Auteur Topic: De Afleveringen  (gelezen 23766 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #60 Gepost op: 5-03-2012, 01:43:48 »
Citaat
D*N:"De bitch, ze geeft ook alleen maar foute informatie door.
::schaam:: Dat meende ik niet helemaal hé Vieffan ::sorry::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #61 Gepost op: 5-03-2012, 01:49:25 »
Je kan er nooit vanuit gaan dat iemand wel geen HoH zou winnen. NextGP en Addie hebben ook gewoon 2 veto's gewonnen, dat hadden net zo goed 2 HoH's kunnen zijn. En daarbij was het in Swifty's voordeel geweest om GEEN HoH's te winnen, want zij had geen groot target op dat moment. Binnen de alliantie van mij en Vieffan kon ze zich makkelijk verschuilen achter ons, bij jou en Niek niet. Juist doordat jij al die lijntjes had lopen, kon ze jou niet vertrouwen. Terwijl ze van mij en Vieffan wist dat wij wel met haar moesten samenwerken omdat we geen andere opties hadden.

Stel ik was eruit gegaan in aflevering 4, dan was Vieffan een solospeler geworden en dus niet gevaarlijk. Swifty had dan de kant van jou en Niek gekozen, wat Next prima doorgehad zou hebben. Als hij of LdH wint, wat zouden ze dan doen? Niet Vieffan nomineren als ze enig spelinzicht hebben. Maar jou, Niek of Swifty. En ik schat de kans groot in dat ze Swifty gekozen zouden hebben naast één van jullie twee. Wat als Addie HoH gewonnen had? Dan had hij ook Swifty moeten nomineren. Even ervan uitgaande dat hij jou en Niek niet zou targeten, wat wel slim geweest was aangezien jij ook niet lang twijfelde om Next en Addie op een gegeven moment te targeten ;D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #62 Gepost op: 5-03-2012, 01:50:34 »
::schaam:: Dat meende ik niet helemaal hé Vieffan ::sorry::

Het is wel een van m'n favoriete quotes ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #63 Gepost op: 5-03-2012, 01:56:07 »
Maar Vieffan was geen solo speler geworden. Of nouja misschien praktisch gezien wel, maar dat zien we niet. Bodejos stond ook duidelijk aan jullie kant en was bij het zogenaamde complot minor ook niet erg geliefd. Dan zouden nog altijd bodejos en vieffan getarget worden. als je uitgaat van het moment dat alleen next, addie, ldh, niek, swifty en ik over zouden zijn dan zou het nog 4 tegen 2 zijn. Daarbij, addie zou pas target worden bij de laatste 4, dat was nog best wel ver weg.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #64 Gepost op: 5-03-2012, 01:57:26 »
Het is wel een van m'n favoriete quotes ;D
haha dankje ;D.
Ik vind jouw biechten ook super om te lezen ::bravo::. Je hebt dit spel wel echt gemaakt ::respect::. Toch verdiend gewonnen ;D.

dit is ook een goeie:
Citaat
hillo:"Haha ik moest die quote van hem ook echt 3x lezen voor ik doorhad dat hij er niets sexueels mee bedoelde  Ik zal vanaf nu mensen die zich tegen hem keren ook gaan aanspreken met don't you ever come in between me and MY man! "

 ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2012, 02:10:39 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #65 Gepost op: 5-03-2012, 02:17:31 »
Maar Vieffan was geen solo speler geworden. Of nouja misschien praktisch gezien wel, maar dat zien we niet. Bodejos stond ook duidelijk aan jullie kant en was bij het zogenaamde complot minor ook niet erg geliefd. Dan zouden nog altijd bodejos en vieffan getarget worden. als je uitgaat van het moment dat alleen next, addie, ldh, niek, swifty en ik over zouden zijn dan zou het nog 4 tegen 2 zijn. Daarbij, addie zou pas target worden bij de laatste 4, dat was nog best wel ver weg.

Nee maar het gaat niet om dat jij Addie gaat targetten bij de laatste 4, het gaat erom dat Addie Swifty al veel eerder zou targetten dan bij de laatste 4. Want Addie zou ook niet rustig afwachten tot jij dat lijntje doorknipt en met Swifty en Niek doorgaat lijkt me. ;)

Maargoed, het is allemaal achteraf gepraat, want de dingen zijn zo niet gelopen ;D Ik denk dat Swifty op dat moment een goede keus maakte, die haar uiteindelijk ook de das om heeft gedaan doordat ik toch enigszins m'n vertrouwen in haar verloren was en een keuze tussen haar en Vieffan snel gemaakt was.

haha dankje ;D.
Ik vind jouw biechten ook super om te lezen ::bravo::. Je hebt dit spel wel echt gemaakt ::respect::. Toch verdiend gewonnen ;D.

dit is ook een goeie:
 ::rofl::

Ik vond die biechts ook superleuk om te schrijven ;D Gewoon een beetje bitchen her en der, flauwe opmerkingen maken, zoals dat hoort bij BB US vind ik ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #66 Gepost op: 5-03-2012, 02:24:02 »
Ja ik vind dat swifty nu aan het woord mag komen ::hypocriet::. SWIIIFFTY! Waar beeeeen je? ::megafoon::. misschien word ze hier wel wakker van  ::pinokkio::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Afleveringen
« Reactie #67 Gepost op: 5-03-2012, 07:54:53 »
Ja dat had swifty kunnen voorzien hé ::). Maar het punt is nog steeds, dat er niet zoveel te knippen viel :P. addie, nextgp en ldh hebben geen enkele HOH gewonnen ( ldh geen enkele competitie). Niek heeft natuurlijk super veel gewonnen, maar het leek me wel duidelijk dat hij mij niet zou nomineren ::). ( en ik hem ook niet)

Ik wou jou eerst echt naast vieffan zetten hoor ::)
Ik vermoedde al een kleine samenwerking ( en die had je ook met iedereen ). Maar mss konik niet meer helder nadenken omdat ik toen ook in tentamenstress zat
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #68 Gepost op: 5-03-2012, 12:42:07 »
Ik wou jou eerst echt naast vieffan zetten hoor ::)
Ik vermoedde al een kleine samenwerking ( en die had je ook met iedereen ). Maar mss konik niet meer helder nadenken omdat ik toen ook in tentamenstress zat
ja, ik dacht ook dat je gek was geworden door de stress ::). Maar ik denk dat ik wellicht die nominatie net had overleefd. ( bodejos, swifty en hillo tegen me en ldh, addie en nextgp voor me). nextgp stemde later wel tegen me maar toen stond ik tegen addie en ik begrijp dat hij addie veel meer vertrouwde dus dat het logisch was dat ie tegen me stemde.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Afleveringen
« Reactie #69 Gepost op: 5-03-2012, 12:44:48 »
ja, ik dacht ook dat je gek was geworden door de stress ::). Maar ik denk dat ik wellicht die nominatie net had overleefd. ( bodejos, swifty en hillo tegen me en ldh, addie en nextgp voor me). nextgp stemde later wel tegen me maar toen stond ik tegen addie en ik begrijp dat hij addie veel meer vertrouwde dus dat het logisch was dat ie tegen me stemde.

ja precies dat had ik dus ook bedacht en dan was hillo weggeweest ::)

Maarja vond het uiteindelijk te riskant en dacht dat je boos zou worden  ;D
En achteraf heb ik toch niet echt spijt, want jij hebt me daarna wel een soort van gered met de ballen
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Afleveringen
« Reactie #70 Gepost op: 5-03-2012, 15:02:48 »
Hillo was nooit weggeweest; ik was een soort kakkerlak: niet dood te krijgen ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #71 Gepost op: 5-03-2012, 16:25:34 »
Hillo was nooit weggeweest; ik was een soort kakkerlak: niet dood te krijgen ;D
onkruid vergaat niet ::hypocriet::.

ja precies dat had ik dus ook bedacht en dan was hillo weggeweest ::)

Maarja vond het uiteindelijk te riskant en dacht dat je boos zou worden  ;D
En achteraf heb ik toch niet echt spijt, want jij hebt me daarna wel een soort van gered met de ballen
Ja, hillo blijkt nogal goed mensen om te kunnen praten dus het was zeker riskant geweest :P. boos was misschien een groot woord maar ik zou je toch makkelijker voor de bus gooien ( dan had ik hoogstwaarschijnlijk niet geholpen met de ballenopdracht ::))
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Afleveringen
« Reactie #72 Gepost op: 12-03-2012, 20:11:14 »
Aflevering 5 staat er!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Afleveringen
« Reactie #73 Gepost op: 12-03-2012, 20:13:13 »
handig dat linkje er telkens bij ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #74 Gepost op: 12-03-2012, 20:19:19 »
super ;D, ik ga hem gelijk lezen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Afleveringen
« Reactie #75 Gepost op: 12-03-2012, 20:19:37 »
 ::ok::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Afleveringen
« Reactie #76 Gepost op: 12-03-2012, 20:26:42 »
mijn lievelingsaflevering ::)

EDIT: dat is niet waar, dat is Waldo.... Dat heeft me ook 150 PM's bezorgd ofzo :P
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Afleveringen
« Reactie #77 Gepost op: 12-03-2012, 20:44:01 »
mijn lievelingsaflevering ::)

Omdat je met ballen mocht spelen?  ::)
En er nog zo goed in was dat je won!  ::rofl::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Afleveringen
« Reactie #78 Gepost op: 12-03-2012, 20:49:29 »
Omdat je met ballen mocht spelen?  ::)
En er nog zo goed in was dat je won!  ::rofl::

 :P

Ik heb toen een half uur lang spastisch de pagina gerefresht. Maar dit was de aflevering waar ik ECHT fanatiek werd door Swifty's actie ;D
En als D*N eruit gaat vind ik t altijd leuk :P
Achteraf gezien heb ik echt heel erg spijt dat ik hem in de ronde hiervoor niet toch genomineerd had :P. Alhoewel hij met de ballen wel weer aardig deed. Maar ik heb nooit in de gaten gehad dat zijn contact met Vief en Swifty zooo sterk was
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Afleveringen
« Reactie #79 Gepost op: 12-03-2012, 20:53:59 »
en ik zie dat ik best wel ehm vern**** ben bij die HOH ::).

oh en psst hillo, ik had jullie kleuren al via swifty ::hypocriet::. Ik ga toch niet alle kleuren geven en dan niet weten wat jullie kleuren zijn :P.

en mijn afscheid.... tsja... ik zie dat ik die achteraf op de verkeerde persoon heb afgevuurd ::). Als ik de aflevering nu lees dan had ik i.p.v. swifty beter hillo kunnen nemen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human