Auteur Topic: datum!! lees dit aub!!  (gelezen 2637 keer)

Offline oef

• Forumlid
datum!! lees dit aub!!
« Gepost op: 4-01-2002, 21:05:09 »
hallo molfans  ;),
als ik goed geteld heb zou de nieuwe reeks van de mol op nederland 7 februari. mensen die dit kunnen bevestigen, zet je reactie hier neer aub.
ps: misschien kan je hierop reageren. het idee van dit programma is van de (superieure) Belgen! denk hier alvast een keer aan wanneer van de nieuwe reeks geniet. :P

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline SAM

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben nieuw hier, dus sla mij niet!
Re: datum!! lees dit aub!!
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2002, 00:00:09 »
Ben jij toevallig ook een Belg?  ;D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2002, 00:40:43 »
Hoi Oef,

De nieuwe serie begint op vrijdag 8 februari.   8)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2002, 16:55:03 »
ja lekker op mijn verjaardag!!!!!!  :P hehe
doei doei charlotte

Offline Petra

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2002, 17:56:21 »
Weet iemand wanneer de belgische wieisdemol wordt uitgezonden?
Hoor graag.

Petra

Offline SAM

• Forumlid
  • Ik ben nieuw hier, dus sla mij niet!
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2002, 21:32:10 »
Er komt helemaal geen derde De Mol reeks in Vlaanderen. Toch niet binnen de twee jaar.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 11-01-2002, 22:16:43 »
Dat vind ik echt jammer, ik heb de tweede vlaamse serie gezien en die vond ik echt goed (ik kan het nog steeds niet begrijpen dat Hugo me zo om de tuin heeft geleid  ::) ). Overigens hier een stukje van de AVRO.

Citaat
Datum: 10/1/2002 14:37
Bron: AVRO
Titel: Nog meer actie in derde reeks Wie is.. de Mol?
Elf kandidaten. Zes mannen en vijf vrouwen. Ze kennen elkaar niet. Ze weten niet waar ze naar toe gaan. Ze weten niet hoe lang ze weg zullen blijven. Ze weten alleen dat er een verrader, een saboteur, een mol in hun midden is. Iemand die met opzet de opdrachten tot een minder goed einde probeert te brengen. Allemaal willen ze maar één ding weten: Wie is... de Mol?
Het derde sensationele seizoen van de spannende serie Wie isde Mol met nog meer actie en ingenieuzere opdrachten is vanaf 8 februari 2002 op vrijdagavond te zien bij de AVRO op Nederland 1. Er staan dit seizoen elf afleveringen geprogrammeerd. Het programma kreeg in 2001 een Academy Award voor het beste amusementsprogramma. Bovendien werd Wie is... de Mol? genomineerd voor de Gouden TeleVizier-Ring 2001.
De Belgische versie van 'De Mol' won vorig jaar in Montreux de Gouden Roos voor beste internationale televisieprogramma in de categorie licht entertainment. In Nederland wordt Wie is... de Mol? geproduceerd door IdtV.

Vorig jaar trokken tien onbekende mensen onder leiding van Angela Groothuizen drie weken door het mysterieuze Schotland. Na afloop gaven duizenden mensen zich op voor de derde serie. Eind deze zomer reisden daarvan elf met Angela mee: dit keer naar het land van glooiende wijnstreken en hoge bergen, prachtige steden en verlaten dorpen en een volk wiens gastvrijheid alles overtreft: Portugal.

De deelnemers trekken in teamverband met elkaar op. Samen doen zij de meest uiteenlopende opdrachten. Met deze opdrachten kan de groep veel geld verdienen, maar ook verliezen. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te laten mislukken, zodat er geen geld verdiend wordt voor de pot.

De opdrachten vergen veel meer dan een fysieke inspanning van de kandidaten: er wordt een beroep gedaan op hun inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op hun mensenkennis. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de Mol blijft aldoor voelbaar. Wie van hen de Mol is blijft ook de kijker continu bezighouden, want de slimme kijker zal kunnen ontdekken waar en hoe de Mol gesaboteerd heeft.

Gaandeweg sluit zich het net om de Mol. Om de twee dagen worden de deelnemers getest op hun kennis van de mol. Voor degene die het minst goed scoort, valt het doek: hij of zij moet direct naar huis. De groep wordt met elke aflevering kleiner, tot er drie mensen overblijven: de verliezer, de winnaar en de mol.

In een bloedstollende finale wordt onthuld wie de Mol is, al zal dit voor een enkele hele slimme kijker misschien geen verrassing zijn. De winnaar krijgt het volledige bedrag dat de groep onderweg heeft verdiend, de anderen krijgen niets.
In de slotaflevering komt de hele groep weer bij elkaar om te zien waar het fout is gegaan: waar heeft de Mol gesaboteerd, en waar was het mislukken van de opdracht aan henzelf te wijten?

Wie is... de Mol? is meer dan een gewoon spelprogramma. Het programma begint als een spel, maar wordt al snel bittere ernst. De kandidaten moeten samenwerken om de opdrachten te laten slagen, maar kunnen elkaar niet vertrouwen omdat de Mol steeds onder hen is. Is de opdracht mislukt omdat de Mol heeft gesaboteerd? Waarom moest die deelnemer naar huis? Heeft de Mol soms verkeerde informatie verspreid? De deelnemers zelf, maar ook de kijkers weten het nooit zeker, tot het moment dat de Mol wordt ontmaskerd en zijn acties onthuld.

De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag:
Wie is... de Mol?

Internet

De website http://www.wieisdemol.nl gaat 1 februari online. Bezoekers krijgen behalve informatie over het programma ook foto's en achtergrondinformatie van de deelnemers, de reis door Portugal, en niet te vergeten back stage te zien. De molfans kunnen elkaar op het forum ontmoeten.
De deelnemers, Angela Groothuizen en de Mol houden op de site een dagboek bij. Verder kunnen kijkers meedoen met het zoeken naar de Mol. Aan deze zoektocht is een prijsvraag verbonden.

En op 1 februari gaat deze computer naar de reparateur  :-[