Auteur Topic: Concerten  (gelezen 276006 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #680 Gepost op: 17-06-2014, 22:37:33 »
er was eens......

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Concerten
« Reactie #681 Gepost op: 30-06-2014, 22:07:12 »
D*N Lulu en ik gaan morgen naar TVOH opnames kijken als publiek :D ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #682 Gepost op: 1-07-2014, 11:16:30 »
D*N Lulu en ik gaan morgen naar TVOH opnames kijken als publiek :D ;D

veel plezier!!
er was eens......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Concerten
« Reactie #683 Gepost op: 1-07-2014, 20:51:53 »
D*N Lulu en ik gaan morgen naar TVOH opnames kijken als publiek :D ;D

Leuk! Veel plezier :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Concerten
« Reactie #684 Gepost op: 12-09-2014, 20:05:37 »
In november naar Angus en Julia Stone in de HMH  ::jaja::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #685 Gepost op: 12-09-2014, 21:29:41 »
Nice. ::ok::

Is hun nieuwe album al ergens te beluisteren?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Concerten
« Reactie #686 Gepost op: 13-09-2014, 00:07:24 »
Yep. Spotify iig.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #687 Gepost op: 13-09-2014, 13:27:13 »
Check. Klinkt goed. :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #688 Gepost op: 9-11-2014, 00:42:50 »
Afgelopen maandag ben ik voor het eerst in meerdan20 jaar naar eenecht concert geweest (een incidenteel gratis festival of bandje in de kroeg niet meegerekend).  Met manlief naar Ed Sheeran geweest in Ziggo Dome. Wasecht heel leuk en gaaf enzo. Wel een beetje jammer dat het precies op de eerst werkdag in een nieuwe baan was en ik daardoor af en toe wat moe en afgeleid was (zo een nieuwe klas spookt toch door je hoofd), maar wat een prachtige show!

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #689 Gepost op: 9-11-2014, 16:01:17 »
Afgelopen maandag ben ik voor het eerst in meerdan20 jaar naar eenecht concert geweest (een incidenteel gratis festival of bandje in de kroeg niet meegerekend).  Met manlief naar Ed Sheeran geweest in Ziggo Dome. Wasecht heel leuk en gaaf enzo. Wel een beetje jammer dat het precies op de eerst werkdag in een nieuwe baan was en ik daardoor af en toe wat moe en afgeleid was (zo een nieuwe klas spookt toch door je hoofd), maar wat een prachtige show!



Leuk! Ed Sheeran! ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #690 Gepost op: 9-11-2014, 19:55:05 »
Leuk Ycaris!!

Wij zijn zelf gisteravond naar de Wëreldbänd geweest. Zij lieten hun show 'Playground' in een privé voorstelling hier in Volendam zien. Was heel heel erg leuk! (en nog tot/met 24 november te bewonderen)
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #691 Gepost op: 9-11-2014, 21:22:32 »
Wat leuk Ycaris. Concerten zijn gaaf.  Ik ga ook veel te weinig.
Zegt me helemaal niets Stormpie. Aanrader?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #692 Gepost op: 10-11-2014, 00:23:55 »
Volgens mij heb ik wat gelezen over die Wereldband. In het NRC werden ze geprezen om een kindervoorstelling. Er zat geloof ik een heel verhaal achter en ze bespeelden heel veel originele instrumenten. Toen ik het las, bedacht ik me dat ik daar best heen wilde. Ik zal eens kijken of ze bij ons in de buurt komen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #693 Gepost op: 10-11-2014, 09:02:57 »
dit was nog de volwassen voorstelling. 'Playground' en het is absoluut een aanrader maar na 24 november afgelopen. Het kinderstuk begint eind november en ook dat leek me heel erg leuk.
er was eens......

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #694 Gepost op: 29-11-2014, 19:24:33 »
Explore the North.

Gisteren Snowstar Records showcase met I Am Oak, Kim Janssen, Broeder Dieleman (stal de show) en Herrek.

Vanmiddag Petter Carlsen en anderhalf liedje Thus Owls (afgehaakt). Straks nog Spinvis, Fixkes en de het laatste optreden van De Tweede Speeldoos. Mis ik Wovenhand en Sleep Party People, maar je kunt (helaas) niet alles hebben.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #695 Gepost op: 5-12-2014, 10:08:48 »
Gisteren naar Acda en de Munnik geweest. Dat kan ik hier wel plaatsen, was echt een concert deze keer, weinig cabaret erbij. Ze wilden alle hits natuurlijk nog een keertje spelen. Was toch wel leuk om nog een laatste keer bij te zijn. Was mooi om alle liedjes weer voorbij te horen komen en af en toe te denken: oh ja, dat was ook een heel mooi liedje, daar moet ik nog weer eens naar luisteren. Het is toch een eind van een tijdperk. Acda en de Munnik hebben toch bijna de helft van mijn leven deel van mijn leven uitgemaakt. In sommige tijden meer dan andere, maar er zijn een hoop mooie herinneringen. In het eerste jaar van mijn studie, onderweg naar Amsterdam 'als het vuur gedoofd is' grijs draaien. Onderweg naar Groningen als ik toneelstukken ging schrijven 'Zwerf 'on grijs draaien'.  En dan was er natuurlijk nog de Acda en de Munnik fandag  ::rofl:: waar mijn vriendinnen en ik eigenlijk heen gingen om wat mensen te leren kennen en waar wij kennis maakten met een heel bijzonder soort mensen de die-hard Acda en de Munnik fans.  ::rofl:: Denk molloot, maar dan met een obsessie voor Acda en de Munnik. Een onvergetelijke avond meegemaakt in Toomler.  ::rofl:: Met z'n allen naar Groeten uit het Maaiveld de concertreeks. Gratis naar Ren Lenny Ren de rockmusical. Later werd het wat minder, het duurde zelfs tijden voor ik Het Heerst en Nachtmuziek heb aangeschaft. Maar toch was er vorig jaar de enorme blijdschap toen ik trilogie ineens terug vond, terwijl ik die een paar jaar was kwijt geweest.  Gelukkig blijven alle mooie liedjes en Paul zal vast nog veel mooie liedjes gaan maken en Thomas gaat volgens mij vooral lekker acteren.

En deze miste gisteren, dus die plaats ik nu zelf maar



 ::zwaai:: Acda en de Munnik

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #696 Gepost op: 5-12-2014, 12:51:34 »
Leuk verslagje, Loezel, en dat liedje vind ik hun beste ::bravo:: zo lekker om mee te blèren ;D
...maar soms even niet :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Concerten
« Reactie #697 Gepost op: 5-12-2014, 13:45:05 »
Ik had ook een kaartje, voor dinsdag as
Maar school laat me niet gaan :\'(
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Concerten
« Reactie #698 Gepost op: 5-12-2014, 14:07:11 »
Behalve dat je dinsdag gewoon ziek bent ::hug::

Hetgeen wonderlijk gaat zijn, aangezien je maandag nog weer helemaal gezond gaat lijken zijn geweest  :o ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Concerten
« Reactie #699 Gepost op: 5-12-2014, 16:49:14 »
Nope.. Praktijkweek...
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!