Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275723 keer)

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #620 Gepost op: 5-12-2009, 12:51:14 »
7, 8, 10 & 14 januari naar Epica.   ::trots::

I know, beetje vaak, maar 't is gewoon gezellig xD
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #621 Gepost op: 5-12-2009, 18:01:37 »
concerten komende tijd:
19-01: Fanfarlo (Paradiso)
24-02: Vampire Weekend (Paradiso)
13-03: The Album Leaf (Rotown)
10-04: 65daysofstatic (Paradiso)

Primaaa

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #622 Gepost op: 7-12-2009, 15:53:48 »
hopelijk in de kerst naar the Blue man group.

en in de zomer mss met me zus naar Muze. Als haar vriendin niet kan dan ga ik mee ;).

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Concerten
« Reactie #623 Gepost op: 7-12-2009, 21:46:35 »
hopelijk in de kerst naar the Blue man group.

en in de zomer mss met me zus naar Muze. Als haar vriendin niet kan dan ga ik mee ;).

als je daar ook graag heen wilt dan ga je toch gewoon mee met of zonder vriendin van je zus?
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #624 Gepost op: 7-12-2009, 21:49:00 »
Nou ik had juist afgesproken van ik hoef niet zo perse, niet voor die prijs. Maar me zus wilde wel heel graag. Dus als ze dan niemand heeft dan ga ik mee. Heb overigens al wel betaald voor beide kaartjes want dat kon zei ff niet doen :P

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Concerten
« Reactie #625 Gepost op: 7-12-2009, 21:51:38 »
Nou ik had juist afgesproken van ik hoef niet zo perse, niet voor die prijs. Maar me zus wilde wel heel graag. Dus als ze dan niemand heeft dan ga ik mee. Heb overigens al wel betaald voor beide kaartjes want dat kon zei ff niet doen :P
oke...wat kaarten betreft vindt ik die dingen meestal veel te duur en als je net als ik in het noorden woont moet je ook nog reiskosten en soms ook nog overnachting betalen en dan loopt het de spuitgaten uit, het moet wel leuk blijven ::jaja::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #626 Gepost op: 7-12-2009, 22:10:54 »
oke...wat kaarten betreft vindt ik die dingen meestal veel te duur en als je net als ik in het noorden woont moet je ook nog reiskosten en soms ook nog overnachting betalen en dan loopt het de spuitgaten uit, het moet wel leuk blijven ::jaja::
ja inderdaad. deze kaarten waren 54 euro.  ik vind het ook altijd zo belachelijk dat ze 4 euro administratiekosten rekenen per kaartje.  Doe zoiets gewoon per reservering. en ook neit zo belachelijk veel!

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Concerten
« Reactie #627 Gepost op: 7-12-2009, 22:18:55 »
mijn laatste concert was naar diana ross in ahoy, nou de kaarten waren 75,- en ik was samen met mijn dochter (zij heeft ze betaald ::jaja::) maar omdat we niet terug konden naar het noorden moesten we overnachten dus al met al was het een weekend van een uitgave van een kleine 300,-. daarom ga ik haast nooit naar een concert omdat het altijd laat wordt en ik dan niet meer met de trein terug kan (boven zwolle wonen geen mensen volgens het ns ::tandpastasmiley::)
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #628 Gepost op: 7-12-2009, 22:38:58 »
De prijzen voor grote bands zijn tegenwoordig onwijs hoog ja. Zelf bezoek ik veel meer kleine concerten, en die zijn veel goedkoper dan je gewend bent. Voor mijn laatste concert, William Fitzsimmons (in Doornroosje, Nijmegen) betaalde ik €12,- plus nog een euro administratiekosten per reservering.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #629 Gepost op: 7-12-2009, 22:43:45 »
dat zijn leukere bedragen ;).
Alleen zijn de kleine concerten waar ik heen wil altijd in Amerika :P.
Denk aan The Weepies, Ingrid Michealson, Mat Kearney etc.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #630 Gepost op: 7-12-2009, 22:45:28 »
dat zijn leukere bedragen ;).
Alleen zijn de kleine concerten waar ik heen wil altijd in Amerika :P.
Denk aan The Weepies, Ingrid Michealson, Mat Kearney etc.

Ingrid Michaelson heeft laatst nog in de Melkweg opgetreden.
€10,- ;)

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=136691

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #631 Gepost op: 7-12-2009, 22:45:59 »
echt ::oink::  balen!!
stomme mensen treden ook niet in de buurt van Boston op als ik er ben. Maar Ingrid dus wel de dag dat ik aankom maar dat is al uitverkocht :(

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #632 Gepost op: 8-12-2009, 01:31:09 »
Ik ga waarschijnlijk naar Owl City in de melkweg op 24 februari!
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #633 Gepost op: 9-12-2009, 12:59:22 »
Ik ga waarschijnlijk naar Owl City in de melkweg op 24 februari!

Vet!
Ik zag dat het verplaatst was naar The Max, de grote zaal van de Melkweg. Zorg dus dat je een beetje vroeg bent, want dat is best groot ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Concerten
« Reactie #634 Gepost op: 20-12-2009, 14:35:25 »
Ik ga waarschijnlijk naar Owl City in de melkweg op 24 februari!
leuk :D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #635 Gepost op: 25-02-2010, 11:08:27 »
Ik ga waarschijnlijk naar Owl City in de melkweg op 24 februari!

Ik zie nu op Twitter dat jij er gister bij de Melkweg was, da's grappig. ;D

Ik was dus gister bij Lifehouse (suprise, ook in de Melkweg dus) en het was supergaaf! ::bravo:: Hier heb ik 7 jaar op gewacht. Het was echt supergoed live. De sfeer was goed en het geluid ook. Jammer dat ze nog niet zo heel veel nummers van het nieuwe album speelden, maar dat komt waarschijnlijk omdat ie officieel nog niet uit is.

Nu moeten ze in het najaar maar weer terugkomen. ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #636 Gepost op: 25-02-2010, 12:02:15 »
Ik zie nu op Twitter dat jij er gister bij de Melkweg was, da's grappig. ;D

Haha ja :P en zoals ik je net al tweete viel Owl City een beetje tegen. Heeule lange rij, tegen de tijd dat we binnen waren was het (slechte) voorprogramma al bijna afgelopen maar nog geen sfeer in de zaal. En licht was een dra-ma. Knipper nog steeds met mn ogen, steeds die vervelende spots in je gezicht.

Verder had ik een beetje het idee dat iedereen alleen maar voor Fireflies kwam ;D

Maargoed, al viel de act een beetje tegen.. heb een hele leuke avond gehad :D
The sun came up and reality set in.

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #637 Gepost op: 28-02-2010, 12:36:15 »
Zijn er mensen die net als ik op 12 maart Paloma Faith gaan bezoeken in Paradiso? :D
Laat de zomer beginnen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #638 Gepost op: 1-03-2010, 15:38:32 »
mijn laatste concert was naar diana ross in ahoy, nou de kaarten waren 75,- en ik was samen met mijn dochter (zij heeft ze betaald ::jaja::) maar omdat we niet terug konden naar het noorden moesten we overnachten dus al met al was het een weekend van een uitgave van een kleine 300,-. daarom ga ik haast nooit naar een concert omdat het altijd laat wordt en ik dan niet meer met de trein terug kan (boven zwolle wonen geen mensen volgens het ns ::tandpastasmiley::)

Onder in Zeeland ook niet hoor :P
Toevallig moesten we zaterdag even voor iemand op internet kijken hoe laat de laatste trein vanaf hier gaat. Manlief riep al: 12 uur! Maar na even te kijken, bleek dat dus al tegen half 12 te zijn. Ook richting Zeeland toe moet je altijd al vroeg ergens vertrekken, anders kom je niet meer thuis :P
Half 9 Amsterdam is geloof ik voor ons de laatste trein... en omdat wij altijd op save spelen, pakken wij de trein om 8 uur al, voor het geval Roosendaal tegen zit. Ook heel irritant, dus het is niet alleen Zwolle hoor ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #639 Gepost op: 20-03-2010, 13:25:28 »
Dinsdag 23 maart naar the Cranberries in HMH.
Yes!!