Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275956 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Concerten
« Reactie #140 Gepost op: 5-09-2003, 20:49:06 »
Ik wil naar Moloko...!
No Milk today???

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Concerten
« Reactie #141 Gepost op: 6-09-2003, 12:30:16 »
5 november mr Bowie,, antwerp

kijken of ie net zo groot is als op werchter paar jaar terug,
« Laatst bewerkt op: 6-09-2003, 12:32:24 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Concerten
« Reactie #142 Gepost op: 6-09-2003, 18:46:58 »
Lowlands 2005... Hoop ik. ::)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #143 Gepost op: 11-09-2003, 17:08:31 »
Ik ben op 4 juli voor het eerst naar een popconcert geweest. Het was een concert van Apocalyptica, ik weet niet of andere mensen die band kennen hij is tamelijk onbekend, in de Melkweg. Dat was echt heel erg gaaf ;) , als ze weer in Nederland optreden ga ik zeker nog een keer.
En op 31 augustus ben ik naar de uitmarkt geweest. Daar heb ik onder andere Yinka, Kasper van Kooten, Spinvis en Beef gezien. Alleen de pech was dat ik maar 1.60m ben en dus niet alles zo goed kon zien. Bij Beef was mijn vader echter zo aardig om me op zijn schouders te nemen. Ik kon toen lekker over alles en iedereen heen kijken. Zelfs de zanger (weet zijn naam niet) zag me nog en toen ik naar hem zwaaide, zwaaide hij naar mij terug  :D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #144 Gepost op: 11-09-2003, 20:45:45 »
Echt... al die namen? Zegt me vrij weinig... behalve Beef, die naam ken ik wel. Maar het zal vast wel leuk zijn geweest ;) . Wat voor muziek maakt Apocalyptica? Want daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord hè!
Ik heb pasgeleden Marianne Weber gezien :'( en Bonny St. Claire :'( en Koos Alberts :'( en Corry Konings :'( . Die waren toen aan het optreden in de Efteling. Nou... daar word je vrolijk van... uhuh... Maar ach, het was gezellig, en daar ging het om ;D

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Concerten
« Reactie #145 Gepost op: 11-09-2003, 20:49:53 »
Ik ben op 4 juli voor het eerst naar een popconcert geweest. Het was een concert van Apocalyptica, ik weet niet of andere mensen die band kennen hij is tamelijk onbekend, in de Melkweg. Dat was echt heel erg gaaf ;) , als ze weer in Nederland optreden ga ik zeker nog een keer.
Ja zeker ken ik Apocalyptica wel..!! :D Diej zijn vett!! Koel dat je daarheen bent geweest.. :)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #146 Gepost op: 11-09-2003, 21:00:16 »
Apocalyptica is een band die bestaat uit vier cello's en bij sommige liedjes gebruiken ze ook een drumstel. Ze hebben onder andere liedjes gespeeld van Metellica en Ramstein, maar spelen nu ook eigen werk. Ze hebben ook een keer opgetreden in Kopspijkers, daar zag ik ze voor het eerst. Dit kan je nog zien op de Kopspijkerssite
http://info.omroep.nl/vara?nav=xcjoHsHzGHIcHhD
Als je wat van hun liedjes wil horen moet je maar ff naar de volgende site gaan. http://www.apocalyptica.com/releases/index.php

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Concerten
« Reactie #147 Gepost op: 11-09-2003, 21:05:00 »
Nu je het zegt, Die aflevering heb ik ook gezien. Goeie Band. Ik voorlopig niet naar concert. Misschiej Nog The Stones. Mâjah motten we eerst kaarten hebben

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Concerten
« Reactie #148 Gepost op: 11-11-2003, 22:08:32 »
Ik ben naar Moloko geweest!  8)

En naar Muse ! 8)

 ;D ;D
No Milk today???

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Concerten
« Reactie #149 Gepost op: 12-11-2003, 09:42:59 »
*vreselijk stinkend jaloers op milk*

echt iedereen is naar Muse geweest! 6 november he?
tis niet eerlijk...
maar wast een beetje leuk? moet wel heel veel indruk gemaakt hebben, in zon gigantische zaal.
Muse zou te gast zijn bij Barend en van Dorp en dan dus ook even een liedje spelen. En toen had mn vader geregeld dat we daarheen konden (we wonen niet ver van de studio af, hilversum he ;) ). Maar toen had Muse dus pech met de truck en konden hun instrumenten enzo niet op tijd in NL zijn.
maar ik ga nog wel naar concerten hoor! Misschien in januari naar The Rasmus, en naar Good Charlotte. ;D

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #150 Gepost op: 12-11-2003, 13:06:51 »
Ga vanavond toevallig weer eens.!  Naar Ilse de Lange, in Paradiso.
Heb ilse nog niet eerder live gezien, maar lijkt me wel leuk, en Paradiso is altijd goed ;D

Ergens in december gaan we naar The Strokes. In de HMH.
Ben benieuwd, eigelijk ken ik die band nog niet zo erg goed, maar ik vind bandjes kijken altijd wel leuk. :D
stap voor stap

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #151 Gepost op: 12-11-2003, 19:34:26 »
Muse komt naar Pinkpop 2004, dan moeten we daar maar heen ;D

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #152 Gepost op: 13-11-2003, 02:49:31 »
Muse is wel  ::ok:: !!

Ben net een paar uur terug van Isle de Lange, was GOED!!
Erg genoten :D
stap voor stap

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Concerten
« Reactie #153 Gepost op: 30-12-2003, 01:28:27 »
Muse komt naar Pinkpop 2004, dan moeten we daar maar heen ;D

afgesproken!  ;D
en naar lowlands natuurlijk he! Ik mag dit jaar eindelijk van mn ouders... *doet een rondedansje*

Verder ben ik naar de heideroosjes geweest 5 december, maar dat wist iedereen al, vonnet alleen zo leuk dat ik het overal vertel  ;D  16 januari naar Intwine, 30 januari Cancelled, in februari naar Epica, kwilde ook naar A perfect circle maar dat was uitverkocht  :'(  En dan later in het jaar gaak nog naar Good charlotte, misschien Red hot chili peppers en misschien naar Dream theater of The gathering.
Veel allemaal he?

[quote author=mollinde link=topic=4662/msg135508#msg135508 Ergens in december gaan we naar The Strokes. In de HMH.
Ben benieuwd, eigelijk ken ik die band nog niet zo erg goed, maar ik vind bandjes kijken altijd wel leuk. :D
Citaat
ergens in december? ben je al geweest?  the strokes lijkt me wel leuk om live te zien, en je hebt gelijk met wat je zegt, bandjes kijken is altijd wel leuk, ook als je t niet eens zo goed kent.
« Laatst bewerkt op: 30-12-2003, 01:34:42 door Floortje »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Concerten
« Reactie #154 Gepost op: 29-02-2004, 19:57:24 »
17 juni: Lenny Kravitz, Amsterdam ArenA!!! Heb staanplaats kaarten, dus ben er al vroeg bij die dag zodat ik ervoor zorg dat ik helemaal vooraan sta!!! Mijn motto is nl.: podium, hek, IK... Anders vind ik er geen ruk aan, haha.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Concerten
« Reactie #155 Gepost op: 4-03-2004, 01:21:49 »
Ja zeker ken ik Apocalyptica wel..!! :D Diej zijn vett!! Koel dat je daarheen bent geweest.. :)

*agree agree agree*
Heb voor mn verjaardag Refections (het nieuwe album) inclusief dvd gekregen en das echt een aanrader!

17 juni: Lenny Kravitz, Amsterdam ArenA!!! Heb staanplaats kaarten, dus ben er al vroeg bij die dag zodat ik ervoor zorg dat ik helemaal vooraan sta!!! Mijn motto is nl.: podium, hek, IK... Anders vind ik er geen ruk aan, haha.
Cool! Ik hoop voor je dat het Podium-hek-ik-plan lukt, neem een foto mee van het hek als bewijs, ok?  ;D
17 juni duurt nog wel erg lang trouwens, ben je al aan het aftellen op de kalender?

12 maart: Green Lizard in de tagrijn :D
en dan ook nog een vriend die bij de entreekassa werkt, dus ik kan er gratis heen    whiieee
En dan nog deze maand naar the Offspring en in mei naar Epica

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Concerten
« Reactie #156 Gepost op: 4-03-2004, 11:19:52 »
Owhohw.. Floor ik ben echt jaloers op je! :o Green Lizard, Epica, The Offspring... ::oink:: Pff.. ik heb alleen paar koele bands (InMe, InMe :P) gezien op zo'n Iers festival maar verder.. :-\\ Nja, ik ben dan nog wel 14.. ik heb gister mn ouders zover gekregen dat ik iig op mn 16e naar Lowlands mag.. ;D Een jaar eerder dan mn broer.. hehe. Maar dat duurt nog zolang..

*agree agree agree*
Heb voor mn verjaardag Refections (het nieuwe album) inclusief dvd gekregen en das echt een aanrader!
Ohw vett! :D Hij zal alleen best wel duur zijn zeker..?
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Concerten
« Reactie #157 Gepost op: 21-06-2004, 12:03:08 »



Cool! Ik hoop voor je dat het Podium-hek-ik-plan lukt, neem een foto mee van het hek als bewijs, ok?  ;D
17 juni duurt nog wel erg lang trouwens, ben je al aan het aftellen op de kalender?

Het is gelukt hoor, het Podium-hek-ik-plan!! Het was wel rennen geblazen, want ik had ingang G, moest 2 steile trappen op en daarna nog eens de 'gracht' van de ArenA doorrennen om vervolgens bij het podium uit te komen. Stereophonics was het voorprogramma  :-\\, zij begonnen om half 8 en om 9 uur ging het dak eraf met Lenny  ::ok:: ::ok:: Hij begon met "Where are we runnin'", dus het hele stadion dreunde mee!!! Heb zelfs nog 'persoonlijk' contact gehad met Lenny. Hij had een nummer gezongen en was aan het 'uitblazen' toen mijn zus en ik hem riepen en gebaarden dat hij naar ons moest komen. Zegt 'ie: 'willen jullie hierheen komen?' Dus wij: JAAA!!!... zegt 'ie: ik kom wel naar jullie toe!! En daar stond hij, op 1,5 meter bij ons vandaan, knipoog en handjezwaai en toen weer door met de show!!! SUPERCOOL!!!  ::bravo:: ::bravo::

Uiteraard had ik geen stem meer over na het concert, maar het was zeker meer dan de moeite waard (ook al was het geluid in de Arena ruk!!)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Concerten
« Reactie #158 Gepost op: 21-06-2004, 12:50:23 »
K**, stereophonics in t voorprogramma!!!
nou baal ik helemaal dat ik niet geweest ben..


Maar goed, ik was gister op werchter classic.. ook leuk

Genoten van Blof, Alicia Keys, The Corrs en the first final farawelltour van phil collins

we stonden perfect, meter of 25 voor t podium, mooi in t midden.. en we hebben alleen ff wat regen gehad toen the coors over regen en onweer begonnen te zingen..
Maar t was helemaal geweldig en vooral phil was een groot feest...
Beetje laat thuis alleen, wat een drama daar met dat parkeren, en een beetje vroeg op vanochtend...  ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Concerten
« Reactie #159 Gepost op: 21-06-2004, 13:33:23 »
K**, stereophonics in t voorprogramma!!!
nou baal ik helemaal dat ik niet geweest ben..

Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht, maar ik vond er niets aan. Ze speelden maar een beetje, er was totaal geen sfeer, ze zeiden niets, alleen hoe het nummer die ze gingen spelen heette en dat was het! Het enige wat ik leuk vond was de gitarist  :P

Maareh... als je Lenny goed vindt: gewoon een volgende keer gaan joh! Hij is zoooo retegoed, speelt de sterren van de hemel (heeft ook nog een mega goede drumsolo weggegeven!!), zingt geen noot vals! Echt een aanrader dus!!!!

Lenny rules!! ::jaja:: ::jaja:: ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head