Auteur Topic: Janice  (gelezen 148662 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Janice
« Gepost op: 20-03-2012, 21:33:59 »


Modeontwerper

Janice, de jonge mode ontwerper, die na zijn deelname aan de RTL 5-serie 'Project Catwalk' en als Fashion VJ op TMF werkte, is niet meer weg te denken van de televisie. Hij ontwerpt nu al ruim vier jaar zijn Pret-á-Porter exclusieve collecties. Zijn modeshows worden besproken door modebladen zoals Cosmopolitan. Naast deze collecties maakt hij ook nog steeds prachtig maatwerk voor onder anderen Leontien Borsato, Wendy van Dijk, Glennis Grace, Hind, Bridget Maasland en Berget Lewis.

Janice komt uit een echte jagersfamilie. In zijn jongere jaren ging hij er vaak met zijn vader op uit om te jagen. Misschien dat hij daardoor zo avontuurlijk is ingesteld. “Ik ben nergens bang voor, vies worden maakt me niks uit, beestjes doen me helemaal niks en bovendien heb ik ook vaak op de grond geslapen, dus daar kan ik ook wel tegen.”

Iedereen kent Janice als de veel te drukke, praatgrage homo die hoogstwaarschijnlijk een tikkeltje ADHD heeft. Hij beseft ook wel dat dit niet heel erg lang leuk is voor de mensen om hem heen, maar zo is hij gewoon. “Mensen vragen wel eens: word jij niet moe van jezelf?” “En dan zeg ik natuurlijk niet, zo ben ik en als ik moe zou worden van mezelf, zou ik het toch niet doen!”

Het spel
De andere kandidaten kunnen zich snel gaan irriteren aan Janice. In het begin zullen mensen heel erg om hem moeten lachen, maar dat zal snel veranderen. Alles moet volgens zijn regels en anders niet. Zo kan Janice ook heel boos worden om kleine dingen. Als Janice iets in zijn hoofd heeft, moet dat ook en alles moet daarvoor wijken. Hij zal nooit opgeven. Hij is een op en top perfectionist.

Als het gaat om spellen moet je absoluut niet bij hem zijn. Hij sport niet en heeft zodoende ook helemaal geen conditie, dus fysieke proeven gaan hem heel slecht af. En denkspellen zijn al helemaal niet voor hem weggelegd. “Ik ben heel snel afgeleid en zodoende ook snel de draad van het verhaal kwijt, dus een verhaal volgen lukt mij niet.” Ook van de Nederlandse geschiedenis weet hij niks en van wiskunde moet hij helemaal niks hebben. Maar toch ziet Janice het helemaal zitten. “Heb je wel eens een modeshow georganiseerd?” Nou kom maar op met Thailand, dat wordt een makkie!”

Bron: SBS - De Schat van De Oranje
« Laatst bewerkt op: 20-03-2012, 21:53:35 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Janice
« Reactie #1 Gepost op: 24-03-2012, 10:12:55 »
Ben ik de enige die bij de naam Janice moest denken aan die "vriendin" van Chandler uit "Friends"?  Ik gok zo maar de excuus homo (met alle respect) van het programma.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Janice
« Reactie #2 Gepost op: 24-03-2012, 13:02:01 »
perfectionist, kan heel irritant worden idd :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Janice
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2012, 13:39:14 »
Ben ik de enige die bij de naam Janice moest denken aan die "vriendin" van Chandler uit "Friends"?  Ik gok zo maar de excuus homo (met alle respect) van het programma.
Toen ik voor het eerst die naam zag moest ik eigenlijk denken aan een vrouw...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Janice
« Reactie #4 Gepost op: 24-03-2012, 16:31:34 »
Ik aan Jannes. Die zanger. ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #5 Gepost op: 24-03-2012, 22:08:27 »
Toen ik voor het eerst die naam zag moest ik eigenlijk denken aan een vrouw...

Ik dacht dat ze dat jurylid van America's next top model was ::schaam::

De Janice waar het nu om gaat schat ik een stuk minder in ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Janice
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2012, 03:02:32 »
Ehm, tja, moeilijk om iets hierover te zeggen zonder bevooroordeeld mensen te discrimineren. Sorry, ik houd beter mijn mond en zeg maar "We'll see." :-X
臥底 是 谁?

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2012, 21:38:43 »
Ben ik de enige die bij de naam Janice moest denken aan die "vriendin" van Chandler uit "Friends"?  Ik gok zo maar de excuus homo (met alle respect) van het programma.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::jaja::, ik ook

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #8 Gepost op: 28-03-2012, 11:38:59 »
Ben ik de enige die bij de naam Janice moest denken aan die "vriendin" van Chandler uit "Friends"? 

Haha dat was ook het eerste wat bij opkwam.

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Janice
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2012, 15:20:08 »
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2012, 22:15:05 »
Geweldige gast.  ;D Jammer dat we er zo weinig van gezin hebben deze aflevering.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Janice
« Reactie #11 Gepost op: 30-03-2012, 22:20:11 »
Ik vind hem ook leuk ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Janice
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2012, 22:24:06 »
Ik vind het wel een grappig element in de serie. Zoals hij die krab doodgooide... ::rofl::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #13 Gepost op: 30-03-2012, 23:15:01 »
Ik heb destijds Project Catwalk gevolgd waarin hij meedeed en toen was ie ook zal zo'n vreemde vogel. Maar ik vind 'm wel ok, mag nog wel even blijven. ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Janice
« Reactie #14 Gepost op: 31-03-2012, 12:02:58 »
Hij is me deze eerste aflevering zeker meegevallen. Ik denk dat hij wel eens een stuk sterker kan zijn dan men hem vantevoren inschatte!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2012, 21:18:52 »
Wat een naar, zelfvoldaan mannetje, die spastische beweginkjes van 'm toen Emile niet uit de boot kon komen, bah!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #16 Gepost op: 20-04-2012, 21:25:14 »
Maar zeker geen domme jongen!  ::ok::

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Janice
« Reactie #17 Gepost op: 17-05-2012, 15:43:28 »
hij word nietb echt heel erg als een vijand gezien ookal is hij opzich wel sterk en goed in de opdrachten
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #18 Gepost op: 1-06-2012, 00:25:42 »
Wat is er eigenlijk weinig geschreven bij deze zeer uitgesproken en opmerkelijke man!

Maar er moet me toch even iets van het hart.
Over het algemeen vind ik Janice een erg grappige en leuke man, die zonder valse bescheidenheid vol voor het spel gaat. Alleen de manier waarop hij steeds over Euvgenia spreekt/sprak, dat steekt me toch wel. Dat je haar irritant kunt vinden, snap ik wel. Ze heeft een overdreven manier van praten, die je op de zenuwen kan werken. Maar dat je in haar gezicht zegt dat je niks tegen haar hebt, terwijl je het achter haar rug steeds over "die Russin" hebt, met alle bijbehorende negatieve opmerkingen, dat vind ik toch wel heel hypocriet. Stekende en harde opmerkingen passen wel bij Janice, maar dan niet achter iemands rug om  ::niet-ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Janice
« Reactie #19 Gepost op: 2-06-2012, 13:53:10 »
Ik ben Janice steeds leuker gaan vinden, in de eerste afl. vond ik het helemaal niks maar hij bleek heel sociaal en erg goed in de opdrachten te zijn, van mij mag ie zo in WIDM!   ::jaja::