Auteur Topic: Het grote App-Topic  (gelezen 252269 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #840 Gepost op: 1-08-2020, 20:31:41 »
Zijn er hier nog meer mensen die Pokemon Go spelen die ik nog niet al als vriendje heb? Ik heb al veel te lang een quest om 3 vriendjes te maken ;D (moet er nog 2)

Trainercode is 2917 7295 1218, dus voeg me maar toe als je wil ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #841 Gepost op: 1-08-2020, 20:37:18 »
Ik heb het al weet ik hoe lang niet gespeeld. Maar ik wil je wel toevoegen.

Oh sorry ik heb de app niet meer zie ik.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #842 Gepost op: 1-08-2020, 23:25:30 »
Ik heb sinds 4 dagen ofzo een nieuwe mobiel, dus ik kan het ook spelen  ::bravo:: en ik ben direct volledig en volkomen verslaafd  :-X

Heb de nummers vd forummers in dit topic toegevoegd :)

Heb t gespeeld toen het kort uit was, maar kon dat account niet meer achterhalen.
Inmiddels al veel verder dan ik toen ooit ben gekomen. Oa geholpen door de bizarre incense momenteel. Ben sinds vandaag lvl 20 :-X

Mocht iemand willen toevoegen, trainer code: 4507 8523 4965
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #843 Gepost op: 2-08-2020, 00:08:53 »
Misschien moet ik het ook weer eens downloaden.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #844 Gepost op: 2-08-2020, 16:50:09 »
Misschien moet ik het ook weer eens downloaden.

Zeker een goed plan, want door de huidige Corona-situatie kan je enorm snel omhoog klimmen.
Er zijn sowieso meer pokemon, zeker als je rondloopt (maar anders ook elk half uur of uur ofzo als je de app aanslingert), eieren kosten half zoveel moeite, multiplayer battlen kan oneindig..

Ook krijg je in de eerste levels meermaals een incense. Die werkt momenteel dubbel zo lang (1 uur), en krijg je ongeveer 1 pokemon per minuut van. Aangezien je in het begin ook overstelpt wordt door ballen, kan je in een dag level 10 halen. Even later krijg je ook nog lucky eggs, die gedurende 30m je experience verdubbelen, dus dan gaat het levellen al helemaal extreem snel.

Daarnaast is het momenteel Dragon Week, en zitten er oa extreem veel Dratini. Dus ondanks dat ik nog geen week speel, ga ik ergens deze week een Dragonite halen, which is forking awesome.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #845 Gepost op: 2-08-2020, 17:07:29 »
Ja en lucky eggs kan je het beste bewaren voor wanneer je best friends wordt met mensen (100.000 xp verdubbeld) en de rest van het half uur pokemon evolueren!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #846 Gepost op: 2-08-2020, 17:33:36 »
Oké. In ga vanavond en morgen wel even kijken of ik nog kan inloggen op mijn oude account.  :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #847 Gepost op: 2-08-2020, 17:39:51 »
Ja en lucky eggs kan je het beste bewaren voor wanneer je best friends wordt met mensen (100.000 xp verdubbeld) en de rest van het half uur pokemon evolueren!

 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Krijgt er in het begin echter zat - heb er 2-3 gebruikt in combinatie met incense, en heb er momenteel nog 4 ::ok::

Oké. In ga vanavond en morgen wel even kijken of ik nog kan inloggen op mijn oude account.  :P

 ::ok:: :D

Ben zelf een geheel nieuw account begonnen en dat was totaal geen probleem - vloog door de levels :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #848 Gepost op: 2-08-2020, 17:55:11 »
Ik speel ook nog. Mijn naam is InstinctDutch (en zit natuurlijk in Team Geel :P)

Trainer code is 2438 1535 7469

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #849 Gepost op: 2-08-2020, 18:10:57 »
Ik speelde dit ook, maar toen ging het uit met mijn ex en vond ik het awkward  ::rofl::.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #850 Gepost op: 2-08-2020, 19:34:33 »
Ik speelde dit ook, maar toen ging het uit met mijn ex en vond ik het awkward  ::rofl::.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #851 Gepost op: 2-08-2020, 19:54:02 »
Mijn oude account doet het nog. En ik was al verder dan ik dacht (level 15). Binnenkort maar weer eens spelen (als ik weer naar buiten mag).  :P

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #852 Gepost op: 2-08-2020, 21:34:02 »
Ik heb het ook maar weer eens geïnstalleerd. :D Ben ook maar opnieuw begonnen, maar het gaat inderdaad vrij vlot gelukkig.

Jullie mogen mij ook toevoegen: 8183 9496 1170
...if one only remembers to turn on the light.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #853 Gepost op: 3-08-2020, 01:41:33 »
::oink:: ::oink:: ::oink::

Krijgt er in het begin echter zat - heb er 2-3 gebruikt in combinatie met incense, en heb er momenteel nog 4 ::ok::
Ja je krijgt bij events en quests opzich wel genoeg om ze niet te hoeven horden hoor, maar het is goed om te weten dat dit de beste manier is om straks snel door de hogere levels heen te komen wanneer het allemaal minder snel gaat en meer een grind word ;).

Ik ben zelf al wel level 40 (maximum level). Pokedex is:
Kanto 151, Johto 99, Hoenn 133, Sinnoh 97, Unova 86, Galar 2, Unknown 2

Missende pokemon:
Johto - Heracross (regional)
Hoenn -Kecleon (nog niet in het spel) & Relicanth (regional)
Sinnoh - Pachirisu, Chatot, Carnivine, Azelf & Uxie (regionals), Shaymin, Phione, Manaphy & Arceus (nog niet in het spel), Rotom
Unova - Work in progress :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #854 Gepost op: 3-08-2020, 07:53:42 »
Ik heb het ooit gehad, omdat het toen zo'n hype was, maar heb helemaal niks met Pokemon en ken er ook niks van, dus het was gewoon wat wezentjes vangen die ik niet kende. Dan brengt het 0 satisfaction of je nu een Dingedinge of Whatevero  gevangen hebt.

Dus ben ik intussen verslaafd aan eenzelfde soort spel maar dan van The Walking Dead. Idem concept, maar dan kom je zombies tegen die je neer moet knallen en spaar je voor nieuwe wapens, personages en perks.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #855 Gepost op: 3-08-2020, 17:38:49 »
Ik heb het ooit gehad, omdat het toen zo'n hype was, maar heb helemaal niks met Pokemon en ken er ook niks van, dus het was gewoon wat wezentjes vangen die ik niet kende. Dan brengt het 0 satisfaction of je nu een Dingedinge of Whatevero  gevangen hebt.
Bij mij geldt exact hetzelfde. Ik vond het wel een heel tof spel en speelde het toen veel. Juist even geopend en ik was bijna level 29 en zat in team blauw.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #856 Gepost op: 3-08-2020, 18:27:04 »
Missende pokemon:
Johto - Heracross (regional)
Hoenn -Kecleon (nog niet in het spel) & Relicanth (regional)
Sinnoh - Pachirisu, Chatot, Carnivine, Azelf & Uxie (regionals), Shaymin, Phione, Manaphy & Arceus (nog niet in het spel), Rotom
Unova - Work in progress :P

Relicanth, Heracross, Pachirisu, Chatot heb ik dubbel :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #857 Gepost op: 3-08-2020, 18:31:39 »
Relicanth, Heracross, Pachirisu, Chatot heb ik dubbel :P
jeetje hoe dan  :o. Relicanth kan je alleen in Nieuw-Zeeland krijgen pfoe
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #858 Gepost op: 5-08-2020, 21:18:17 »
Ik ben het weer terug als het spelen! Vroeger had ik 2 pokestops waar ik aan kon als ik thuis zat en daar is nu ook een gym bijgekomen  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #859 Gepost op: 16-08-2020, 14:06:18 »
Ik moet 3 nieuwe vrienden maken. Dus is er nog iemand die vriendjes wil worden? :D
...if one only remembers to turn on the light.