Auteur Topic: De Afleveringen  (gelezen 23774 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De Afleveringen
« Reactie #40 Gepost op: 4-03-2012, 13:22:41 »
Leuk om te lezen!  ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Afleveringen
« Reactie #41 Gepost op: 4-03-2012, 21:02:35 »
Zo, aflevering 4 staat er ook! Mijns inziens de meest spannende, dramatische aflevering van heel de reeks. En grotendeels ook wel redelijk beslissende aflevering.  ::jaja::

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De Afleveringen
« Reactie #42 Gepost op: 4-03-2012, 21:48:20 »
Zo, aflevering 4 staat er ook! Mijns inziens de meest spannende, dramatische aflevering van heel de reeks. En grotendeels ook wel redelijk beslissende aflevering.  ::jaja::
Idd, als Bodejos er niet uit was gestapt dan was Vieffan nooit in de finale gekomen en dan had het duel Vieffan vs. Swifty nooit plaatsgevonden en het had Swifty vs. hillo geworden enz..
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Afleveringen
« Reactie #43 Gepost op: 4-03-2012, 23:08:44 »
Ik blijf t stom vinden dat het door zo'n stomme pm fout fout is gegaan :p
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #44 Gepost op: 4-03-2012, 23:20:21 »
Citaat
Het lijkt dus of bijna alle pijlen op hillo gericht zullen zijn deze aflevering.

Omygold hoe leuk moet dit voor jou geweest zijn Robbie, dat ik het toch overleefde ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #45 Gepost op: 4-03-2012, 23:21:03 »
Idd, als Bodejos er niet uit was gestapt dan was Vieffan nooit in de finale gekomen en dan had het duel Vieffan vs. Swifty nooit plaatsgevonden en het had Swifty vs. hillo geworden enz..
sterker nog... dan was vieffan geen HOH geworden, waardoor ik niet gebackdoort zou worden ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #46 Gepost op: 4-03-2012, 23:36:28 »
Citaat van: Niek
Maar 1 ding hillo..... Ik ben absoluut niet goedgelovig

Haha nee daar kwam ik toen ook achter :P Maar bij die HoH 4 kon ik wel heel lang gebruik maken van het feit dat jij niet wist of ik jou vertrouwde of niet ;D Door alle foute informatie naar jou door te spelen, die jij weer doorspeelde naar D*N. Met terugwerkende kracht had ik echter niet Next maar D*N uit moeten schakelen die ronde, zodat Vieffan zo goed als zeker zou overleven... Maar dan was het spel nooit zo leuk geworden als dat het nu deed natuurlijk ;D Ben achteraf wel blij dat Niek die HoH won, daardoor ontstond wel die complete verdeeldheid die ik zou graag wou.

Citaat van: D*N
sterker nog... dan was vieffan geen HOH geworden, waardoor ik niet gebackdoort zou worden

Ik weet niet zeker of Vieffan dan wel afgevallen was? Na de switch van Swifty lag het spel wel helemaal op z'n kop namelijk en ik had het idee dat jij wel oprecht akkoord gegaan was met het wegstemmen van Jos die ronde?

Maar zelfs al was Vieffan weg en was Bodejos er nog, dan was waarschijnlijk ook ik of Swifty HoH geworden en was er exact hetzelfde gebeurd :P
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #47 Gepost op: 4-03-2012, 23:56:45 »
O wow, ik ben nu bij het stuk waar NextGP zijn tactiek kenbaar maakt om beide kanten op te breken. Jij was op dat moment al echt zoveel tactischer dan ik dacht, supertof! ;D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #48 Gepost op: 4-03-2012, 23:59:53 »
Aflevering 4 nu helemaal af. Heerlijk! ;D Maar Jos was dus alsnog afgevallen en alles zou precies hetzelfde gegaan zijn ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #49 Gepost op: 5-03-2012, 00:04:42 »
Aan het begin van de aflevering is swifty nog helder aan het nadenken ::), maar ergens richting het einde gaat het mis.

hillo zat swifty maar te overtuigen dat zij het main-complot was, maar ze was wel vergeten dat hillo vieffan had en ook voor haar zou kiezen ipv voor swifty. uit mijn biechten moet wel duidelijk zijn dat swifty mijn main complot was en ik zeker met swifty naar de finale was gegaan. de tactiek die zij in het begin beschreef: ik had contact met ldh, next, addie, niek en swifty. eerst hillo, vieffan en bodejos eruit. dan lijntjes doorknippen van ldh, next en uiteindelijk addie. op dat moment zaten we nog bij precies hetzelfde plan!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #50 Gepost op: 5-03-2012, 00:05:43 »
Aflevering 4 nu helemaal af. Heerlijk! ;D Maar Jos was dus alsnog afgevallen en alles zou precies hetzelfde gegaan zijn ;D
dat kan je ook niet zeker zeggen, want ik heb pas gestemd nadat jos bekend maakte: 'stemmen hoeft niet meer. bij deze.'

had bodejos dat niet gedaan, dan was ik voor vieffan gegaan ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #51 Gepost op: 5-03-2012, 00:15:05 »
Toen jij stemde was het nog helemaal niet duidelijk wat Jos precies bedoelde, dus wat je nu zegt geloof ik niet helemaal... ::) En dat bleek ook wel uit al je PM's (zowel naar mij als naar Robbie lees ik nu) over dat je er zo over aan het nadenken was en dat je uiteindelijk besloot om het op safe te spelen en die wapenstilstand met mij aan te gaan.

En jij bood Swifty exact hetzelfde als ik op dat moment. Jij had Niek, ik had Vieffan. En zoals ze al eerder zei had ze het vermoeden dat ze bij jou en Niek de laatste HoH moest winnen. Bij mij was dat voor haar move nog niet het geval. Vrijwel meteen na de move echter had ik wel het idee dat ze me zou verslaan, dus koos ik inderdaad voor Vieffan binnen ons drietal. ;)
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #52 Gepost op: 5-03-2012, 00:16:58 »
Overigens ben ik het wel met je eens dat deze move Swifty uiteindelijk de das om heeft gedaan :P Ik wist alleen totaal niet dat zij één van de grootste aanstichters van het anti-hillo-complot was en daardoor heb ik alles op alles gezet haar te overtuigen, en nog met succes ook, god mag weten hoe :P
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #53 Gepost op: 5-03-2012, 00:32:55 »
En jij bood Swifty exact hetzelfde als ik op dat moment. Jij had Niek, ik had Vieffan. En zoals ze al eerder zei had ze het vermoeden dat ze bij jou en Niek de laatste HoH moest winnen. Bij mij was dat voor haar move nog niet het geval. Vrijwel meteen na de move echter had ik wel het idee dat ze me zou verslaan, dus koos ik inderdaad voor Vieffan binnen ons drietal. ;)
dat is niet helemaal waar, want wat swifty ook zei, ik had meer lijntjes, dus meer invloed.

Citaat
D*N lijkt meteen de onschuld zelve te worden door een opmerking te maken als “eindelijk is er wat te beleven en ik heb er niet eens wat mee te maken!”. O kom op D*N. Niet zo schijnheilig. Maar ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen, laat hem zich maar een beetje tegen Club Minor keren, maak dat doelwit op je rug maar groter, des te makkelijker wordt het straks om een mes in de roos te steken.

haha zo dom zijn ze niet hoor :P. Ze wisten heus wel dat alles wat ik in het huis posste gewoon voor de show was. net zoals de showmance met vieffan, het geruzie met vieffan en de snurkende ldh. Ze wisten dat ik precies dezelfde tactiek had als de andere spellen. wellicht niet de beste maar het komt er voor hun op neer dat, zoals niek al zei: ik word gezien als 'de aanstichter' ( terwijl dat nooit zo is ::hypocriet::, okee soms een beetje  ;D) waardoor ik toch niet win :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #54 Gepost op: 5-03-2012, 00:44:57 »
Uhm, je bent hier wel degelijk de aanstichter geweest heur :P En ik blijf erbij dat jij je eigen target nog steeds onderschat, zelfs nu je er zo relatief vroeg in het spel al uitging :P Het is eigenlijk heel simpel: je bent actief en je hebt contacten. Dat is het hele ding waar mensen hun targets op baseren imo. Je gaat er nu met dat lijntjes een voor een doorknippen vanuit dat de HoH's altijd aan jouw kant zouden vallen, maar dat is natuurlijk nooit zo. Next had jou bijvoorbeeld waarschijnlijk genomineerd als ik in aflevering 4 afgevallen was, zo blijkt uit zijn biecht hier...
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #55 Gepost op: 5-03-2012, 00:56:45 »
Uhm, je bent hier wel degelijk de aanstichter geweest heur :P En ik blijf erbij dat jij je eigen target nog steeds onderschat, zelfs nu je er zo relatief vroeg in het spel al uitging :P Het is eigenlijk heel simpel: je bent actief en je hebt contacten. Dat is het hele ding waar mensen hun targets op baseren imo. Je gaat er nu met dat lijntjes een voor een doorknippen vanuit dat de HoH's altijd aan jouw kant zouden vallen, maar dat is natuurlijk nooit zo. Next had jou bijvoorbeeld waarschijnlijk genomineerd als ik in aflevering 4 afgevallen was, zo blijkt uit zijn biecht hier...
nouja nextgp heeft anders de rest van het spel geen enkele HOH gewonnen ::). Daarbij vergeet je nog steeds dat ik geen 'echt' complot had met nextgp. ik had misschien indirect een complot met hem omdat ik een complot met addie had :P. Maar buiten de BOEM opdracht heb ik nooit echt veel contact met nextgp gehad.

en ja okeej ik was deze keer wel de aanstichter ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #56 Gepost op: 5-03-2012, 01:08:02 »
Nee ik vergeet niet dat jij geen echt complot had met Next, dat is me nu wel duidelijk. Maar jij lijkt het juist te vergeten als je het over je lijntjes doorknip theorie hebt ;D Die lijntjes zouden namelijk ook vanuit de andere kant doorgeknipt kunnen worden bedoel ik ermee te zeggen, en dan zou Swifty naast jou steeds gevaar lopen denk ik, want Niek had ook goed contact met al jouw lijntjes, waar Swifty dat minder had. Bij mijn kant liep ze in mindere mate gevaar denk ik, omdat op dat moment Vieffan en ik de targets waren. Enige fout in die redenatie was dat dat direct ná de move compleet anders was ;D Iets wat mij wel goed uitkwam ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #57 Gepost op: 5-03-2012, 01:20:27 »
Nee ik vergeet niet dat jij geen echt complot had met Next, dat is me nu wel duidelijk. Maar jij lijkt het juist te vergeten als je het over je lijntjes doorknip theorie hebt ;D Die lijntjes zouden namelijk ook vanuit de andere kant doorgeknipt kunnen worden bedoel ik ermee te zeggen, en dan zou Swifty naast jou steeds gevaar lopen denk ik, want Niek had ook goed contact met al jouw lijntjes, waar Swifty dat minder had. Bij mijn kant liep ze in mindere mate gevaar denk ik, omdat op dat moment Vieffan en ik de targets waren. Enige fout in die redenatie was dat dat direct ná de move compleet anders was ;D Iets wat mij wel goed uitkwam ;D
Ja dat had swifty kunnen voorzien hé ::). Maar het punt is nog steeds, dat er niet zoveel te knippen viel :P. addie, nextgp en ldh hebben geen enkele HOH gewonnen ( ldh geen enkele competitie). Niek heeft natuurlijk super veel gewonnen, maar het leek me wel duidelijk dat hij mij niet zou nomineren ::). ( en ik hem ook niet)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #58 Gepost op: 5-03-2012, 01:30:28 »
Dan snap ik het niet denk ik :P

Vond je het nou voor Swifty zelf wel of geen slimme beslissing om zich bij mij en Vieffan aan te sluiten? En dan bedoel ik letterlijk op dat moment, dus niet toen vervolgens alles op z'n kop gezet werd en ik later in een soort machtspositie kwam die haar de kop kostte ;) Want ik denk dus dat dat geen slechte beslissing was, omdat ze met mij en Vieffan minder genomineerd zou worden dan met jou en Niek. Omdat jij al die lijntjes had lopen die je door wou knippen, maar die hadden evengoed doorgeknipt kunnen worden door LdH, Next of Addie zelf en dan was Swifty steeds degene die tegenover jou stond denk ik.
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #59 Gepost op: 5-03-2012, 01:42:26 »
ik denk dat het geen goeie beslissing was. alleen al omdat ze dus ging samenwerken met iemand die ze niet vertrouwde. Ze had al een complot met mij en vieffan. Vieffan volgde overduidelijk ons complot niet en swifty heeft ook gezegt dat ze vieffan niet vertrouwde. Om dan een halve aflevering later de kant van jou en vieffan te kiezen is dan niet bepaald een slimme keuze. En dat over de kant die wel te vertrouwen is. Ik snap ook nog steeds niet wat je bedoelt met lijntjes doorbreken van ldh, next of addie. als next en/of ldh dat zou doen ( addie zat in het AND complot remember) dan wat had dat uitgemaakt? Als je geen HOH wint dan kan je helemaal niets. Als swifty met 'ons' doorging dan was tevens de kans dat zij HOH zou winnen velen malen groter. Het zou dan voornamelijk tussen haar en niek gaan, en soms ik een beetje misschien. Maar wij zouden ook een final 3 deal hebben dus dat was het plan :P. De HOH zou altijd aan die kant gaan liggen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human