Auteur Topic: De Finale  (gelezen 26061 keer)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #40 Gepost op: 22-02-2012, 15:41:42 »
En wij steeds maar denken dat er een verbond Swifty-NextGP was xD  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Finale
« Reactie #41 Gepost op: 22-02-2012, 15:59:41 »
En wij steeds maar denken dat er een verbond Swifty-NextGP was xD  ::rofl::
::rofl:: ::rofl::

het big brother huis maakt je echt gek ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #42 Gepost op: 22-02-2012, 16:37:57 »
Mijn vraag aan beide:
Waarom zou jij het spel niet moeten winnen, maar de andere? Met andere woorden: wat is een reden om niet op jou te stemmen?  :)
Ik vind dat Hillo het verdient om dit spel te winnen omdat hij vanaf heel vroeg in het spel een target was, maar toch heeft hij het tot de finale kunnen brengen. Dat is toch wel een hele prestatie.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Finale
« Reactie #43 Gepost op: 22-02-2012, 18:02:33 »
Wanneer en van wie heb jij gehoord over het vermeende complot dat ik met aan aantal zou hebben en hoe keek je daartegen aan? En daaruit volgend: waarom heb jij mij nooit daarover benaderd?

Ik heb daar nooit echt iets over gehoord, behalve in een later stadium van D*N die het bevestigde (tijdens de HoH met de bootjes die Vieffan won). Ik was degene die het tot complot bestempeld heeft, omdat ik, zoals ik bij Swifty's vraag al kort zei, totale verdeeldheid in het huis wou. Toen Molcrazy tegenover Addie stond zei Swifty tegen mij dat ze een samenwerking tussen Niek, D*N en NextGP vermoedde. Niek en D*N leek me logisch en toen viel me op (want ik had met beide jongens wel wat contact gehad) dat ze Addie aan het beschermen waren. Dus die heb ik er toen aan gelinkt. Vervolgens was het voor mij opeens best wel belangrijk dat Molcrazy in het huis bleef, want anders zouden Vieffan en ik de week daarop vrijwel zeker in gevaar zijn. Dus toen heb ik met Vieffan besloten Addie weg te stemmen. Maar we hadden meer stemmen nodig, dus toen heb ik jou en Jos benaderd via PM om op Addie te stemmen. Jos reageerde, jij niet. Molcrazy vertrok, dus ik ging er toen vanuit dat jij stemafspraken had met iemand uit wat wij Club Minor gingen noemen :P Ik heb het hele spel die samenwerking dan ook bestempeld als 'Club Minor (omdat het de jongere spelers waren) + LdHmolletje', omdat ik niet wist waar jij precies stond. En toen kwam die HoH met dat schieten waarin jullie allemaal op volgorde een grote kogel op mij ingezet hadden, dus toen was het voor mij helemaal duidelijk dat er een soort samenwerking was waar ik volledig buiten viel. En om floaters (dus mensen die tussen twee kanten van het huis zweven) weg te werken heb ik het complot toen aan iedereen gepresenteerd als feit, zodat zowel Swifty als Bodejos een kant zouden kiezen.

Waarom ik verder geen contact daarover heb gezocht met jou heeft eigenlijk geen reden. Ik heb dat toen bij die stemming tussen Addie en Molcrazy gedaan, maar dat mislukte, dus ik achtte de kans dat het in het vervolg wel zou lukken niet heel groot. En daarbij begonnen toen Swifty onze kant koos de dingen prima te lopen voor ons, dus leek het me ook niet meer nodig om jou te benaderen voor een samenwerking, omdat dat alleen maar weer iemand meer zou zijn met wie ik m'n woord zou moeten breken ;)
Nieky grab a life vest!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #44 Gepost op: 22-02-2012, 18:04:41 »
OHJA, onze beruchte BOEM pm's

Ik ga er even een paar zoeken,want dat is leuk  ::rofl::

EDIT 1 : Jeezus wat veel BB PM's uiteindelijk. Heb er bijna 100 door Waldo  ::love::

EDIT 2 : Wat zat er nou eigenlijk in mijn Pandora's box ? ::nieuwsgierig::

EDIT 3 : enkele BOEM pm's

Hoi Robbie!

Allereerst complimenten voor deze opdracht!  erg leuk ( en gemeen ) spelletje.

Mijn actie : Ik richt mijn grote kogel ( die waarvan je meteen doodgaat op hillo ) hij nomineerde mij en heeft geloof ik contact met iedereen zo ongeveer. Dat vertrouw ik niet en hopelijk verwacht ie niet dat iemand meteen zijn grote BOEM gebruikt.

Groetjes

Ja daar begin ik me een beetje zorgen over te maken. Volgens mij ben ik zowat de enige die braaf speelt en met niemand echt complotjes heeft. Ik heb wel contact met jou bv , maar verder nooit echt stemafspraken ofwat. Daarom zal ik ook wel een target worden denk ik ( of juist niet ), ik speel gewoon iedere HoH weer individueel om te winnen, dat is de enige manier waarop je zeker in het huis blijft ;). Mss schiet ik dalijk ook wel op hem, ik kijk wel wat het beste is ;)

Groetjes

Dat was opzich wel een leugen hillo  ::hug::

Hoi Addie !

D*N en ik hadden even overlegd....

Ons lijkt het het beste als Hillo weer een BOEM krijgt, en ditmaal van jou omdat jij er gewoonweg de grootste kans hebt om er als eerste uit te liggen

D*N doet een flodder op vieffan
en ik een flodder op Bodejos.

Mee eens ? of heb jij een beter plan ?

Fantastisch

Iedereen keert zich tegen hillo  ::rofl::

Die was ook best gemeen

Sorry dat het de afgelopen afleveringen het er een beetje bij ingeschoten is...

Maarja, ons complot houdt nog steeds stand. Hillo en Bodejos willen we absoluut niet als HoH hebben, en ook Vieffan hebben we liever niet als HoH. NextGP en LdHmolletje laten zich iets te makkelijk manipuleren door D*N, wat mij natuurlijk goed uitkomt. Ik denk dat later D*N als grote aanstichter van dit complot wordt gezien, en niet ik of Addie.
Hillo is de onvoorspelbare, hij heeft werkelijk contact met iedereen en vertrouwen we daarom niet. Volgens mij vertrouwde hij mij voor deze opdracht wel, maarja na mijn eerste BOEM was dat snel over gok ik zo. Daarna moest ik van hem op D*N schieten, had ik kunnen doen met een flodder, maar toch maar niet gedaan. Iedereen mikt nu om en om een grote BOEM op hem en daarom zal ie wel niet gaan winnen. Als D*N dan later met zijn grote BOEM vieffan even onschadelijk maakt, zijn we weer een stuk verder ;). Eigenlijk vind ik het niet erg dat mijn grote BOEM mis was, niemand weet nu of ik die grote BOEM nog heb, wat ik ook een erg strategisch voordeel vindt, want wanneer vieffan of Bodejos nu op mij schieten ben ik niet meteen superbang. Verder ook heel erg fijn voor ons als complot dat Molcrazy eruit moest, spijtig voor hem maar het is niet anders.Hopelijk wordt D*N of ik HoH en dan kunnen we ons plan uitvoeren ;)namelijk hillo en Bodejos nomineren.

Groetjes Niek 

Eigenlijk begon bij deze HoH het spel pas echt ;D
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 18:11:01 door niekypsv »
You'll never walk alone

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #45 Gepost op: 22-02-2012, 18:11:48 »
Ik heb daar nooit echt iets over gehoord, behalve in een later stadium van D*N die het bevestigde (tijdens de HoH met de bootjes die Vieffan won). Ik was degene die het tot complot bestempeld heeft, omdat ik, zoals ik bij Swifty's vraag al kort zei, totale verdeeldheid in het huis wou. Toen Molcrazy tegenover Addie stond zei Swifty tegen mij dat ze een samenwerking tussen Niek, D*N en NextGP vermoedde. Niek en D*N leek me logisch en toen viel me op (want ik had met beide jongens wel wat contact gehad) dat ze Addie aan het beschermen waren. Dus die heb ik er toen aan gelinkt. Vervolgens was het voor mij opeens best wel belangrijk dat Molcrazy in het huis bleef, want anders zouden Vieffan en ik de week daarop vrijwel zeker in gevaar zijn. Dus toen heb ik met Vieffan besloten Addie weg te stemmen. Maar we hadden meer stemmen nodig, dus toen heb ik jou en Jos benaderd via PM om op Addie te stemmen. Jos reageerde, jij niet. Molcrazy vertrok, dus ik ging er toen vanuit dat jij stemafspraken had met iemand uit wat wij Club Minor gingen noemen :P Ik heb het hele spel die samenwerking dan ook bestempeld als 'Club Minor (omdat het de jongere spelers waren) + LdHmolletje', omdat ik niet wist waar jij precies stond. En toen kwam die HoH met dat schieten waarin jullie allemaal op volgorde een grote kogel op mij ingezet hadden, dus toen was het voor mij helemaal duidelijk dat er een soort samenwerking was waar ik volledig buiten viel. En om floaters (dus mensen die tussen twee kanten van het huis zweven) weg te werken heb ik het complot toen aan iedereen gepresenteerd als feit, zodat zowel Swifty als Bodejos een kant zouden kiezen.

Waarom ik verder geen contact daarover heb gezocht met jou heeft eigenlijk geen reden. Ik heb dat toen bij die stemming tussen Addie en Molcrazy gedaan, maar dat mislukte, dus ik achtte de kans dat het in het vervolg wel zou lukken niet heel groot. En daarbij begonnen toen Swifty onze kant koos de dingen prima te lopen voor ons, dus leek het me ook niet meer nodig om jou te benaderen voor een samenwerking, omdat dat alleen maar weer iemand meer zou zijn met wie ik m'n woord zou moeten breken ;)
Die eliminatie Addie - Molcrazy zat trouwens net iets anders. LDH zat nog niet in onze stemafspraak toen en hij had zijn stem al gestuurd. Daarna heb ik hem nog een PB gestuurd met als hij op Molcrazy zou stemmen, hij bij mij voor de eerst komende nominaties safe was. Dus toen heeft hij z'n stem nog aangepast, en lag ik er net niet uit ::trots::
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #46 Gepost op: 22-02-2012, 18:19:13 »
Mijn vraag voor voor jullie beiden:

 Aan welke kandidaat heb jij je het meest zitten ergeren en waarom? Hou het wel beleefd.
 
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Finale
« Reactie #47 Gepost op: 22-02-2012, 18:28:09 »
Aan hillo en aan Vieffan : Als je 1 moment uit het spel zou willen veranderen/overdoen. Wat zou je dan anders doen?

Pfoe, ik ben eerlijk gezegd ook heel erg tevreden over m'n spel. Het enige waar ik echt moeite mee had was het einde, dat ik niet wist of ik HoH wou winnen of niet. Als ik het nog een keer zou doen zou ik onze deal denk ik wat vaag gehouden hebben over tot waar die zou lopen en je hooguit final 3 echt met woorden beloven. Want dan had ik de eer aan mezelf kunnen houden en voor de volle 100% kunnen vechten voor die laatste HoH.
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Finale
« Reactie #48 Gepost op: 22-02-2012, 18:34:14 »
hmm hillo, ik denk dat ik voor een persoonlijke vraag ga:
Je hebt meerdere keren geprobeerd samen te werken met mij, maar geen van deze keren waren volgens mij oprecht. Dit blijkt ook uit jouw verhaal waarin je in aflevering 3 mij al wou backdooren ::). Waarom zat je in hemelsnaam vanaf dag 1 achter mij aan? :P Je werkte zelf samen met de grootste kanshebbers vieffan en swifty. Je blaaste het zogenaamde complot tussen niek,ldh,addie, next en mij op. want die was er nog niet totdat jij erover begon. Zelfs toen ik genomineerd was met addie zei je dat ik weg moest omdat ik gevaarlijker was in competities terwijl ik alleen de eerste hoh heb gewonnen en verder nooit mocht deelnemen in pov's ::).

Haha, goeie vraag. Laat ik allereerst zeggen dat ik niet helemaal vanaf dag 1 achter jou aan zat. Dan had ik je wel genomineerd toen ik HoH was in de tweede week. Op dat moment was ik nog wel oprecht tegen jou. Ik kwam pas achter jou aan toen ik erachter kwam dat je lijntjes had lopen met Vieffan en Swifty, mijn twee grootste allianties. En dat zij ook best wel loyaal richting jou deden. Overigens was mijn laatste poging met jou samen te werken wel echt oprecht. Toen in die HoH met de bootjes toen ik zag dat Addie en NextGP op jou aan het stemmen waren, had ik het idee dat jij niet meer zo goed bij hen lag en je wel eens een goede alliantie voor mij zou kunnen zijn voor de komende weken. Alleen besloot jij toen dat je wel veilig zat en gaf je de veto min of meer aan Niek (ondanks mijn waarschuwingen), waardoor jij wel gebackdoor'ed MOEST worden :P En laten we eerlijk zijn, je was ook gevaarlijker in competities dan bijvoorbeeld Addie. Het is dat je nooit een PoV hebt mogen spelen, maar anders had je er vast wel eentje gewonnen. Je was ontzettend actief en aanwezig bij de spellen, dus daarmee heb je voor mij een groot target op jezelf geplaatst ;)
Nieky grab a life vest!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #49 Gepost op: 22-02-2012, 18:34:39 »
Pfoe, ik ben eerlijk gezegd ook heel erg tevreden over m'n spel. Het enige waar ik echt moeite mee had was het einde, dat ik niet wist of ik HoH wou winnen of niet. Als ik het nog een keer zou doen zou ik onze deal denk ik wat vaag gehouden hebben over tot waar die zou lopen en je hooguit final 3 echt met woorden beloven. Want dan had ik de eer aan mezelf kunnen houden en voor de volle 100% kunnen vechten voor die laatste HoH.

Dankje ! Als je onze deal heel vaag had gehouden, dan was ik er veeel minder snel in meegegaan ;)
You'll never walk alone

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #50 Gepost op: 22-02-2012, 18:35:43 »
Ja D*N : Dat je die veto aan mij gaf vond ik echt heel sociaal, maar ik heb t nooit gesnapt eerlijk gezegd ::)
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Finale
« Reactie #51 Gepost op: 22-02-2012, 18:36:33 »
Mijn vraag aan beide:
Waarom zou jij het spel niet moeten winnen, maar de andere? Met andere woorden: wat is een reden om niet op jou te stemmen?  :)

Vieffan heeft een heel erg loyaal spel gespeeld. Ze heeft bijvoorbeeld nooit Swifty een mes in de rug hoeven steken, waar ik dat door mijn spel wel moest. Dat vind ik erg knap, want in Big Brother zie je dat maar weinig. En ook in de opdrachten was ze een sterke partner (in crime).
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Finale
« Reactie #52 Gepost op: 22-02-2012, 18:41:01 »
Dankje ! Als je onze deal heel vaag had gehouden, dan was ik er veeel minder snel in meegegaan ;)

Nouja ik bedoel niet heel erg vaag, dus wel "wij kunnen dit spel rulen en blablabla, tot het einde" maar nooit de woorden laatste 2 zegmaar :P Want tot het einde was in principe ook wat we nu gehaald hebben, de allerlaatste opdracht ;D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Finale
« Reactie #53 Gepost op: 22-02-2012, 18:43:01 »
De vraag van Addie beantwoord ik als ik terug ben van werk, want ik moet nu weg ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Finale
« Reactie #54 Gepost op: 22-02-2012, 18:55:44 »
Vieffan heeft een heel erg loyaal spel gespeeld. Ze heeft bijvoorbeeld nooit Swifty een mes in de rug hoeven steken, waar ik dat door mijn spel wel moest. Dat vind ik erg knap, want in Big Brother zie je dat maar weinig. En ook in de opdrachten was ze een sterke partner (in crime).
dat heeft ze dan zeker maar één keer gedaan ::). bij mij natuurlijk, zij was natuurlijk hoh op dat moment :P. ( dus het was niet alleen swifty haar schuld ::))

Alleen besloot jij toen dat je wel veilig zat en gaf je de veto min of meer aan Niek (ondanks mijn waarschuwingen), waardoor jij wel gebackdoor'ed MOEST worden :P
tsja ik had eigenlijk een final 2 deal met swifty, die vanuit mijn kant heel erg oprecht was ::). nextgp, addie, nieky en ldh zouden niet tegen me gaan. en vieffan had ik ook een complot mee :P. dusja dan voel je je wel redelijk veilig :P.

Ja D*N : Dat je die veto aan mij gaf vond ik echt heel sociaal, maar ik heb t nooit gesnapt eerlijk gezegd ::)
ik blijk toch meer een teamplayer te zijn dan ik had gedacht ::). maar achteraf gezien had ik natuurlijk gewoon hillo ofso moeten laten winnen. maarja dan moest ik hillo wel vertrouwen en het is nog de vraag of ik niet een ronde daarna alsnog als target gezien werd ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #55 Gepost op: 22-02-2012, 18:58:51 »
ik blijk toch meer een teamplayer te zijn dan ik had gedacht ::). maar achteraf gezien had ik natuurlijk gewoon hillo ofso moeten laten winnen. maarja dan moest ik hillo wel vertrouwen en het is nog de vraag of ik niet een ronde daarna alsnog als target gezien werd ::).

Dat is waar, en ik had toen ook eerder verwacht dat Addie zou gaan als dat jij zou gaan ;)
You'll never walk alone

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #56 Gepost op: 22-02-2012, 19:41:37 »
Mijn vraag voor voor jullie beiden:

 Aan welke kandidaat heb jij je het meest zitten ergeren en waarom? Hou het wel beleefd.
 
Ik heb me eigenlijk aan niemand lopen ergeren, naast de spellen werd er weinig gepost in het huis topic. Dus ook weinig redenen voor irritaties. Het enige wat ik jammer vond is dat sommige spelers niet zo actief waren, en dan denk ik aan wouss en matchbox.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #57 Gepost op: 22-02-2012, 20:28:00 »





Elk jurylid heeft zijn/haar vragen kunnen stellen. Enkel Addie's vraag aan hillo moet nog beantwoord worden. Wanneer hij dat gedaan heeft, kunnen de juryleden (en het publiek dat dat nog niet gedaan heeft) hun stemmen naar mij pm'en. Juryleden aub mét motivatie. Publiek mag dat ook, maar MOET niet. :)






Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #58 Gepost op: 22-02-2012, 20:56:12 »
Oh was dat het alweer? Het begon net leuk te worden :P. Succes met stemmen allemaal!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #59 Gepost op: 22-02-2012, 20:57:17 »
EDIT 1 : Jeezus wat veel BB PM's uiteindelijk. Heb er bijna 100 door Waldo  ::love::

Was nu benieuwd en ben ook gaan tellen. Heb er 614 zitten. Maar denk dat ik sommige al gewist heb. :)