Auteur Topic: Aflevering 3 - vrijdag 13 april  (gelezen 48565 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Gepost op: 11-04-2012, 17:05:14 »
In aflevering 2 zagen we hoe Prinses Inge naar de dokter moest met een ontsteking aan haar been, Rob Geus niet haar huis werd gestuurd en er een tweekamp kwam tussen Inge en Euvgenia,

Hoe zal het verder gaan in het kamp waarin Emile Ratelband voor zoveel onrust zorgt?

Beleef het allemaal mee in aflevering 3 van De Schat van De Oranje.

« Laatst bewerkt op: 11-04-2012, 17:20:18 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2012, 20:55:20 »
Ik snap niks van die Janice, Mark kreeg dat toch als opdracht, dat hij in de nacht moest verdwijnen, hij doet nu net alsof Mark dat zelf heeft bedacht, echt belachelijk om hem daarom te wantrouwen en dan ook nog na 2 sec. opgeven, bah.
« Laatst bewerkt op: 13-04-2012, 21:21:33 door Miek37 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2012, 21:22:36 »
hmmm die opdrachten worden niet erg goed in beeld gebracht. Bij die individuele opdracht konden we niet eens meerekenen. Dat vind ik wel een beetje jammer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #3 Gepost op: 13-04-2012, 21:37:00 »
Ik snap niks van die Janice, Mark kreeg dat toch als opdracht, dat hij in de nacht moest verdwijnen, hij doet nu net alsof Mark dat zelf heeft bedacht, echt belachelijk om hem daarom te wantrouwen en dan ook nog na 2 sec. opgeven, bah.

Ja, dat vond ik ook nogal een vaag verhaal: waarom wantrouwen ze Mark ineens? Dat gold trouwens niet alleen voor Janice, maar ook voor Liza. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #4 Gepost op: 13-04-2012, 21:39:23 »
ach nouja.... hij is een sterke speler :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #5 Gepost op: 13-04-2012, 21:43:24 »
Ik denk dat de deelnemers van De Schat zelf ook naar ER kijken, en zichzelf beschouwen als deelnemers van ER.

Emile gaat me trouwens vreselijk de keel uithangen. Wat een akelig persoon. Aan de andere kant: als Emile niet mee had gedaan zou het maar een gezapig programma zijn geworden denk ik

Inderdaad jammer dat we niet kunnen meepuzzelen aan sommige opdrachten.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #6 Gepost op: 14-04-2012, 01:21:13 »
Als je deze proef per se wilde verliezen, wat hield je dan tegen om je stok aan de andere kant van het eiland te plaatsen op zeg 5 minuten lopen?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #7 Gepost op: 14-04-2012, 11:02:31 »
Als je deze proef per se wilde verliezen, wat hield je dan tegen om je stok aan de andere kant van het eiland te plaatsen op zeg 5 minuten lopen?

Ja, dat begreep ik ook al niet zo. Verder vind ik de zoveelste saaie proef op rij. Ik mis echt de spanning zoals die bij ER soms te voelen is.
The sun came up and reality set in.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #8 Gepost op: 14-04-2012, 12:28:18 »
 ::rofl:: Rob wilde naar huis, maar hij was de enige in zijn kamp met imuniteit. Ik heb echt het gevoel dat ergens in de regels van het spel staat, dat je niet zomaar mag opgeven ofzo, anders was Rob toch allang thuis geweest? Dat zouden ze bij Er ook eens moeten doen.  ::jaja:: Verder was de opdracht idd niet zoveel aan, omdat we niet mee konden rekenen en er verder niet echt spanning inzat.

Oh ja en ik heb heel erg medelijden met de twee meiden in het ruziënde kamp.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #9 Gepost op: 14-04-2012, 16:31:38 »
De afstandproef was idd saai.

De rescueproef was op zich een stuk beter, maar het camerawerk vond ik vrij slecht. Het was zo weinig spannend blijkbaar dat ze de terugweg afkorten met "en toen waren ze er opeens".

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #10 Gepost op: 16-04-2012, 09:42:49 »
Wat een ongelofelijke hoop drama weer in deze aflevering. Ik blijf het jammer vinden dat we meer geruzie zien dan proeven. Juist voor deze proeven kijk ik het programma, maar ze worden niet duidelijk in beeld gebracht en we kunnen als publiek niet meedoen (niet met het rekenen, niet met het zoeken naar de schat etc).

Ook jammer dat zoveel kandidaten immuniteit kregen bij de proef. Ik gunde het Liza echt om er nog langer in te blijven (maar als 4 van de 6 kandidaten immuniteit krijgen, is er weinig keuze meer).

Volgende week kunnen we nog meer drama verwachten als de kampen gewisseld worden, jammer! Ik had het harmonieuze team nog wel langer bij elkaar willen houden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #11 Gepost op: 18-04-2012, 16:08:30 »
De afleevring an sich was okay, maar de proeven werden er maar snel doorheen gejaagd. Die intrige's zijn grappig (en soms irritant) maar zouden toch niet de hoofdmoot van de serie moeten zijn. Rob had trouwens wel de domste actie van allemaal. Zoals al gezegd: waarom plaats je dat ding niet ergens waarvan je zeker weet dat het fout is, ervanuitgaande dat je werkelijk naar huis wilt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #12 Gepost op: 19-04-2012, 19:28:15 »
Zo, eindelijk bij met kijken.

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is een leuk programma met mooie beelden, maar de proeven zijn niet altijd even spannend(stok neerzetten en onder een boot door zwemmen). De boomstam waar ze omheen gewikkeld zaten vond ik daarentegen wel heel erg leuk!  ::ok::
Maar ik zit nog steeds te twijfelen wat het programma nou precies is: overleven of schat zoeken? Het is een combinatie, maar ik vind het een beetje een vage combinatie. Weet niet zo goed waarom, maar ik vind dat  :P

Maar er is goed naar te kijken hoor!  ::ok:: Veel leuke momenten zitten er in!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - vrijdag 13 april
« Reactie #13 Gepost op: 20-04-2012, 18:37:06 »
Ah leuk! wist niet dat er ook een forum hierover was (Zit eigelijk alleen hier met ER, maar was even benieuwd en dus toch :))

Leuke serie, alleen heeft het wel veel weg van ER. MAar goed, dat is ook niet erg :)


Leuk dat Emile Ratelband meedoet inderdaad, zorgt voor leuke beelden!


Ik ben benieuwd naar vanvond!