Auteur Topic: uitleg.....  (gelezen 1946 keer)

Offline NeoViSiX

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snow leads to the edge of life, I'll follow it.
uitleg.....
« Gepost op: 6-01-2002, 14:39:29 »
so..... aangezien men mij heeft verteld dat het nieuwe Mol seizoen is begonnen, wil ik toch wel es weten op welke zender dat volgen kan en nog belangrijker wat de BEDOELING is van het hele tv programma.

p.s. voor degene die denken wat ik hier doe, als ik niet eens weet wat het voor programma is.
Ik chat op #nl_demol ..... waar ik toevallig ben belandt.. (leuke mensen daarzo  ;) )

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
"But in my own way, I am king. Hail to the king baby!"

Offline Anke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: uitleg.....
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2002, 16:58:56 »
Hoi!
Nou als je niet weet wat het voor programma is hier ff een korte uitleg:

KEI SUPER MEGA GEWELDIG GAAF!

Duidelijk genoeg?  ;) Verder staat er op de hoofdpagina van deze site veel uitleg over het programma...ik denk dat je daar het beste maar eens naar kan kijken. Het programma bestaat uit een groep van 11 mensen die opdrachten gaan uitvoeren om geld te verdienen. 1 van de kandidaten is echter de boel aan het saboteren, waardoor de opdrachten mislukken. De vraag is... WIE DOET DIT? Lekker spannend dus en er valt veel over te discussiëren ;) erg gezellig hier dan!

Wie is de mol is helaas nog niet gestart. Het nieuwe seizoen begint 8 februari en zal door de avro worden uitgezonden. En zoals je al ziet... er zijn veel mensen die niet kunnen wachten! ;D
veel kijkplezier!
groetjes

Anke

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: uitleg.....
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2002, 12:44:20 »
Hey neoooo! ;D

K wist nie dat je het programma niet kent...schande  ::)
Ja zoals Anke het uitlegt klopt das wel...degene die saboteerd is DE MOL! Echt leuk programma...dus ga dat vanaf 8 februari elke vrijdag maar eens ff mooi kijken  :P
Hehe in die zondag 10 feb. gaan we in Utrecht controleren of je het hebt gezien  ;)

Veel plezier er maar vast mee!
Liefs Fenna

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks