Auteur Topic: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..  (gelezen 647559 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1020 Gepost op: 9-06-2014, 19:16:09 »
wat heb jij vandaag voor het eerst met Hannibal gedaan ?

Ik ben bevangen door de hitte denk ik ::schaam::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1021 Gepost op: 10-06-2014, 16:53:29 »
Nou..

het is gebeurd.


Heb me voor het eerst in.. uhhh 3 jaar? geschoren.
Zie d'r zonder te overdrijven meteen meerdere jaren jonger uit.
In m'n huidige stand zou het me totaal niet verbazen als een stembureaupersoontje aanmoedigend 'ah, jij mag ook al stemmen!' zegt. ::ohno::


Misschien kan ik doen alsof ik m'n eigen jongere broertje ben [die z'n gehele leven tot nu toe jammer genoeg zoek was].. ::vergroot::
Ik had eerder moeten nadenken hoe ik hier misbruik/gebruik van had kunnen maken :-\\


Raar trouwens.. zo'n gladde kin :-X
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1022 Gepost op: 10-06-2014, 16:54:14 »
Fotoooooooo
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1023 Gepost op: 10-06-2014, 16:54:55 »
Mijn oudere/jongere broer heeft net toevallig m'n fototoestel gestolen. Superbelabberd :(
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1024 Gepost op: 10-06-2014, 16:55:20 »
Schulz, kun jij die foto even plaatsen dan ?
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1025 Gepost op: 10-06-2014, 16:56:55 »
 ::rofl::


Ik dacht nog even of ik verborgen zou houden en dan bij de zomerse meet-up doen alsof ik iemand anders was.. ;D
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

anoniem 10311

  • Gast
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1026 Gepost op: 10-06-2014, 19:37:54 »
een lekkere baguette gekocht in het franse bedrijfsrestaurant.
en nog voor een belachelijk lage prijs ook: €1,06

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1027 Gepost op: 10-06-2014, 20:21:16 »
een scriptie doorgelezen

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1028 Gepost op: 10-06-2014, 22:47:51 »
Een karikatuur tekening gemaakt. Laat ik het er op houden dat tekenen niet mijn beste kant is.  ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1029 Gepost op: 11-06-2014, 17:46:26 »
Een klacht ingediend bij qbuzz (onze busmaatschappij). Volgens mij regent het klachten daar, want sinds qbuzz connexxion heeft overgenomen zijn er alleen nog maar chagrijnige buschauffeurs in dienst.

Vandaag was ik op het station, ik ren naar de bus, die klaarstaat, maar die rijdt net weg. Dikke pech, kan helaas gebeuren. Gelukkig rijden er regelmatig bussen bij ons. Wat gebeurt er vervolgens? De buschauffeur stopt, ik kom aan bij de bus, de buschauffeur is bezig zijn deuren open te doen...   ::ok:: Ik blij natuurlijk. En precies op dat moment, gooit ie zijn deuren dicht, blijft nog een paar secondes staan en rijdt dan weg.  ::oink:: Kan iemand mij hier een andere verklaring voor geven, dan ordinair klantje pesten?  ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1030 Gepost op: 11-06-2014, 17:49:07 »
kauwgumpie weggooien?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1031 Gepost op: 11-06-2014, 17:51:33 »
Een klacht ingediend bij qbuzz (onze busmaatschappij). Volgens mij regent het klachten daar, want sinds qbuzz connexxion heeft overgenomen zijn er alleen nog maar chagrijnige buschauffeurs in dienst.

Vandaag was ik op het station, ik ren naar de bus, die klaarstaat, maar die rijdt net weg. Dikke pech, kan helaas gebeuren. Gelukkig rijden er regelmatig bussen bij ons. Wat gebeurt er vervolgens? De buschauffeur stopt, ik kom aan bij de bus, de buschauffeur is bezig zijn deuren open te doen...   ::ok:: Ik blij natuurlijk. En precies op dat moment, gooit ie zijn deuren dicht, blijft nog een paar secondes staan en rijdt dan weg.  ::oink:: Kan iemand mij hier een andere verklaring voor geven, dan ordinair klantje pesten?  ::)

Slaat nergens op
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1032 Gepost op: 11-06-2014, 17:52:56 »
kauwgumpie weggooien?

Nope de chauffeur bleef netjes op zijn plek zitten. En als ie vlak voor mijn neus kauwgum op de grond had gegooid, had ik nog een extra klacht ingediend :P

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1033 Gepost op: 11-06-2014, 18:18:39 »
Oh mijn bus mistte vandaag een afslag en remde toen midden op de kruising waardoor het verkeer in Tilburg even vastliep  ;D
You'll never walk alone

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1034 Gepost op: 11-06-2014, 18:21:58 »
Een klacht ingediend bij qbuzz (onze busmaatschappij). Volgens mij regent het klachten daar, want sinds qbuzz connexxion heeft overgenomen zijn er alleen nog maar chagrijnige buschauffeurs in dienst.

Vandaag was ik op het station, ik ren naar de bus, die klaarstaat, maar die rijdt net weg. Dikke pech, kan helaas gebeuren. Gelukkig rijden er regelmatig bussen bij ons. Wat gebeurt er vervolgens? De buschauffeur stopt, ik kom aan bij de bus, de buschauffeur is bezig zijn deuren open te doen...   ::ok:: Ik blij natuurlijk. En precies op dat moment, gooit ie zijn deuren dicht, blijft nog een paar secondes staan en rijdt dan weg.  ::oink:: Kan iemand mij hier een andere verklaring voor geven, dan ordinair klantje pesten?  ::)

niets irritanter dan bussen die voor je neus weg rijden en chagrijnige buschauffeurs ::niet-ok::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1035 Gepost op: 11-06-2014, 18:28:30 »
Oooh vet irritant inderdaad ::niet-ok::
Ik had een keer een buschauffeur, die voor mijn neus weg reed terwijl ik aan kwam rennen. En toen ik zn aandacht trok of ie nog even wilde stoppen keek ie recht in mn ogen, knikte nee en reed door ^^.
En dat terwijl die bus maar een keer per uur gaat :P

I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1036 Gepost op: 11-06-2014, 19:08:33 »
Misschien wilde hij je zo, voor eens en voor altijd, duidelijk maken dat je niet in z'n gat moet wonen :-\\
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1037 Gepost op: 11-06-2014, 19:30:29 »
Vorige week zwaaide er ook 'vriendelijk' een buschauffeur naar iemand die nog aan kwam rennen voor een bus, en reed vervolgens vrolijk door. Nee sinds QBuzz er is zijn de buschauffeurs er niet beter op geworden. Met 70 door een woonwijk heen en over een vluchtheuvel vliegen, had er eigenlijk ook een klacht van moeten maken destijds.  ::ohno::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1038 Gepost op: 11-06-2014, 19:33:02 »
Voordat Qbuzz al het busvervoer in Utrecht had overgenomen werkten er ook al van dat soort buschauffeurs... ik heb ook een keer bijna op het punt gestaan een klacht in te dienen, toen stond er niet op de bus welke bus het was dus ging ik aan de buschauffeur vragen of het de juiste bus was. Krijg ik te horen dat ik dan maar uit moest stappen en op de voorkant moest kijken, terwijl er nog een hele rij mensen achter me stond die ook de bus in moesten. Bleek dat het echt voor het raam wel stond, maar dat had ik niet kunnen zien omdat de bus zo'n beetje bovenop een andere bus was gaan staan (en die andere bus was ondertussen weg). Maar die buschauffeur vertikte het dus gewoon om even te zeggen dat het de juiste bus was :-\\ Achteraf gezien had ik gewoon een klacht in moeten dienen in plaats van te denken "laat maar, ze doen er toch niets mee".

Maar ik snap dat soort buschauffeurs echt niet, neem dan een beroep waar je niets met mensen te maken hoeft te hebben ofzo... je kan een keer je dag niet hebben maar wees dan gewoon klantvriendelijk ::niet-ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb/ben vandaag voor het eerst..
« Reactie #1039 Gepost op: 11-06-2014, 19:37:18 »
Dat heb ik ook een keer gehad, toen waren de bussen net van nummer veranderd.  Toen ik daar wat over vroeg zei de chauffeur dat ik maar moest leren lezen.  ::rofl::