Auteur Topic: Lachen...Gieren...Brullen...  (gelezen 300986 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1160 Gepost op: 22-05-2009, 23:47:51 »
Hoezo? Leg uit....
Ik denk dat swifty erop doeld dat je hier veel grappen maakt die vrouwen benadelen ::tandpastasmiley::
ik denk het heh, vrouwen kunnen gewoon niet zo goed tegen waarheden
net als dat mannen alleen dingen zien en horen die ze willen zien en horen ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1161 Gepost op: 22-05-2009, 23:54:11 »
Ik denk dat swifty erop doeld dat je hier veel grappen maakt die vrouwen benadelen ::tandpastasmiley::
ik denk het heh, vrouwen kunnen gewoon niet zo goed tegen waarheden
net als dat mannen alleen dingen zien en horen die ze willen zien en horen ::ok::

Nope volgens mij valt dat wel mee. Zie mijn penis mop die is juist tegen de mannen. En tuurlijk maak ik wel is een pesterijtje tegen dames maar andersom ook. Dat heeft ze zelf andersom ook. Dus ik denk niet dat ze dat bedoelt.

Verder ben ik het ook niet met de andere twee stellingen eens, want vrouwen hebben inderdaad vaak moeite met waarheden omdat het soms te ruw op de dak komt of niet onderbouwt is volgens een logica die zij begrijpen, maar ze kunnen best kritiek hebben als die maar gegrond is.

En mannen zien en horen wel heel veel/ bijna alles, maar reageren alleen op hetgeen zij eruit filteren, namelijk de gedeeltes die zij belangrijk vinden.
Ananas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1162 Gepost op: 23-05-2009, 00:01:17 »
Nope volgens mij valt dat wel mee. Zie mijn penis mop die is juist tegen de mannen. En tuurlijk maak ik wel is een pesterijtje tegen dames maar andersom ook. Dat heeft ze zelf andersom ook. Dus ik denk niet dat ze dat bedoelt.

Verder ben ik het ook niet met de andere twee stellingen eens, want vrouwen hebben inderdaad vaak moeite met waarheden omdat het soms te ruw op de dak komt of niet onderbouwt is volgens een logica die zij begrijpen, maar ze kunnen best kritiek hebben als die maar gegrond is.

En mannen zien en horen wel heel veel/ bijna alles, maar reageren alleen op hetgeen zij eruit filteren, namelijk de gedeeltes die zij belangrijk vinden.
je weet dat ik niet serieus was in die vorige post heh ::trots:: ::tandpastasmiley::
maar je hebt gelijk, mannen reageren alleen als ze het belangrijk vieren, en vrouwen kunnen alleen tegen commentaar die gegrond is
ookal kan ik dat laatste tegenspreken, ken heel veel vrouwen die niet tegen gegronde kritiek kunnen, die willen daar niets van weten ::rofl::
Vrouwen winnen wel het liefst discussies, als man zou je de vrouwen bijna altijd de discussie moeten laten winnen, niet laten winnen zonder tegenstand, want dat vinden ze ook weer niet leuk, je moet ze het idee geven dat ze speciaal zijn ::tandpastasmiley::

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1163 Gepost op: 23-05-2009, 03:24:28 »
Bij een bushalte staan een oude en een jonge man.
De jonge heeft een uitbundige rood-blauw-groene hanenkam en in neus en oren hangen de nodige ringen met kettingen van allerlei soort.

De oude man staat hem aandachtig te bestuderen en kan zijn ogen niet van hem afhouden.
De jonge man merkt dat wel en vraagt op een gegeven moment:
'Heb jij nooit iets geks gedaan, toen je jong was? '
'Jawel' antwoordt de oudere:
'Ik ben eens een keer zo dronken geweest dat ik sex heb gehad met een kip.... en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn zoon bent..... '
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1164 Gepost op: 23-05-2009, 09:20:39 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1165 Gepost op: 23-05-2009, 09:23:46 »
Nope volgens mij valt dat wel mee. Zie mijn penis mop die is juist tegen de mannen. En tuurlijk maak ik wel is een pesterijtje tegen dames maar andersom ook. Dat heeft ze zelf andersom ook. Dus ik denk niet dat ze dat bedoelt.

Verder ben ik het ook niet met de andere twee stellingen eens, want vrouwen hebben inderdaad vaak moeite met waarheden omdat het soms te ruw op de dak komt of niet onderbouwt is volgens een logica die zij begrijpen, maar ze kunnen best kritiek hebben als die maar gegrond is.

En mannen zien en horen wel heel veel/ bijna alles, maar reageren alleen op hetgeen zij eruit filteren, namelijk de gedeeltes die zij belangrijk vinden.

 ;D

Je verkoopt heel veel uitspraken over vrouwen als duidelijke waarheden, alsof je het allemaal hebt meegemaakt, alsof je heel veel ervaring hebt met vrouwen en hoe ze zijn  ;D

En dat voor een twintiger. Ik denk dat hier mannelijke veertigers en vijftigers zitten die nog steeds voor raadselen staan als het om vrouwen gaat  ::)

 ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1166 Gepost op: 23-05-2009, 09:38:08 »


En dat voor een twintiger. Ik denk dat hier mannelijke veertigers en vijftigers zitten die nog steeds voor raadselen staan als het om vrouwen gaat  ::)

 ;D
En je dacht bij jezelf;ik zal maar geen namen noemen?  ::fluit:: ::fluit:: ::fluit::

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1167 Gepost op: 23-05-2009, 11:44:25 »
Cout: HAHA goeie

;D

Je verkoopt heel veel uitspraken over vrouwen als duidelijke waarheden, alsof je het allemaal hebt meegemaakt, alsof je heel veel ervaring hebt met vrouwen en hoe ze zijn  ;D

En dat voor een twintiger. Ik denk dat hier mannelijke veertigers en vijftigers zitten die nog steeds voor raadselen staan als het om vrouwen gaat  ::)

 ;D

Bedoel jij niet dat jij mijn uitspraken als de waarheid ziet (of dat er een kern van waarheid in zit), want ik geef alleen mijn eigen kijk erop. En dit terwijl ik niet eens zo heel veel ervaring met vrouwen heb of bijna geen zelfs, maar ze intrigeren mij gewoon dus ik let goed op als ze wat zeggen en verder kan ik voor mijn gevoel dan tussen de regels door horen wat ze bedoelen of ze niet iets omzeilen.

Even een voorbeeld: Als je vraagt hoe gaat het en zij zegt OK of gaat wel goed. Dan kun je daaraan zien dat ze niet met volle overtuiging spreekt of haar lichaamshouding moet iets heel anders aangeven. En op zo een moment moet je dus eigenlijk even doorvragen althans als je op een verhaal van 5 a 10 minuten zit te wachten :p!

P.s: Koekoe:  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Maar je doet wel erg je best
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-05-2009, 11:57:25 door Go_ahead »
Ananas

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1168 Gepost op: 23-05-2009, 16:57:30 »
een jongetje van 10 komt een bordeel binnen met aan de hand een touwtje met daaraan een platgereden kikker.  De madam vraag hoe ze hem van dienst kan zijn. het jongetje antwoordt; Ik wil eens van bil gaan maar het moet met een meiske zijn met een vieze ziekte.  De madam kijkt verontwaardigt en vraagt waarom zo'n luguber verzoek heeft.

het jongetje begint aan zijn verhaal...

Kijk madam, ik ben  10 jaar dus als mijn ouders een avondje uit willen gaan heb ik een babysit nodig.  De ronde gaat dat dit meiske jongetjes van mijn leeftijd kan smaken dus ik ga sex met haar hebben.  Dat meisje wordt afgezet door haar ouders maar mijn vader rijdt haar terug naar huis.  M'n vader kennende zal hij ook wel een nummertje doen met haar op de achterbank.  Eens thuis zal zijn lust nog niet gelauwerd zijn en gaat hij met mijn ma nog een stomende nacht in. ze proberen wel stil te zijn maar als mijn fotokader telkens van de muur valt weet ik genoeg...  In de morgend wanneer pa naar werk gaat krijgt ma bezoek van de postbode die eigelijk meer voor melkboer speelt met ons ma op de keukentafel...

De jongen stopt met praten en de madam vraagt en waar wil je nu eigelijk naartoe?

Awel, die motherf*cker van een postbode heeft m'n kikker platgereden!
« Laatst bewerkt op: 25-05-2009, 15:41:12 door reaver »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1169 Gepost op: 23-05-2009, 18:07:36 »
whahahah ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1170 Gepost op: 24-05-2009, 02:29:39 »
Twee billen


Twee billen hangen al 50 jaar naast elkaar.

Zegt de ene bil tegen de andere: 'We hangen al 50 jaar naast elkaar. Waarom zijn we nog niet getrouwd?

Zegt de andere: 'Nee daar begin ik niet aan. We gaan nu al voor iedere scheet uit elkaar.'
   
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1171 Gepost op: 25-05-2009, 02:09:05 »
Pieter heeft last van een 'tic nerveux' op zijn linkeroog, zodat het lijkt alsof hij een knipoog geeft.

Op een dag gaat hij solliciteren als handelsvertegenwoordiger voor een bedrijf.

De personeelschef bestudeert zijn cv en zegt: 'Wel, dat ziet er goed uit.
Goede opleiding, en ook goede referenties.  Normaal gezien zouden we u onmiddellijk in dienst nemen.
Maar zoals u weet gaan de mensen bij een handelsvertegenwoordiger erg af op het uiterlijk.  En dat geknipoog van u,
dat kan de potentiële klanten afschrikken.  Het spijt me, meneer, maar we kunnen u niet in dienst nemen...

'Wacht, roept Pieter, wanneer ik twee aspirientjes neem, dan gaat het knipogen over!
'Ah, is dat echt?  Dat is fantastisch!  Laat maar eens zien.

De Pieter reikt in zijn zakken en begint er te zoeken.
Alles wat hij tegenkomt legt hij op de bureeltafel: rode kondooms, blauwe kondooms, geribbelde kondooms, kondooms met aardbei, frambozen en chocoladesmaak...
Uiteindelijk vindt hij de strip met aspirines, neemt er twee uit, slikt ze in, en stopt onmiddellijk met knipogen.

Dat blijkt inderdaad te werken, zegt de personeelschef.  Maar eerlijk gezegd: wij zijn een fatsoenlijk bedrijf en een man die blijkbaar zoveel achter de vrouwen zit, dat hebben wij hier niet nodig.

'Achter de vrouwen zitten?  Hoe bedoelt u?  Ik ben al jaren een gelukkig getrouwd man...

'Tja, meneer, hoe verklaart u dan al die kondooms?

'Oh dat’, zucht Pieter.  ‘Bent u al eens een apoteek binnengestapt en hebt u er, al knipogend, naar aspirientjes gevraagd ?
 
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1172 Gepost op: 25-05-2009, 12:03:31 »
::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1173 Gepost op: 25-05-2009, 13:45:21 »
Hahaha ::ok::..

In de categorie lachen:
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1174 Gepost op: 25-05-2009, 14:25:24 »
failblog is erg leuk ja :P

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1175 Gepost op: 25-05-2009, 18:10:15 »
Een dom blondje word op de E40 aangehouden omdat ze maar 40km per uur reed. Vraagt de politieagent aan het dom blondje:
"Weet u niet dat u hier minstens 70km per uur moet rijden?"
Waarop het dom blondje antwoordt:
"O, sorry. Ik dacht dat ze met E40 dat je 40 moet rijden."
Naast het dom blondje zit een oude man te beven, vraagt de agent:
"Waarom beeft u zo?"
Zegt de oude man:
"We komen net van de E-312!"

 ;D
Why don't I ever listen to me?

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1176 Gepost op: 25-05-2009, 18:12:45 »
De gastheer vertelt zijn gasten:
"Mijn hond is goed opgevoed. Als ik hem drie euro geef, loopt hij naar de dichtst bijzijnde sigarettenautomaat en haalt de sigaretten die ik moet hebben."
"Opschepper!" zegt een van zijn gasten.
"Ik heb hem laatst vier euro gegeven en wie er ook terugkwam, geen hond en geen sigaretten!"
"Ik zei ook drie euro," antwoordt de gastheer, "als je hem vier euro geeft, gaat hij naar de bioscoop."

Dubbelpost, ik weet het.
Why don't I ever listen to me?

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1177 Gepost op: 27-05-2009, 02:16:13 »
 ::rofl::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1178 Gepost op: 27-05-2009, 02:38:48 »
 Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige     
 vrouw zwanger te raken en een gezonde baby te laten baren.
 
 Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek.
 
 'Mag ik de baby zien'? vroeg één van hen.
 
 Nog niet', antwoordde de 75-jarige moeder, 'straks'.
 
 Na een half uur vroeg de andere vriendin : 'mogen we nu de baby zien? Nog niet', zei de moeder.
 
 Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer 'mogen we nu de baby zien ? '
 
 'Nee', antwoordde de moeder.
 
 De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden: "Zeg, wij zijn moe van het wachten, wanneer kunnen we nu eindelijk de baby
 eens zien? '
 
 "ZODRA HIJ HUILT" was het antwoord.
 
 "ZODRA HIJ HUILT ????? ' vroegen de vriendinnen, 'waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen?
 
 Zegt de moeder: "Omdat ik vergeten ben waar ik hem gelegd heb"
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1179 Gepost op: 27-05-2009, 07:38:02 »
Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige     
 vrouw zwanger te raken en een gezonde baby te laten baren.
 
 Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek.
 
 'Mag ik de baby zien'? vroeg één van hen.
 
 Nog niet', antwoordde de 75-jarige moeder, 'straks'.
 
 Na een half uur vroeg de andere vriendin : 'mogen we nu de baby zien? Nog niet', zei de moeder.
 
 Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer 'mogen we nu de baby zien ? '
 
 'Nee', antwoordde de moeder.
 
 De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden: "Zeg, wij zijn moe van het wachten, wanneer kunnen we nu eindelijk de baby
 eens zien? '
 
 "ZODRA HIJ HUILT" was het antwoord.
 
 "ZODRA HIJ HUILT ????? ' vroegen de vriendinnen, 'waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen?
 
 Zegt de moeder: "Omdat ik vergeten ben waar ik hem gelegd heb"

Wat flauw!
Why don't I ever listen to me?