Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275963 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #260 Gepost op: 20-05-2005, 22:31:44 »
nope moet ook zeggen dat ik de band ook niet goed ken.... bij slipknot zul je me iig nooit tegen komen, is totaal niet mijn smaak ::ohno:
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #261 Gepost op: 20-05-2005, 22:33:47 »
nope moet ook zeggen dat ik de band ook niet goed ken.... bij slipknot zul je me iig nooit tegen komen, is totaal niet mijn smaak ::ohno::
Ik moet zeggen dat het wel aardig was zo voor een keertje... Maar ik ga liever naar een van m'n favo metalbandjes! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Loeske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #262 Gepost op: 23-05-2005, 19:28:35 »
Alanis Morissette 19 april in Ahoy en 5 mei op Dauwpop ;D Helaas geen pinkpop dit jaar, maar wel straks naar Rockin Park en Lowlands  ::ok:: en wie weet wat nog meer

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #263 Gepost op: 28-05-2005, 12:00:25 »
Gisteren: Lucie Silvas in Studio 24 in Hilversum!  :D
Het was echt megaleuk!
Het bestond uit twee delen, eerst Lucie Silvas en daarna Patrizio Buanne..
Lucie Silvas begon met haar 1e hit What You're Made Of.. daarna deed ze Breathe in.. ze zong echt heeeel erg goed!  ::jaja::  ::bravo::
Vooral Nothing Else Matters was errug mooi met dat hele orkest erbij enzo..
Het was een tv-opname, dus als er een liedje niet goed opstond, moest ie nog eens over.
Toen Lucie klaar was, zeiden ze dat alles er goed opstond, wat wel jammer was... Daarna begon Patrizio.. hij zong als eerste Il Mondo, hij zingt een mix van engels en italiaans.. wat wel leuk klinkt, maar ik vond Lucie toch leuker.
Toen Patrizio klaar was kwam er een verassing: Twisting the Chain en No Defence (twee van mijn favoriete nummers) waren toch niet goed.. dus het moest over  :D
Het dak ging deraf het was ge-wel-dig
Na het concert kwamen Patrizio en Lucie nog even in de voyer.. voor handtekeningen en foto's.. Eerst heb ik handtekening van Patrizio gescoord... daarna snel naar Lucie
Toen ik net vooraan stond, zei de manager dat ze weg moest, dus geen foto's meer  :(
Gelukkig heb ik van haar ook een handtekening  :D
Bij Patrizio was het toen even vrij rustig, dus ging ik daarheen.. Toen kwam er een groep engelsen aan, die Patrizio bijna opaten en al zijn aandacht stolen, waardoor ik er dus niet meer tussenkwam..
Ik ben natuurlijk heel erg verlegen  ::), maar toen ik eindelijk durfde te vragen om een foto kwamen die engelsen weer.. "We Love You! Can we go on a picture?" ze staan nu 100.000 keer met hem op de foto
Daarna moest Patrizio weg, en gingen wij ook maar naar huis.. het was toen half 1.. Om kwart over 2 waren we weer thuis..






Lucie Silvas  :D

In de voyer (roze vlek = juudith)


Patrizio Buanne

Het publiek (voor alle duidelijkheid: dit was tijdens Patrizio)

zaal wordt afgebroken
p.s: freek.. waar was je?  ;)
« Laatst bewerkt op: 29-05-2005, 00:03:24 door Juudith »

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #264 Gepost op: 28-05-2005, 12:04:15 »
haha ja normalen concerten zijn natuurlijk geweldig, maar er komen hier wel erg veel bands die ik graag hoor dus ik ben heulemaal blij.

zover ik weet komt rammstein niet hoor, ff snel kijken

ik copie de handel maar gewoon even ;)

Bevestigd

R.E.M.
Lenny Kravitz   ::ok::
Keane
Jamie Cullum
Queens Of The Stone Age   ::ok::  ::ok::
Nine Inch Nails
Ozark Henry
Interpol  ::ok::  ::ok::  ::ok::
Krezip
The Mars Volta
Simple Plan
The Tears
Racoon  ::ok::  ::ok::
Eagles Of Death Metal

volgens mij komt rammstein wel op werechter maar ik kan me vergissen

ik heb net sarah bettons in nederland gemist  :\'( dus ik ga wachten tot ze weer in de buurt komt. verder nog geen concert plannen hier




Damn ik wil ook  ::jaja::
That's all

Offline Postman

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #265 Gepost op: 29-05-2005, 12:55:45 »
Oeh Racoon zat donderdag in mijn voorprogramma :D

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #266 Gepost op: 29-05-2005, 14:02:50 »
ik ga ook naar rockin park, als ik tegen die tijd genoeg geld bij elkaar heb.. en het is midden in me proefwerkweek..  ::ohno::
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #267 Gepost op: 29-05-2005, 21:55:46 »
Damn ik wil ook  ::jaja::

jaaaa grace gezellig!!! kom ook!!!

Oeh Racoon zat donderdag in mijn voorprogramma :D

Racoon is TOP ::ok::

ik ga ook naar rockin park, als ik tegen die tijd genoeg geld bij elkaar heb.. en het is midden in me proefwerkweek..  ::ohno::

tof mona ik help het je hopen hoor ::jaja::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Concerten
« Reactie #268 Gepost op: 31-05-2005, 11:30:59 »
Duran Duran - Astronaut tour 2005

Gisteravond was het eindelijk zover....ik zou mijn jeugdidolen live zien!!! Ik moet zeggen dat ik best wel een beetje nerveus was..stom he..en dat op mijn leeftijd.
Affijn ..na het voorprogramma met DJ Joost van Bellen zat de sfeer er al aardig in.Lichten uit...en dan...daar stonden ze..met z'n 5- en op een rij liepen ze 1 voor 1 naar hun instumenten.
(ik heb nog nooit zo hard gegild..ik leek echt een tiener!)
Ze openden met het eerste nummer van hun laatste cd..(reach up for the) sunrise. ::ok::
Ik moet zeggen dat het echt geweldig klonk! Die Simon le Bon heeft echt een super stem.En de solo's van Andy Taylor en John Taylor waren echt om kippevel van te krijgen..!! :-*
Ze speelden ook  oude nummers waarbij het publiek helemaal uit zijn dak ging!(Hungry like the wolf,Rio,Girls on film,Wild Boys enz..)
Ik heb flink gevloekt toen Simon le Bon voor in het publiek kwam te staan..(ik was natuurlijk net niet in de buurt.. ::ohno::)en een meisje eruit pikte die hem mocht aankondigen!

Goed,het was een rete goed concert en ik zou zo vanavond weer gaan,maar aangezien ik moet werken zit dat er niet in...Ik heb onwijs genoten en ben lekker uit mijn dak gegaan...
Wat ik persoonlijk wel jammer vond is dat ze The Reflex niet hebben gezongen...toch 1 van hun grootste hits.Maar goed..ik kan ook niet alles willen..

Voor diegene die vanavond gaan veel plezier en geniet!!!!
back again..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #269 Gepost op: 31-05-2005, 12:36:31 »
 ::oink::..Duran Duran...ow wat geweldig zeg, dat je er naar toe bent geweest Lola...'t is dat ik vrees heb voor grote groepen anders was ik er zekers ook naar toe gegaan...'t zijn ook echt mijn jeugdidolen zeg maar...laatst waren ze bij Reinout Oerlemans in Pulse en ik heb wederom zitten kwijlen genieten ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Concerten
« Reactie #270 Gepost op: 31-05-2005, 12:53:22 »
::oink::..Duran Duran...ow wat geweldig zeg, dat je er naar toe bent geweest Lola...'t is dat ik vrees heb voor grote groepen anders was ik er zekers ook naar toe gegaan...'t zijn ook echt mijn jeugdidolen zeg maar...laatst waren ze bij Reinout Oerlemans in Pulse en ik heb wederom zitten kwijlen genieten ::jaja::

Ja super was het joh... ::jaja::..ik heb zelfs een t-shirt van ze gekocht..ik kon het niet laten ;D.En ja,mischien is dit wel de laatste keer dat ze hier zijn...ze zijn toch al wel op leeftijd.(maar swingen nog steeds de pan uit!)
back again..

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Concerten
« Reactie #271 Gepost op: 31-05-2005, 13:34:50 »
Ja super was het joh... ::jaja::..ik heb zelfs een t-shirt van ze gekocht..ik kon het niet laten ;D.En ja,mischien is dit wel de laatste keer dat ze hier zijn...ze zijn toch al wel op leeftijd.(maar swingen nog steeds de pan uit!)
Ze kunnen nog wel ff door hoor ;D, maar ik hoop wel dat ze eerder weten te stoppen dan de stones.... das pas bejaardenrock
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #272 Gepost op: 31-05-2005, 17:56:40 »
Leuk om te horen dat je het zo geweldig naar je zin hebt gehad! ::ok:: :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #273 Gepost op: 3-06-2005, 09:52:33 »
Wow, super hoor allemaal! ::bravo::

Ik heb op dit moment niet echt tijd en geld om naar iets te gaan (het enige wat me wel leuk leek, valt precies in mijn vakantie, hoe is het mogelijk) ... maar ik heb goede hoop voor 2006 ::jaja::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #274 Gepost op: 3-06-2005, 21:39:38 »
Het festivalseizoen is weer aangebroken en dat is niet zo m'n favoriet... dus na de zomer mss weer wat concertjes. After Forever moet dan ook de nieuwe CD zo ongeveer uit gaan brengen, dus daar ook zeker een keertje live naar luisteren. :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Essie-Hindfan

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #275 Gepost op: 20-06-2005, 11:25:08 »
Dit jaar geweest naar:
Hind in Numansdorp
Hind in Poeldijk
Hindfandag

Ik ga nog naar:
Hind in Arnhem
Dewifandag
Tinadag [misschien]

In 2006:
Hind in Den Haag ::tandpastasmiley::

Offline Postman

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #276 Gepost op: 20-06-2005, 15:00:11 »
Komt allen!

« Laatst bewerkt op: 20-06-2005, 15:04:06 door Postman »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #277 Gepost op: 23-06-2005, 21:16:43 »
Afgelopen dinsdag was ik dus bij System of a Down. Ik had hun tactiek gelijk door, door zo'n waardeloos bandje in het voorprogramma te zetten is het publiek natuurlijk extra enthousiast om SoaD zelf te zien! ::) :P

Nee, echt hoor... als ik 5 mensen heb zien bewegen is het veel tijdens het voorprogramma en alleen maar negatieve reacties gehoord en nauwelijks geklap maar wel boe geroep en middelvingers... ::ohno::

Maar SoaD was erg gaaf, erg van genoten. Ik vond het publiek wel erg jong, maar daar kan je dan wel lekker makkelijk overheen kijken! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #278 Gepost op: 27-06-2005, 11:33:18 »
Afgelopen dinsdag was ik dus bij System of a Down. Ik had hun tactiek gelijk door, door zo'n waardeloos bandje in het voorprogramma te zetten is het publiek natuurlijk extra enthousiast om SoaD zelf te zien! ::) :P
::rofl:: bekend verhaal hoor, vriendje kwam hier met pcies het zelfde verhaal thuis

Nou wij zijn gister dus bij Rockin'park geweest en kan niet anders zeggen dan dat het geweldig was.

het enige waardeloze was het binnen zien te komen, rijen waren zo verschrikkelijk lang dat je ruim 3 kwartier moest wachten om binnen te komen ::niet-ok:: jammer genoeg hebben we hierdoor (en door de file hiervoor) het meeste van Racoon gemist, we hebben alleen het laatste nummer goed gehoord, gelukkig konden we in de rij ook al veel horen, maar niet echt geweldig.

De sfeer was echt geweldig en de bands konden niet beter, leuke (voor mij) nieuwe bands leren kennen en de bekende bands waren echt allemaal geweldig.
Hoogte punt voor mij toch echt wel Lenny ::jaja:: die was echt mega!!

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kao Ya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #279 Gepost op: 28-06-2005, 12:50:15 »
Nog 2 nachtjes slapen en ... Rock Werchter begint!!!

De line-up is dit jaar weer ni te doen!
http://www.rockwerchter.be

Ik ga niet opnoemen wat ik al allemaal gezien heb ...
Echt te veel.

Maar mijn favoriete concert aller tijden is wel dat van Jeff Buckley
in de toenmalige "Club Pacific" in Antwerpen.
Deze gezellige club bestaat helaas niet meer, maar in
de vroege jaren 90 heb ik daar mogen genieten van prachtige optredens.
Waaronder "Live", "Sheryl Crow" en "Urban Dance Squad" ...

Het gigantische "Roskilde Festival" in Denemarken heb ik ook al een
keerje beleeft. Is ook zeker een aanrader.
Op m'n verlanglijstje staat nog wel het legendarische "Glastonbury Festival".
Maar ehm ... gelukkig heb ik dat dit jaar weer es gemist (Man, wat zijn de hemelsluizen weer opengegaan. Die hebben altijd prijs hé).

Verder zal ik nog present zijn op Pukkelpop en de Antilliaanse Feesten.
Tja, het kost wel veel geld tegenwoordig, optredens en festivals ... dus moet
je wel keuzes maken.

Gelukkig zijn we in België ook gezegend met fantastische GRATIS optredens en
evenementen.  De Lokerse Feesten is zo bijvoorbeeld een MUST! Super gezellig en
helemaal gratis. Marktrock Leuven is zo een beetje uit zijn voegen gegroeid,
maar ook nog steeds een vaste waarde op de Belgische festivalkalender.

Goede festivalkalenders voor de Lage Landen zijn:
http://www.standaard.be/extra/festivals/agenda.html
http://www.humo.be/index.asp?url=Festivalitis/start.asp

Maak er een oorgasmische zomer van!

Kao Ya



"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. " Antoine de Saint-Exupéry