Auteur Topic: Het [ welke muziek luister je NU ] topic  (gelezen 1366362 keer)

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1040 Gepost op: 2-08-2003, 18:09:45 »
Coldplay - God put a smile upon my face







Toch bedankt!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1041 Gepost op: 2-08-2003, 18:48:35 »
Foo Fighters - Come Back







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1042 Gepost op: 2-08-2003, 19:50:38 »
Lucifer- House for sale


(ik voel me er wel een beetje een oude lul bij) (Lucifer is toch met Henny Houseman?








Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1043 Gepost op: 2-08-2003, 21:07:07 »
Simpley Red - Stars







Toch bedankt!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1044 Gepost op: 2-08-2003, 23:36:09 »
Neil Young.

Leuk meezingnummer over zijn Harley Davidson.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1045 Gepost op: 3-08-2003, 11:10:51 »
The Datsuns - What Would I Know







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1046 Gepost op: 3-08-2003, 11:58:24 »
After Forever- Monolith of Doubt (aanradertje vooral voor @miesj en Floortje  8) )








Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1047 Gepost op: 3-08-2003, 15:41:38 »
summer wine : Bono en the Corrs
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1048 Gepost op: 4-08-2003, 13:05:26 »
Enigma- Gravity of Love

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1049 Gepost op: 4-08-2003, 13:08:18 »
Lucifer- House for sale


(ik voel me er wel een beetje een oude lul bij) (Lucifer is toch met Henny Houseman?








ja, en Margriet Eshuis. (schitterende stem heeft dat mens, maar dat terzijde)

ik luister nu: Opel reclame
we're back :(

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1050 Gepost op: 4-08-2003, 14:09:45 »
After Forever- Monolith of Doubt (aanradertje vooral voor @miesj en Floortje  8) )
*@miesh noteert Monolith of Doubt op dr lijst[je] wat ze moet downloaden... :-)

Nu: The Datsuns - MF From Hell
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1051 Gepost op: 4-08-2003, 23:13:03 »
After Forever- Monolith of Doubt (aanradertje vooral voor @miesj en Floortje  8) )

*noteert het ook  ;)*

Nu: Within temptation - Deceiver of fools

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1052 Gepost op: 5-08-2003, 12:18:05 »
Sheena Easton- Lover in Me

(en op de tv is Jewel- Intuition, waar ik niet naar luister maar alleen naar kijk, Jewel is een mooie vrouw (en redelijk classy is ook belangrijk  ;)  8) )

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1053 Gepost op: 5-08-2003, 13:04:57 »
Bon Jovi - Blaze of Glory (toch een van zijn besten)


Ik heb momenteel best wel wat nummers om te downloaden, dit zijn voorlopig de eersten (maar er is meer):


Jewel- Intuition: Tja, eerlijk gezegd, ik het ook wel een leuk liedje, maar eeuh...vooral Jewel mmmmm.....

Evanescence- Going Under: Door My Immortal heb ik een beetje een verkeerd beeld gekregen. Ze slaan nu toch wel aan bij mij  :D

Carole King- Jazzman: Dit is het liedje dat 'Bloedend Tandvlees' en 'Lisa Simpsons' in the Simpsons zongen. Lisa zong het eerlijk gezegd beter, maar het is wel een heel leuk vrolijk nummer  :D

Sheena Easton- Lover in me: Door een foutje per ongeluk verwijderd en moet ik hem opnieuw downloaden  >:( Typisch jaren '80 nummer en dus een lekker nummer!

Evanescence-Going Under/Whisper: Meer! Meer! Meer!

Nightwish- Wishmaster: Echt een heel veel beter nummer. Echt super, topwerk van Nightwish, alleen (en dat is bij heel veel nummers van ze) teveel instrumentaal.

The Gathering- Leaves: Door The Beautiful War en Sand en Mercury op het verkeerde been gezet. Ze zijn toch wel heel goed. Fear of the Sea is een prachtig nummer, maar deze ken ik nog niet.

Nightwish- The Kinslayer: Op aanraden van @miesh

Muse- New Born: Op aanrader van ?, staat al heel lang op mijn lijstje, moet er maar eens van komen. Ik ben niet echt fan van Muse, maar 'Bliss' was wel een topnummer (en een superclip!)

Prodigy-No Good
Prince- Purple Rain
The Fugees- Killing me softly: Tja, ik vind ze allemaal mwamwa, maar ja, het zijn gewoon nummers die je gewoon in huis móet hebben.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1054 Gepost op: 5-08-2003, 14:13:33 »
Nog niets, ik moet eerst Kazaa nog installeren... ::)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1055 Gepost op: 5-08-2003, 16:02:37 »
Evanescence- Going Under: Door My Immortal heb ik een beetje een verkeerd beeld gekregen. Ze slaan nu toch wel aan bij mij  :D

Evanescence-Going Under/Whisper: Meer! Meer! Meer!
Hehe, My Immortal is idd niet echt zoals de meeste liedjes van hun.

Ik heb nu ook laatst de cd Fallen gebrand (jaja,,, nu al...) en daar vind ik Imaginary, Tourniquet en My Immortal [nu inmiddels btje te vaak gehoord] 't mooist van... Als je diej nog niet had [Imaginary en Tourniquet dan...] Hello is ook erg mooi van hun, maar wel wat rustig... :P

Muse- New Born: Op aanrader van ?, staat al heel lang op mijn lijstje, moet er maar eens van komen. Ik ben niet echt fan van Muse, maar 'Bliss' was wel een topnummer (en een superclip!)
Hm,, niet op aanraden van mij denk ik... Maar ik luister hem nu wel want 't is echt een topnummer...! :D Dat begin best rustig dan in een keer zo keitoff... (wij op vakantie in autow diej cd orgin of summery opgezet, mn ouders dachten: nouw wel aardige muziek" zetten hem wat harder, dan opeens *keiharde gitaar gedoew erdoor* muziek gelijk zachter ;D Muse is heel goed in diej rustige intro's...)

Verder nog aanraders van mij: In Me - Firefly, The Datsuns - Hoochie Mamma, The Datsuns - Sittin' Pretty en The Music - The Truth Is No Words... (allemaal bands van 't festival in Ierland)
« Laatst bewerkt op: 5-08-2003, 16:03:21 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1056 Gepost op: 5-08-2003, 18:34:18 »
Jewel- Intuition: Tja, eerlijk gezegd, ik het ook wel een leuk liedje, maar eeuh...vooral Jewel mmmmm.....
Hahaha.... ja tis idd wel een leuk liedje

Citaat
Evanescence- Going Under: Door My Immortal heb ik een beetje een verkeerd beeld gekregen. Ze slaan nu toch wel aan bij mij  :D
My immortal is verreweg het slechste nummer van het album! Hello vind ik ook niet zo geweldig
Ik vind vooral Everybody's fool, My last breath, Tourniquet en Taking over heeel mooi

Citaat
Nightwish- Wishmaster: Echt een heel veel beter nummer. Echt super, topwerk van Nightwish, alleen (en dat is bij heel veel nummers van ze) teveel instrumentaal.
*is het helemaal met Chriz eens*
 
Citaat
Muse- New Born: Op aanrader van ?, staat al heel lang op mijn lijstje, moet er maar eens van komen. Ik ben niet echt fan van Muse, maar 'Bliss' was wel een topnummer (en een superclip!)
Op aanraden van mij!  ;D Ik heb Origin of Symmetry, en das dus niet echt een aanrader. Bliss en New born zijn eigenlijk hun 2 enige èchte mooie nummers
En zoals @miesh al zei: Muse is goed in zachte intros en dan allemaal gitarengeram en das cool  ;D
Doen Linkin park, Evanescence en within temptation ook heel veel  (en P.O.D - The messenjah  Supernummer!)
Als je dat - net als ik- mooi vind moet je even de Intro van The young and the hopeless - Good charlotte downloaden. Heet gewoon Intro en is heel mooi

luistert nu naar: Blackout - Hed Pe

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1057 Gepost op: 5-08-2003, 19:13:19 »
Ik heb ze nog niet allemaal (oa New Born nog niet) maar dat komt omdat ik vind dat je niet alles tegelijk moet downloaden, dan luister je sommige nummers maar 2x en dan weer een nieuwe downloaden= zonde van het nummer. Ik luister nu (en dat is tot nu toe verreweg mijn favoriet van mijn downloads):


Nightwish- Wishmaster!!!!

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1058 Gepost op: 5-08-2003, 19:24:51 »
Placebo - The bitter end

daar luister ik nu zon 40 keer per dag naar en het blijft een gewedlig nummer
erg he  :-[

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #1059 Gepost op: 5-08-2003, 20:53:28 »
het is ook gewoon een geweldig nummer, the bitter end... ;)

Ik heb Origin of Symmetry, en das dus niet echt een aanrader. Bliss en New born zijn eigenlijk hun 2 enige èchte mooie nummers
En zoals @miesh al zei: Muse is goed in zachte intros en dan allemaal gitarengeram en das cool  ;D
Vind je? Nja, ik vind eigenlijk alle nummers op diej cd wel koell...! Bliss en New Born zijn wel één van de beste, wat ik ook erg goed nummer van hun vind isj: Plug In Baby...! :) Dat gitarengeram is idd heel vet...! ;D Ik zal Good Charlotte - blabla ook es downloaden...!

Nu dusj: Muse - Plug In Baby
« Laatst bewerkt op: 5-08-2003, 20:56:17 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...