Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 125554 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 7
« Gepost op: 13-02-2012, 01:46:33 »
We zagen een geëmotioneerde Frits naar huis vertrekken. Hij had graag tot het einde van de serie gebleven. De groep moet echter door ...

Krijgen we een onderhandelopdracht? Verlaten ze Spanje? Vinden de kandidaten kleurrijke topito's?

Ontdek het in de zevende aflevering van WIDM!
2024: wie is de Mol?

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2012, 21:24:47 »
William eruit, benieuwd naar de Roodshow hint :p dacht dat Tim of Hadewych eruit zou gaan door die hint, gelukkig niet, Hadewych is m'n mol sinds aflevering 3 :D


Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2012, 21:26:31 »
NEEEEEEEE
Ok, nu zijn echt wel de leukste deelnemers, kandidaten, en met William DE topper eruit :(

Had dit echt niet zien aankomen :(
Wel bizar: Frits zat op Liesbeth en gaat eruit. William zit vol op Tim en gaat eruit, hoe kan dat ? Toch Liesbeth of A-M?
Lomperik..

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2012, 21:26:39 »
William eruit, Hadewych is nu duidelijk de mol niet meer. (De mol kan voor zichzelf bepalen of hij/zij wel of niet gaat bij de brug en daarmee geld uit de pot halen). Ik zit weer volledig in de Anne-Marie tunnel ! Trouwens : 3 bruggen 2 touwen 1 opdracht.  3-2=1   ::schaam::

Offline summerlovin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2012, 21:28:12 »
Bij de testvraag wie is de mol? Zag je Hadewych nergens op klikken. Maar het pijltje bleef wel boven haar eigen naam hangen...

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2012, 21:28:35 »
poep.. Een van de leukste kandidaten eruit..
Nu snap ik de roodshow hint ook.. eigenlijk sinds gister toen ik een stukje van ramses de musical zag..
oude ramses en jongen ramses spelen samen op het toneel tegelijkertijd Ramses.. two can play that game...

baal dr van.. geen william Tim en Liesbeth in de finale..
en wie de mol is.. pfff ik neig nog steeds naar Tim of Liesbeth maar eigenlijk kunnen ze het alle 4 zijn..
zelfkennis heet de aflevering..  de mol wist wat hij zelf zou gaan doen met abseilen??..
Ook opvallend is dat alleen van Tim en Hadewych een stukje van spanje in de intro zit..
van de liesbeth en Am is het nog van Ijsland.. net zoals van William..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2012, 21:29:12 »
Wat een heerlijke aflevering, zoveel zitten genieten en lachen, zalig!

Alles op een rijtje zetten nu en nagenieten!  ;D

Omnia vincit amor

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2012, 21:29:49 »
NEEEEEEEE
Ok, nu zijn echt wel de leukste deelnemers, kandidaten, en met William DE topper eruit :(

Had dit echt niet zien aankomen :(
Wel bizar: Frits zat op Liesbeth en gaat eruit. William zit vol op Tim en gaat eruit, hoe kan dat ? Toch Liesbeth of A-M?

William vol op Tim? Waar baseer je dat op?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2012, 21:30:10 »
Weer een mol van mij eruit...jammer. De dames doen het goed. Ik vond het wel stom dat ze ook de titel van die schilderijen moesten raden. En gek dat Tim de mensen die verstand hadden van Picasso door liet lopen...Is hij dan toch de mol? De mensen met de beste 'molacties' zijn er al uit. Of is het toch Annemarie die volgens mij de woorden meteen op de stierenkop ging schrijven?

Offline bartuss1989

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2012, 21:30:28 »
Zegt Art nou op het gegeven moment bij de executie ''De Mon''? ipv ''De Mol''?

Verder erg jammer van William. Hoopte stiekem wel dat Liesbeth eruit zou gaan.

Er is vast nog een hoop te herleiden uit de gesprekken op de brug.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 16-02-2012, 21:30:59 »
Ik denk dat we William allemaal gaan missen!

Spannende en vooral heel erg grappige aflevering.
Fijn dat er weer even zo'n we-vergeten-het-spel-en-we-genieten-gewoon momentje in zat, dat hoort in elk seizoen toch wel een keertje.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 16-02-2012, 21:31:46 »
Bij de testvraag wie is de mol? Zag je Hadewych nergens op klikken. Maar het pijltje bleef wel boven haar eigen naam hangen...
Je hoorde ook het klikgeluidje op het moment dat het pijltje boven haar eigen naam hing ::oink::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline loveyou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 16-02-2012, 21:32:19 »
wat een spannende executie zeg! eigenlijk wel verwacht dat william eruit zou gaan.

ik heb de tabel van vragen weer bijgewerkt
en opmerkelijk is ' liesbeth heeft weer vraag 1 : wie is de mol . en hadewych vraag 20 ook wie is de mol. tim ook vraag 1 wie is de mol.
liesbeth heeft dus nog steeds alle test's een vraag gehad!
WIDM ♥

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 16-02-2012, 21:32:35 »
William eruit, Tim dus de mol gezien de biechtreeks. Volgende week Anne-Marie eruit. We zijn eruit molloten! ;)
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline joye26

  • Forumlid
  • Art is de mol
Re: Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 16-02-2012, 21:32:43 »
Is het iemand opgevallen dat tim met een WIDMkaartje aan het zwaaien was toen ze met de stier bovenop waren

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 16-02-2012, 21:33:23 »
William eruit, Hadewych is nu duidelijk de mol niet meer. (De mol kan voor zichzelf bepalen of hij/zij wel of niet gaat bij de brug en daarmee geld uit de pot halen). Ik zit weer volledig in de Anne-Marie tunnel ! Trouwens : 3 bruggen 2 touwen 1 opdracht.  3-2=1   ::schaam::

Het zou nog best misleiding kunnen zijn. De kandidaten redeneren ook zo. 500 euro is bovendien niet veel geld, zeker niet als je net 500 euro hebt weggegeven voor een joker. Maar Anne-Marie is ook weer terug op de verdachtelijst. 'Voorspelt' dat ze niet gaat abseilen, maar gaat toch en komt met het idee om de woorden op het hoofd van de stier te schrijven. Bij de laatste opdracht kan ze weinig verkeerd doen. Ik vind het hier ook erg flauw dat er zomaar een kandidaat uit wordt gekozen om die kunstkenner te vinden. Tim is daar natuurlijk erg Mollerig bezig, dus als hij echt de Mol is zou ik dit bijzonder flauw vinden, al helemaal omdat het zo duidelijk wordt gebracht. Het zou zo zonde zijn van dit verder geweldige seizoen! Dus Tim moet gewoon niet de Mol zijn. En dus is het nog steeds Hadewych ... of toch Anne-Marie.

Offline DavidLvov

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 16-02-2012, 21:33:35 »
Wat jammer, =(

Hoe kan dat nou?? die hint van de roodshow? ah ik ben er nog niet overheen =(
david

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 16-02-2012, 21:34:34 »
William eruit,niet verwacht.
En zoals Liesbeth reageerde toen Tim groen kreeg, vind ik zeer verdacht.
In plaats dat ze ongerust wordt omdat de kans dat zij eruit moet inmiddels 50% is, is ze heel blij voor Tim.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline loveyou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 16-02-2012, 21:34:46 »
bij de touwopdracht zei Hadewych toen ze beneden kwam 'Joehoe' dit kwam ook vaker voor en in het dagboek van de mol. ook sloeg ze wéér een kruis!
WIDM ♥

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 16-02-2012, 21:36:21 »
Ik zag weer testvraag 1 Wie is de mol en ook testvraag 20 Wie is de mol. Leuk voor de theorie. Daarnaast hoorde ik het klikgeluid tijdens de test terwijl er vlgens mij nie twerd geklikt.

Verder, jammer dat ze met de bruggenopdracht ook konden verliezen, vind ik eigenlijk niet echt leuk voor de kandidaten. Maar goed, ben wel heel blij dat ze 't allemaal gedaan hadden.

Kunstopdracht was erg leuk, ik denk zelf niet dat Tim het heeft laten afweten. Volgens mij wisten de studenten precies welke kunstwerken het waren ...maar de titels... Maar leuk dat ze een keer een opdracht heben gedaan waarin ze iets met de lokale bevolking moeten. Dat zijn eigenlijk altijd wel erg leuke opdrachten.

De opdracht met de stier was ook erg leuk maar ik vind de te winnen geldbedragen deze aflevering wel erg laag, bij alle opdrachten eignelijk wel. Jammer. Vijfhonderd eurootjes, dat telt toch niet aan?

Verder heb ik nu ook steeds meer de overtuiging dat Art een handje heeft gehad in de landkeuze. Dat moet haast wel.

Echt jammer van William, vond het een hele leuke kandidaat en had hem graag zien winnen. Ik ga nu voor Hadewych of Anne-Marie als winnaar. Liesbeth nog steeds als mol, ook na weer een neppe reactie op het vertrek van William. Terwijl ze eigenlijk blij had moeten spelen want het was William of zijzelf! En mocht William die jokers nou wel of niet hebben? Hij gaf ze aan Art...

Verder, wie vreesde voor veilingachtige taferelen? ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas