Auteur Topic: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei  (gelezen 37911 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Gepost op: 25-05-2012, 19:19:33 »
De eindstrijd is begonnen! Welke BN-ers gaan er met lege handen naar huis?

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #1 Gepost op: 25-05-2012, 20:50:59 »
Oei oei oei, wat Euvgenia zich kennen!  ::niet-ok::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #2 Gepost op: 25-05-2012, 21:14:29 »
De zoekopdracht is werkelijk geweldig. Babette die de zon vindt: ik gun het haar zo erg ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #3 Gepost op: 25-05-2012, 21:39:52 »
Jaa leuk dat nou net Babette de zon vindt :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2012, 21:42:48 »
Heb de aflevering gemist. Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd? En wie ligt eruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2012, 21:45:16 »
Heb de aflevering gemist. Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd? En wie ligt eruit?
euvgenia eruit dankzij Janice, Emile houd zich aan zijn afspraak en kiest het verkeerde nummer waardoor hij zichzelf elimineert. ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #6 Gepost op: 25-05-2012, 21:49:25 »
Leuke aflevering, leuke opdrachten, mooie emotionele momentjes ook en sportief van Emile, die man is me toch alles meegevallen!  ::ok::

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #7 Gepost op: 25-05-2012, 22:20:23 »
en toch is het de tv weer gelukt om mij zo happy te maken dat ik het gevoel heb alsof ik high ben. geweldige aflevering! jammer van de twee verliezers maar aan de andere kant, is het de meest geweldige manier om het spel uit te gaan. ik heb op het euvgenia en Emile pagina ook al eventjes benoemd hoe gweldig ze het bijde hebben gespeeld. en nu dat achter de rug is: GO JANICE!!!
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #8 Gepost op: 29-05-2012, 12:11:27 »
Ik vond dit een hele leuke aflevering. Euvgenia laat zich heel erg kennen, maar het is natuurlijk ook wel een beetje haar eigen schuld dat ze weinig aansluiting vond bij de groep (ze heeft zich zelf vanaf het begin afzijdig gehouden). Wel vond ik het raar dat de andere kandidaten over haar aan het praten waren als 'De Rus', ze lijkt me best een leuke vrouw te zijn. Toch knap dat Emile bewust een verkeerd nummer koos om Janice en Nadia naar de finale te laten gaan. Dat had ik echt niet van hem verwacht, misschien is hij toch minder geniepig dan hij soms lijkt. Ik vind het erg leuk dat Nadia, Janice en Babette naar de finale gaan. Ik ben benieuwd wat het wordt.

Een ding snap ik niet helemaal aan het programma. Alle kandidaten weten dat de schat op hexagoon 32 ligt, waarom kunnen ze dan niet gewoon gaan zoeken? Het lijkt me dat degene die de schat het eerst vindt, het programma wint. Maar waarom moeten er dan volgende week in de finale spelletjes gespeeld gaan worden om te bepalen wie wint? Nu lijkt het er net op dat het vinden van de schat bijzaak is vergeleken met het 'overleven' op een eiland. Ik had echt verwacht (toen ik naar dit programma ging kijken) dat het meer zou draaien om het schat zoeken dan om het samenleven op het eiland. Eigenlijk lijkt de schat er weinig toe te doen in deze serie.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #9 Gepost op: 29-05-2012, 15:55:37 »
Het programma wordt iedere week beter! Ook deze aflevering weer. Vooral het ineens naar huis moeten gaan van 2 personen kwam in principe perfect... Emile heeft het super gedaan, en dat had ik aan het begin totaal niet gedacht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - vrijdag 25 mei
« Reactie #10 Gepost op: 29-05-2012, 18:07:30 »
Ik vond dit een hele leuke aflevering. Euvgenia laat zich heel erg kennen, maar het is natuurlijk ook wel een beetje haar eigen schuld dat ze weinig aansluiting vond bij de groep (ze heeft zich zelf vanaf het begin afzijdig gehouden). Wel vond ik het raar dat de andere kandidaten over haar aan het praten waren als 'De Rus', ze lijkt me best een leuke vrouw te zijn. Toch knap dat Emile bewust een verkeerd nummer koos om Janice en Nadia naar de finale te laten gaan. Dat had ik echt niet van hem verwacht, misschien is hij toch minder geniepig dan hij soms lijkt. Ik vind het erg leuk dat Nadia, Janice en Babette naar de finale gaan. Ik ben benieuwd wat het wordt.

Een ding snap ik niet helemaal aan het programma. Alle kandidaten weten dat de schat op hexagoon 32 ligt, waarom kunnen ze dan niet gewoon gaan zoeken? Het lijkt me dat degene die de schat het eerst vindt, het programma wint. Maar waarom moeten er dan volgende week in de finale spelletjes gespeeld gaan worden om te bepalen wie wint? Nu lijkt het er net op dat het vinden van de schat bijzaak is vergeleken met het 'overleven' op een eiland. Ik had echt verwacht (toen ik naar dit programma ging kijken) dat het meer zou draaien om het schat zoeken dan om het samenleven op het eiland. Eigenlijk lijkt de schat er weinig toe te doen in deze serie.

Dat vroeg ik mij ook af, ik heb eigenlijk alleen Hugo een keer met een schep op pad zien gaan, maar misschien moeten ze in de finale wel het hele hexagon 32 gebied afgraven.