Auteur Topic: Het grote App-Topic  (gelezen 252256 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #860 Gepost op: 17-08-2020, 16:04:53 »
Ja je krijgt bij events en quests opzich wel genoeg om ze niet te hoeven horden hoor, maar het is goed om te weten dat dit de beste manier is om straks snel door de hogere levels heen te komen wanneer het allemaal minder snel gaat en meer een grind word ;).

Ik ben zelf al wel level 40 (maximum level). Pokedex is:
Kanto 151, Johto 99, Hoenn 133, Sinnoh 97, Unova 86, Galar 2, Unknown 2

Missende pokemon:
Johto - Heracross (regional)
Hoenn -Kecleon (nog niet in het spel) & Relicanth (regional)
Sinnoh - Pachirisu, Chatot, Carnivine, Azelf & Uxie (regionals), Shaymin, Phione, Manaphy & Arceus (nog niet in het spel), Rotom
Unova - Work in progress :P
Als er een keertje gauw een meeting is weer dan heb ik wel een Rotom als je die nog moet.

Ik moet 3 nieuwe vrienden maken. Dus is er nog iemand die vriendjes wil worden? :D
3786 2365 5923 vooruit dan maar ::tandpastasmiley::.
Så hva gjør vi nå?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #861 Gepost op: 17-08-2020, 16:58:03 »
3786 2365 5923 vooruit dan maar ::tandpastasmiley::.
::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #862 Gepost op: 18-08-2020, 01:03:58 »
3621 1983 2990 (anderen mogen mij gerust ook toevoegen)

Ik ben het nog steeds terug actief aan het spelen dankzij dit topic (en vrienden die het toevallig ook terug waren aan het spelen). Ondertussen al 2 levels omhoog gegaan op 2 weken  ::tandpastasmiley::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #863 Gepost op: 18-08-2020, 08:41:59 »
3621 1983 2990 (anderen mogen mij gerust ook toevoegen)

Ik ben het nog steeds terug actief aan het spelen dankzij dit topic (en vrienden die het toevallig ook terug waren aan het spelen). Ondertussen al 2 levels omhoog gegaan op 2 weken  ::tandpastasmiley::
Dankje! :D Ik ben in 2 weken 22 levels omhoog gegaan. Maar ik ben opnieuw begonnen, dus dat telt zeker niet? :-X
...if one only remembers to turn on the light.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #864 Gepost op: 18-08-2020, 16:50:53 »
Als er een keertje gauw een meeting is weer dan heb ik wel een Rotom als je die nog moet.
Ik ga er vanuit dat ie binnenkort wel weer terugkomt in een ander event waar je geen geld voor hoeft te betalen ;). Ik had er deze keer even geen zin in omdat ik er gewoon minder tijd voor had, maar hij komt vast snel terug.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #865 Gepost op: 18-08-2020, 17:50:27 »
Er komt vast ook binnenkort wel weer een meeting ::hypocriet::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #866 Gepost op: 19-08-2020, 21:05:07 »
Ik ga er vanuit dat ie binnenkort wel weer terugkomt in een ander event waar je geen geld voor hoeft te betalen ;). Ik had er deze keer even geen zin in omdat ik er gewoon minder tijd voor had, maar hij komt vast snel terug.
Ja, denk het ook en meteen al zijn vormen.
Så hva gjør vi nå?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #867 Gepost op: 3-07-2023, 08:28:30 »
OK, het is geen app, maar ik moest het ergens kwijt. AI kan vanalles. Vast ook enge dingen waar de juiste mensen van wakker moeten liggen en het op moeten lossen.
Maar ook leuke dingen.

Enter: AI Dungeon
AI Dungeon genereert een automatisch dungeon explorer spel voor je adhv tekst. Hij stuurt je een begintekst en jij typt dan wat je wil doen/zeggen/zien of kan zelf ook iets aan het verhaal aanvullen. Vroeger had je ook al van die text-based dungeons, maar daar kon je slechts kiezen uit een paar mogelijke opties. Hier kan je doen of zeggen wat je wil (behalve xxx dingen) en de AI laat het verhaal op basis van wat jij doet of zegt doorgaan. Let op, het is wel in het Engels en als je verder door wil gaan, moet je een gratis account aanmaken.

Oh en het gaat niet alleen over letterlijke "dungeons", ik heb bvb ook het thema Mystery gekozen en mocht vervolgens beslissen welke rol ik was (patient, dokter,...) Ik koos patient en werd wakker in een ziekenhuiskamer. Alles was donker, maar ik hoorde voetstappen op de gang en zag lichtflitsen. Ik deed de deur open om te kijken en er kwam een dokter op me af met bloed op z'n labjas. Ik riep hallo, maar hij antwoordde niet en kwam nog steeds recht op me af. Ik gooide de deur dicht en probeerde hem op slot te doen, maar er zat geen slot op, zei de AI. Dus probeerde ik hem met volle kracht dicht te houden. De dokter begon er op te bonken en sloeg uiteindelijk de deur uit z'n scharnieren. Ik vroeg wie hij was en wat hij wilde. Hij bleek Dr Madderson te zijn en er was een virus uitgebroken in het ziekenhuis, waardoor ze aanvankelijk in quarantaine opgesloten zaten in dit ziekenhuis, maar nu was iedereen in dit ziekenhuis dood. Behalve hij en ik. We moesten ontsnappen. "Hoe lang ben ik hier dan al?", vroeg ik aan de dokter. De dokter zweeg even voordat hij antwoordde "Je bent hier al 4 maanden."

Met een account kan je je verhaal ook gewoon saven en volgende keer verder spelen. Dus ik ben benieuwd waar het naartoe gaat!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #868 Gepost op: 4-07-2023, 20:04:20 »
 ::oink::

Ik snap wel dat jij niet slaapt, een nachtmerrie!
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #869 Gepost op: 5-07-2023, 09:18:16 »
Haha, ja ik begon dat die nacht dat ik niet kon slapen uit verveling wel te spelen en dat was misschien niet echt bevorderlijk.  :-X

Hoewel de dokter dus zei dat je niet buiten kon, ben ik op een gegeven moment naar de hoofdingang gewandeld, daar kon ik gewoon naar buiten en ben ik beginnen liften. Iedereen wou me echter weer naar het ziekenhuis brengen. Uiteindelijk heb ik iemand overtuigd om me naar Hollywood te brengen, ben ik bij Ryan Gosling gaan inwonen, zijn we getrouwd en leven we nog lang en gelukkig.

Dus je kan ook helemaal afstappen van het oorspronkelijke verhaal waar ze je eigenlijk in gooien. ::rofl::