Auteur Topic: Boer zoekt vrouw 2012  (gelezen 90782 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #20 Gepost op: 9-09-2012, 22:40:46 »
 De kleding van Yvon is een stuk stoerder dan vorig seizoen.Opvallend veel stoerder.Eerste aflevering camouflagekleding en nu een zwarte leren broek  ???
...maar soms even niet :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #21 Gepost op: 19-09-2012, 19:51:47 »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #22 Gepost op: 4-10-2012, 08:49:30 »
Ligt het aan mij of is BzV een beetje over zijn hoogtepunt heen qua hype? Ik bedoel, wel nog steeds veel kijkers maar je hoort er toch minder van lijkt wel. Overigens kijk ik zelf niet hoor maar ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.
The sun came up and reality set in.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #23 Gepost op: 4-10-2012, 22:54:40 »
Ligt het aan mij of is BzV een beetje over zijn hoogtepunt heen qua hype? Ik bedoel, wel nog steeds veel kijkers maar je hoort er toch minder van lijkt wel. Overigens kijk ik zelf niet hoor maar ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.

Heb ook dat idee, hier wordt er ook maar door een handjevol mensen gereageerd en van mijn 194 Facebookvriendjes zijn er ook maar 3 die er naar kijken.  :\'(

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #24 Gepost op: 5-10-2012, 00:08:35 »
Tis natuurlijk ook een beetje meer-van-hetzelfde... Er zijn dit jaar ook geen écht aparte types (igg afwijkend tov andere jaren)

Toch blijf ik de sfeer en de onbeholpenheid van sommigen wel amusant vinden.  ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #25 Gepost op: 6-10-2012, 14:55:36 »
Het probleem is volgens mij vooral dat er niet zo heel veel gebeurt en het allemaal niet zo spannend meer is. Dit seizoen vind ik tot nu toe megasaai en je mist ook weinig als je een aflevering overslaat. Er zijn weinig aansprekende boeren: Aad is een beetje eng, Henk heeft volgens mij geen datehulp nodig, Willem is voor mij geen 'echte' boer en Henrieke heeft ook weinig toe te voegen aan de serie. De enige boer die bij mij het oude Boer zoekt vrouw-gevoel geeft is boer Martin. Ook voor mij als vaste kijker loopt het kijkplezier terug, wat ik erg jammer vind. En ja misschien is het format ook wel uitgewerkt (al vraag ik me wel af waarom we dan allemaal nog steeds massaal naar al die zangwedstrijden kijken).

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #26 Gepost op: 7-10-2012, 14:38:40 »
Ik vind het nog steeds wel heerlijk ontspannend om naar te kijken, die traagheid bevalt me wel zo op zondagavond.En fijn even geen programma met bekende NL-ers.Ja,een hype is het niet meer,dat merk je hier inderdaad ook.Toch blijf ik wel benieuwd naar wie er gekozen wordt en waarom en vind ik het interessant om te zien hoe de verschillende mensen met elkaar omgaan in zo'n situatie.
...maar soms even niet :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2012, 20:17:43 »
Ik heb gisteravond niet kunnen kijken, maar nu net wel de "evaluatie" van de aflevering gezien bij de DWDD ::rofl::

Ik weet weer genoeg :D

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/10/wat-bedoel-je-daarmee/

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2012, 20:27:57 »
Ik heb gisteravond niet kunnen kijken, maar nu net wel de "evaluatie" van de aflevering gezien bij de DWDD ::rofl::

Ik weet weer genoeg :D

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/10/wat-bedoel-je-daarmee/



Heel leuk item in DWDD idd die met name was gericht op boer Aad en zijn vrouwen, door Sanne Wallis de Vries benoemd als "wezens".   ::rofl::

De lucky tv is ook een aanrader  ::ok::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2012
« Reactie #29 Gepost op: 9-10-2012, 10:56:14 »
Heel leuk item in DWDD idd die met name was gericht op boer Aad en zijn vrouwen, door Sanne Wallis de Vries benoemd als "wezens".   ::rofl::

De lucky tv is ook een aanrader  ::ok::

Ja, echt briljant. En eigenlijk spraken ze uit wat iedereen stiekem al dacht tijdens de uitzending ;)