Auteur Topic: Het [ welke muziek luister je NU ] topic  (gelezen 1366715 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21520 Gepost op: 26-09-2012, 12:24:14 »
iets bijna country-achtigs. Maar ze heeft wel enkele aardige nummertjes.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21521 Gepost op: 26-09-2012, 13:57:14 »
Wat is er mis met country muziek  ::oink::;)

Ik luister op het moment het album van Carice van Houten. Ben positief verrast. Nadat ik Emily hoorde dacht ik oh nee, wat is dit  ::ohno::. Helemaal gezien de muzieksmaak van mevrouw van Houten was ik verbaasd met dit nummer. Het album staat gelukkig vol met nummers dat ik vele malen mooier vind en beter bij haar vind passen.

Daarvoor heb ik het album van Muse geluisterd en ben daar niet zo enthousiast over helaas  ::ohno::. Helaas niet mijn stijl, hoewel ik toch Muse meestal leuk vind. Ach ja kan niet altijd alles van ze leuk vinden hè  ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21522 Gepost op: 26-09-2012, 13:59:56 »
Wat is er mis met country muziek  ::oink::;)

Helemaal niks! Ik hoef het niet dagelijks (of zelfs wekelijks) te horen, maar zo op zijn tijd is het heerlijke muziek om naar te luisteren, vooral Johnny Cash is fantastisch.
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21523 Gepost op: 26-09-2012, 14:02:01 »
iets bijna country-achtigs. Maar ze heeft wel enkele aardige nummertjes.



Die geven wij wel een 8 ,hè hdd ?  ;)

...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21524 Gepost op: 26-09-2012, 14:06:50 »
Wat is er mis met country muziek  ::oink::;)

Ik luister op het moment het album van Carice van Houten. Ben positief verrast. Nadat ik Emily hoorde dacht ik oh nee, wat is dit  ::ohno::. Helemaal gezien de muzieksmaak van mevrouw van Houten was ik verbaasd met dit nummer. Het album staat gelukkig vol met nummers dat ik vele malen mooier vind en beter bij haar vind passen.

Daarvoor heb ik het album van Muse geluisterd en ben daar niet zo enthousiast over helaas  ::ohno::. Helaas niet mijn stijl, hoewel ik toch Muse meestal leuk vind. Ach ja kan niet altijd alles van ze leuk vinden hè  ;)

Daar ben ik dan nu ook wel benieuwd naar, want ik vond haar bij DWDD niet echt geweldig, geen eigen geluid hebben. Zus Jelka vind ik een prachtige stem hebben ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21525 Gepost op: 26-09-2012, 17:08:37 »
Die geven wij wel een 8 ,hè hdd ?  ;)



Ja giggert - ik luister zelden muziek die ik niets vind :P

Wat is er mis met country muziek  ::oink::;)

(..)

Daarvoor heb ik het album van Muse geluisterd en ben daar niet zo enthousiast over helaas  ::ohno::. Helaas niet mijn stijl, hoewel ik toch Muse meestal leuk vind. Ach ja kan niet altijd alles van ze leuk vinden hè  ;)

Ik ben nogal eens wat minder een fan van country. Mijn excuses mademoiselle ;)

Mja ik zag gister dat het album van Muse gratis uit was - maar nog geen tijd genomen om te luisteren. Maar je stemt me niet gerust - was ook wel enigszins fan van hun voorgaande werk [eg black holes & revelations]
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21526 Gepost op: 26-09-2012, 17:14:44 »
Daar ben ik dan nu ook wel benieuwd naar, want ik vond haar bij DWDD niet echt geweldig, geen eigen geluid hebben. Zus Jelka vind ik een prachtige stem hebben ::jaja::

Ja Jelka's stem is beter en mooier dan die van Carice. Absoluut waar, volgens mij waren we daar al een keer eerder eens over :) ;). Ben heel benieuwd naar haar album. Ze heeft nu iets van 7 nummers in Nashville opgenomen  ::jaja::. Dus ben benieuwd.

Zoals ik al zei Carice heeft me positief verrast. Laat maar weten wat je er van vindt. Ik was ook erg sceptisch erover, van wat ik ervan gehoord had dan.


Ik ben nogal eens wat minder een fan van country. Mijn excuses mademoiselle ;)


Haha is prima  ;).


Mja ik zag gister dat het album van Muse gratis uit was - maar nog geen tijd genomen om te luisteren. Maar je stemt me niet gerust - was ook wel enigszins fan van hun voorgaande werk [eg black holes & revelations]

Ja als je de tijd hebt zou ik zeker wel even luisteren, misschien valt het mee voor je? Ik vond hun eerdere albums ook erg goed. Ben ook naar een concert van ze geweest en dat was waanzinnig goed.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21527 Gepost op: 26-09-2012, 19:21:34 »
Zat net de nieuwe Mumford and Sons te luisteren. Klinkt wel lekker, maar ik vind het allemaal wel erg op elkaar lijken (onderlinge liedjes en album 1 en 2).
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

I-love-paars

  • Gast
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21528 Gepost op: 26-09-2012, 20:49:52 »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21529 Gepost op: 26-09-2012, 21:02:14 »
Geen Deep Purple? Jammer jammer.. ;)



Overigens, als je het laatste stuk van http://www.youtube.com/watch?v=gScbDJvMLOs

gebruikt in combinatie met het youtube-icoontje [bij antwoord onder B]

dan krijg je [youtube=425,350]gScbDJvMLOs[/youtube]
wat wordt weergegeven als

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21530 Gepost op: 26-09-2012, 21:56:57 »
Zat net de nieuwe Mumford and Sons te luisteren. Klinkt wel lekker, maar ik vind het allemaal wel erg op elkaar lijken (onderlinge liedjes en album 1 en 2).

Nou, als je wat vaker luistert lijken ze echt niet zo op elkaar hoor. Beetje "alle chinezen lijken op elkaar". ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

I-love-paars

  • Gast
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21531 Gepost op: 27-09-2012, 10:31:34 »


Samson van Regina Spektor  ::bravo::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21532 Gepost op: 27-09-2012, 11:04:26 »
Zat net de nieuwe Mumford and Sons te luisteren. Klinkt wel lekker, maar ik vind het allemaal wel erg op elkaar lijken (onderlinge liedjes en album 1 en 2).

Heb ik inderdaad ook wel een beetje. Ik heb die tweede cd ook laatst gedownload en als ik beide cd's op shuffle heb staan op de achtergrond weet ik niet wat er nu van de eerste of tweede cd is. Liedjes lijken op beide cd's inderdaad erg op elkaar. (Wat de muziek verder niet minder maakt. Vind t wel leuke muziek om te luisteren)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21533 Gepost op: 27-09-2012, 13:17:12 »
Samson van Regina Spektor  ::bravo::

 :D Topnummer ::ok::

--

Uhmm zat voorproefje van nieuwe cd van Efterklang te luisteren. Maar de nummers daarvan staan nog niet echt op youtube ::)

Deze wel in redelijke vorm van een live-opname:

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21534 Gepost op: 27-09-2012, 15:35:51 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21535 Gepost op: 28-09-2012, 08:12:22 »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21536 Gepost op: 28-09-2012, 10:52:19 »
uhm.. ja.. de hele ochtend eigenlijk al een soort van..

Nouja..

Opera. ???




Ze zeiden nog: "Gaat het wel goed met je?"
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21537 Gepost op: 29-09-2012, 14:55:30 »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21538 Gepost op: 1-10-2012, 15:44:11 »
Mijn zoon (15)heeft de muziek van zijn moeder omarmd. We luisteren nu samen naar Led Zeppelin's since I've been loving you.hij vindt dat ik het geluid wel erg hard heb staan. Is nl. Niet zo gebruikelijk bij ons.
En nu dazed and confused. Lekker
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het [ welke muziek luister je NU ] topic
« Reactie #21539 Gepost op: 3-10-2012, 15:19:05 »


 ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human