Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275972 keer)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Concerten
« Reactie #240 Gepost op: 29-03-2005, 21:47:45 »
Waar blijft het concertverslag(je) van Guikie en dat van Freek?  :P
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Concerten
« Reactie #241 Gepost op: 29-03-2005, 22:00:31 »
Bryan Adams in een zin:

HELEMAAL TE GEK!  ::jaja:: ::ok::

Hij speelde natuurlijk al zijn bekende nummers, en als klapper op de vuurpijl speelde hij drie nummers akoestisch, helemaal te gek  ::jaja::... meer kan ik er niet over zeggen, ga volgend jaar ook, je moet er echt bij zijn!  ::jaja::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Concerten
« Reactie #242 Gepost op: 30-03-2005, 23:03:44 »
Kylie Minogue, Greatest Hits ShowGirlTour 27-03-2005 AHOY

Om 20.40 was het zover, het doek zakte en langzaam kwam er een groot gedaante uit de grond zetten! Ik dacht: kan Kylie nooit zijn, die haalt net, zonder schoenen, de 1.55m! Maar ze bleek een enorme verentooi en verenpak te dragen! Echt SUPERMOOI!!!!! Ik was helemaal beduusd! Toen zong ze 1 van haar grootste hits Better the devil you know, gevolgd door In your eyes. Ze deed nog 2 nummers en snel ging ze zich weer verkleden en zo ging het eigenlijk de hele show door! Af en toe hoorde je wel een keer thank you rotterdam of goodevening rotterdam, maar over het algemeen vrij weinig, jammer maarja daar was geen tijd voor!

Ze heeft zich in totaal wel ruim 5 keer omgekleed, en steeds deed ze alles in stijl! Ze had een hele lange jurk aan en dan zong ze ballads als Hand in your heart, chocolate, come into my world(ballad section) put yourself in my place enz. En dan droeg ze weer een stoeipoespakje bij nummers als Can't get you out of my head, Slow, Red blooded woman, spinning around enz.

De toegift was uiteindelijk, ruim 2 uur later haar grote hit: Love at first Sight! Het was echt een geweldig concert! Ik zal binnenkort meer foto's plaatsen, maar dat kan nu hier niet want dat wordt het te groot!
« Laatst bewerkt op: 30-03-2005, 23:09:25 door Freek »
Some light in your eyes...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Concerten
« Reactie #243 Gepost op: 31-03-2005, 11:59:21 »
Hier nog 2 foto's!! Zoals jullie zien veranderde Kylie heel erg vaak van kleding enz!! :D echt super!
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #244 Gepost op: 1-04-2005, 15:49:00 »
Nog geen foto's, maar het was helemaal geweldig weer gister! Voorprogramma (Angelzone) was ook wel leuk, maar Apocalyptica is echt breathtaking! Je voelt de muziek helemaal, je broekspijpen trillen helemaal mee, en absoluut super knap hoe ze zo'n diverse muziek kunnen brengen met enkel cello's en een drumstel. En ook de snelheid waarmee ze soms spelen! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #245 Gepost op: 8-04-2005, 18:26:12 »
ik was in Februari naar Anastacia geweest ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #246 Gepost op: 8-04-2005, 19:54:42 »
Nog wat fototjes van StudioMystica van Apocalyptica:





"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #247 Gepost op: 23-04-2005, 19:56:30 »
Afgelopen donderdag naar Autumn & Within Temptation geweest in de 013. Autumn is een van m'n meest favo bandjes, dus dat was zeker weer genieten! Jammer dat het publiek toch voornamelijk (logisch wel) voor WT kwam en dat ze niet zo mega enhousiast waren voor Autumn. Van Autumn ook nog een workershirt (ik zou het een overhemd met korte mouwen noemen, maar goed) gekocht die super gaaf was en de nieuwste single! :D

WT was ook leuk. Een mooie show neergezet en een mega enthousiast publiek wat een concert ook zeker maakt. Alleen al die camera's hadden niet gehoeven van mij, maar goed... wie weet kom ik dan nog op een DVD ofzo van WT... ::)
Ze speelde ook nog m'n meest favo nummer "The Other Half (Of Me)" wat op zich wel bijzonder is omdat die nog van de eerste mini CD komt die maar weinig mensen kennen... ;) Verder natuurlijk veel van de laatste CD en wat hits van die CD hiervoor (de CD waarmee ze bekend geworden zijn: Mother Earth).

Hier nog wat fototjes van Studio Mystica van WT (Autumn is nog niet online)... ow, bij nader inzien doen de foto's van WT het ook nog niet... Later dan mss! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Concerten
« Reactie #248 Gepost op: 26-04-2005, 13:58:42 »
Ik wil nog naar t laatste concert van de theatertour van hooverphonic, zal gelijk eens gaan kijken of er nog kaartjes zijn ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Concerten
« Reactie #249 Gepost op: 12-05-2005, 22:34:47 »
Bryan Adams, 21 september 2005. Sportpaleis Antwerpen  ;D Ik ben er weer bij!  ::ok::

Offline Slipknotfan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #250 Gepost op: 15-05-2005, 14:12:49 »
ik wil naar slipknot, maar van mn ma mag ik niet!!! >:( >:( >:(
want das te ver reizen, en ik kan met niemand mee :(

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #251 Gepost op: 15-05-2005, 14:21:09 »
ik wil naar slipknot, maar van mn ma mag ik niet!!! >:( >:( >:(
Ik ben vorig jaar wel geweest, samen met Mastodon en Slayer in Ahoy (Rotterdam). :)

Zaterdag ga ik nog naar Xystus, Nemesea en Morning in de Goudvishallen en een maand erna naar System of a Down... voor de rest is het lijstje nog leeg...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Concerten
« Reactie #252 Gepost op: 15-05-2005, 15:21:21 »
Ik ben vrijdagavond naar Toppers in concers geweest..(Gordon,Rene Froger,Gerard Joling)

Ik ben geen fan van alledrie maar de kaartjes waren gratis dus dan ga je toch eens kijken...Het was reuze gezellig maar ik ben blij dat ik niet had betaald!Dan had ik het zonde gevonden.
Ze zongen diverse liedjes..allemaal medleys.Dus als Lee Towers en Bonnie St.Clair hier hadden gestaan was het ook een geslaagde avond!

Het spektakel bleef uit...wat vuurwerk knallen en wat glitters en ze kwamen op een paard op(behalve Gordon),maar ja,das niet echt spectaculair. ::ohno::
Goed,de echte fans zullen laaiend enthousiast zijn geweest en dat hoop ik dan ook maar.
Eind van de maand ga ik naar Duran Duran..ik hoop toch echt dat dat SUPER wordt!
back again..

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #253 Gepost op: 20-05-2005, 10:17:14 »
Ik ben vorig jaar wel geweest, samen met Mastodon en Slayer in Ahoy (Rotterdam). :)
Daar is m'n vriend toen ook geweest.

Citaat
....System of a Down... voor de rest is het lijstje nog leeg...
en daar zul je hem ook weer kunnen tegenkomen ;)

ik wil naar slipknot, maar van mn ma mag ik niet!!! >:( >:( >:(
want das te ver reizen, en ik kan met niemand mee :(
Wanneer en waar is dat dan???


Ik heb alleen nog Rockin'park in nijmegen op mn kalender staan, erg veel zin in ::rockon::

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Concerten
« Reactie #254 Gepost op: 20-05-2005, 10:47:39 »
Ik heb alleen nog Rockin'park in nijmegen op mn kalender staan, erg veel zin in ::rockon::

Jeuj echt? ::jaloers::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #255 Gepost op: 20-05-2005, 10:50:48 »
ja echt! heb er ook echt kei veel zin in (zijn nog kaarten te koop volgens mij hoor ;) :D)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Concerten
« Reactie #256 Gepost op: 20-05-2005, 10:51:16 »
ja echt! heb er ook echt kei veel zin in (zijn nog kaarten te koop volgens mij hoor ;) :D)

 ::jaja:: er zijn nog kaarten idd, komt Rammstein daar niet heen??

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #257 Gepost op: 20-05-2005, 20:25:47 »
Ik hou niet zo van festivals... want Nightwish komt geloof ik ook nog ergens op een festival, en Apocalyptica afgelopen weekend... Nee, geef mij maar een normaal concert! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #258 Gepost op: 20-05-2005, 22:23:17 »
haha ja normalen concerten zijn natuurlijk geweldig, maar er komen hier wel erg veel bands die ik graag hoor dus ik ben heulemaal blij.

zover ik weet komt rammstein niet hoor, ff snel kijken

ik copie de handel maar gewoon even ;)

Bevestigd

R.E.M.
Lenny Kravitz
Keane
Jamie Cullum
Queens Of The Stone Age
Nine Inch Nails
Ozark Henry
Interpol
Krezip
The Mars Volta
Simple Plan
The Tears
Racoon
Eagles Of Death Metal

volgens mij komt rammstein wel op werechter maar ik kan me vergissen

ik heb net sarah bettons in nederland gemist  :\'( dus ik ga wachten tot ze weer in de buurt komt. verder nog geen concert plannen hier


Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #259 Gepost op: 20-05-2005, 22:25:53 »
en daar zul je hem ook weer kunnen tegenkomen ;)
:D Ik zal hem wrs niet herkennen, al wist ik hoe hij eruit zag! ;) Maar jij gaat niet mee?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)