Auteur Topic: Aflevering 1 - vrijdag 30 maart 20.30 uur  (gelezen 156774 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - vrijdag 30 maart 20.30 uur
« Reactie #60 Gepost op: 4-04-2012, 10:29:41 »
Een simpele oplossing voor dat door elkaar lopen is het dragen van een buff zoals in Survivor met een onderscheidende kleur.

Eigenlijk was de eerste aflevering wel leuk, maar er was imo te weinig nadruk op de proeven en te veel op ruzies.
Daarnaast is het mij niet duidelijk genoeg wat de bedoeling is en of het wel zo leuk uitpakt als ze gepland hadden.

Zoals ik het nu zie, krijg je een kaart met zeshoekjes waar je "Wie is het" op speelt met de informatie die je ontvangt en alle vakjes die het niet kunnen zijn doorkruist. En door het delen van informatie steeds dichter bij de schat komt. Of dat spannend voor de kijker is betwijfel ik.

Het lijkt me wat onhandig dat je je kennis moet bewaren op zo'n grote kaart en deze steeds moet meenemen/bewaken.

Je zult zien dat de schat recht onder hun hut begraven is.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Aflevering 1 - vrijdag 30 maart 20.30 uur
« Reactie #61 Gepost op: 6-04-2012, 17:51:57 »
niet te geloven zeg! top gear EN austin powers (op comedy cental) EN de schat van de oranje is op het zelfde moment op tv. dik keer maar top gear gaan kijken  ::ohno::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - vrijdag 30 maart 20.30 uur
« Reactie #62 Gepost op: 6-04-2012, 18:44:52 »
Ik ga het alle drie niet kijken :)

Na aflevering 1, waar man en ik weinig aan vonden, hebben we besloten maar gewoon dvd te gaan kijken. Ik vind het programma té gericht op sensatie en ruzies en ik vind er weinig echt leuke bn'ers bij zitten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.