt.

Als je het nog niet had opgemerkt, op wieisdemol.nl zou er een aanwijzing kunnen staan naar het geslacht van de Mol.

Als je naar beneden scrollt kom je een afbeelding tegen van de test die je kan invullen op de site. Er staat nl. een vraag in beeld:
1. De mol is een
  • 1. Man
  • 2. Vrouw

Nu zou je kunnen zeggen, vraag 1 en antwoord 2 maken samen nummer 12. De Mol is een vrouw. Bijkomend detail, die vraag staat al de hele serie te pronken op de site. 't Is nooit veranderd.

Nota: Vraag 1 is al vaker langsgekomen dit seizoen. Misschien moeten we maar eens nagaan op wie antwoord 2. elke keer zou kunnen slaan.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 00:04:28 door FenikXII »

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #11 Gepost op: 22-02-2012, 07:37:32 »
de vrouwen hebben 75% kans de mol te zijn en tim dus 25% maar omdat we al 7 afleveringen hebben gehad zeg ik dat het allebei kan
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #12 Gepost op: 22-02-2012, 08:28:44 »
Ik vind ook wel dat het onderwerp 'man/vrouw?' regelmatig onder de aandacht wordt gebracht deze serie, idd. Er zou een hint in kunnen zitten, maar het jammere is dat hij door iedereen naar z'n eigen voorkeur uitgelegd kan worden. Er lijkt gezegd te worden dat het een vrouw is, maar de (vele) Tim-verdenkers zullen zeggen dat het juist betekent dat het niet zo is. Tja, dan blijft het dus een beetje een slappe hint, tenzij er een uitgebreidere, algemene testvraagtheorie (bijvoorbeeld) omheen gevonden kan worden, die sluitend is.

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: Seizoen 12 De mol een man of een vrouw?
« Reactie #13 Gepost op: 23-02-2012, 22:18:51 »
Leuk, heb je vanaf aflevering 3 een hint dat de mol een vrouw is, schiet je er nog niks mee op in de finale, haha.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje