Auteur Topic: Liza Sips  (gelezen 22315 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Liza Sips
« Gepost op: 20-03-2012, 21:35:12 »



Actrice en presentatrice

Liza staat al vanaf haar tweede voor de camera. Ze is een veel gevraagd kindermodel voor onder andere kledingmerken, tijdschriften en commercials. Als Liza 12 jaar is schrijft ze zich in bij verschillende castingbureau's. Ze volgt toneellessen en wil zich naast fotowerk steeds meer gaan richten op film en televisie.

Het eerste tv-rolletje dat Liza te pakken heeft is de rol van engel in 'Goede tijden, Slechte tijden'. Hierna volgen verschillende gastrollen in series en films. In 2007 wordt Liza gevraagd om auditie te doen voor de rol van Vicky Pouw in 'Goede tijden, Slechte tijden'. Na verschillende auditierondes krijgt ze te horen dat ze de rol heeft bemachtigd. De eerste maanden bij 'GTST' vallen samen met Liza’s HAVO eindexamens. Ze slaagt. In mei 2008 wordt Liza uitgeroepen tot 'Spits Shooting Star' en 'Miss Nederland Positief' en is ze columniste voor tijdschrift de 'Hitkrant'.

In mei 2009 is Liza voor het laatst te zien in 'Goede tijden, Slechte tijden'. Liza presenteert hierna verschillende programma's voor 'Nickelodeon' zoals 'Nicksclusive, De super spetter quiz en Supernick'. Ook is Liza erg druk met nasynchroniseren en spreekt ze diverse films en series in. In juni 2011 is Liza te zien in de bioscoopfilm 'Penny's Shadow'. Liza speelt de hoofdrol in de door Steven de Jong geregisseerde speelfilm. Liza weet meer dan 100.000 bezoekers naar de bioscoop te te trekken en de film krijgt hierdoor de status van Gouden film

Het spel
“Het idee van een speurtocht spreekt mij erg aan. Ik ben van kinds af aan al erg strijdlustig en fanatiek. Mensen zien mij vaak als een lief meisje, maar ik sta zeker ook mijn mannetje. Door dit programma kan ik ook eens die andere kant van mijzelf laten zien. Ik ben zeker niet iemand die over zich heen laat lopen.

In een groep ben ik geen ruziezoeker of stoker, maar ik ga conflicten zeker niet uit te de weg. Ik ben eigenwijs en kan vaak een duidelijke mening hebben over dingen. Ik denk dat ik het sterkst zal zijn in de mentale kant van het spel, alhoewel ik 3x in de week fitness dus ook best wel sportief ben. Ik ben hysterisch bang voor insecten.

Bron: SBS - De Schat van De Oranje
« Laatst bewerkt op: 20-03-2012, 21:53:17 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Liza Sips
« Reactie #1 Gepost op: 24-03-2012, 10:12:03 »
Wie ???
Hysterisch bang voor insecten.... en ook nog eens stronteigenwijs, zo lees ik in de voortreffelijke bio hier boven.
Tja eeeeh we zullen zien.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liza Sips
« Reactie #2 Gepost op: 24-03-2012, 10:24:35 »
Afvaller nummer 1?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Liza Sips
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2012, 13:41:27 »
Afvaller nummer 1?
Zij of die 'Prinses'...
Ich bin ein Bärliner!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liza Sips
« Reactie #4 Gepost op: 25-03-2012, 03:09:42 »
Nou, geen problemen met deze deelneemster hoor...
Ben wel benieuwd of haar karakter het redt binnen de groep, eigenwijze mensen kunnen behoorlijk vervelend zijn. ::hypocriet::
臥底 是 谁?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liza Sips
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2012, 21:21:48 »
Niet echt slim om op je teenslippers op expeditie te gaan.  ::rofl::