Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275730 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Concerten
« Reactie #360 Gepost op: 3-09-2006, 12:15:24 »
Ha, Test was me voor met het programma.

Leuk dat je van plan bent zo veel moeite te doen om Sarah Bettens te zien!
Maar als je fan van haar bent, dan is dit wel een unieke kans, want ze treedt verder helemaal niet in Nederland op de rest van het jaar... Zelfs nauwelijks in Europa... Laat staan gratis!!!  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #361 Gepost op: 3-09-2006, 12:20:56 »
hahaha idd, daarom ga ik zeker de moeite nemen om die kant op te komen. ::jaja::
Ik wil haar nl al een tijd zo graag zien maar ze komt steeds niet :( Of ze is al geweest tegen de tijd dat ik er achter kom.....::ohno::
Zie je daar! haha ik ben die ene die in volle bewondering naar Sarah staat te kijken  ::rofl:: ::zwaai::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #362 Gepost op: 3-09-2006, 12:29:22 »
Ah te gek! dank je Rob ::bravo::
Ik kan al niet meer wachten!!
Solo ken ik amper songs van haar,ik hoop voor jou dat ze wat nummers brengt van haar ex band The Choice (later veranderd in K's Choice) om dat ze meestal in de States optraden,en er daar ergens reeds een "The Choice" was. Me Happy,Walk Away,The ballad of Lea and Paul, NOT AN ADDICT  ::ok::, Mr freeze,I wanna meet the man,Everything for free,zijn de mooiste songs van K's Choice.
Vorige week heb ik Thé Lau gezien,en eerlijk,de 2 Scene-nummers die hij bracht(blauw en iedereeen is van de wereld)vond ik het beste van zijn optreden.
Benieuwd hoe Sarah het er solo van afbrengt.Laat je iets weten?

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #363 Gepost op: 3-09-2006, 12:46:30 »
Sarah heeft een prachtig solo album scream genaamd, deze is al een tijd uit. Daarvoor had ze het half album Go al uitgegeven. Ze hoeft voor mij geen nummers van K's choise te brengen die avond, ik zal me met haar solo nummers ook prima vermaken. ::jaja::

Ik denk dat ze vast wel wat nummers van K's Choise zal spelen omdat dat toch bekender is natuurlijk.
Ik heb Thé Lau bij de Vrienden van Amstel eens gezien en dat was idd geweldig....Hij speelde daar overigens ook 1 of 2 nummers samen met toen nog K's Choise

Ik laat zeker weten hoe het was
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #364 Gepost op: 9-09-2006, 22:54:28 »
Hallo Kîm, hoe was het optreden van Sarah Bettens?

Ik heb verschillende CD's van K's Choice, maar ik ken het solowerk van Sarah niet, dus misschien moet ik daar eens naar gaan luisteren. Hoe is haar muziek in vergelijking met die van K's Choice?

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #365 Gepost op: 10-09-2006, 11:51:49 »
TIEL ROCK'S!!!! hahaha

Jeez man het was echt GE-WEL-DIG!! kan niet anders zeggen

We zijn rond 19.00 hier weggegaan en waren net op tijd om de laatste 2 nummers van Racoon te horen, ze speelde weer geweldig.
We zijn maar even over het terrein gaan lopen, geen groot terrein maar wel erg leuk en gezellig. Toen via een stukje Kraak en Smaak maar terug gelopen naar de grote tent om alvast klaar te gaan staan voor Sarah....

Vanaf het moment dat ze op kwam tot de toegift is het geweldig geweest...niet gewoon, ben echt helemaal uit m'n dak gegaan.

Ze heeft zeker twee derde van haar album gespeeld, waaronder: Scream, Stay, Come over here, not insane, mijn favoriet Dont Stop en nog veel meer.

Van K's Choise heeft ze Not an addict, Everything for free en Almost happy gespeeld, waarbij bij Not an addict het dak eraf ging!

Ze speelde echt super en de sfeer was geweldig!!!
Ik ben echt ontzettend blij dat we zijn gegaan ::ok::

Hallo Kîm, hoe was het optreden van Sarah Bettens?

Ik heb verschillende CD's van K's Choice, maar ik ken het solowerk van Sarah niet, dus misschien moet ik daar eens naar gaan luisteren. Hoe is haar muziek in vergelijking met die van K's Choice?

Hoi Siebrand.

Nou het was dus geweldig, als je fan van K's choise bent is het solo werk van Sarah ook zeker een aanrader ::jaja::

Sarah alleen rockt meer, De nummer zijn nog net zo geweldig als voorheen, maar zijn nu meer van haar alleen doordat je Gert niet overal doorheen hoort ;)
Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind het verschil te duiden, niet dat het precies het zelfde is, in tegendeel. Het is meer een gevoel denk ik.
Ik denk dat als je het album (Scream) koopt, je niet teleurgesteld zal zijn.

Op naar het volgende concert..... ::zwaai::


PS. KD wie was in hemels naam die kerel in dat koeien pak???  ::tandpastasmiley::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Concerten
« Reactie #366 Gepost op: 10-09-2006, 13:04:34 »
Inderdaad, het was weer een fantastisch festival!

Maar zal ik je eens iets vervelends vertellen, Kim?  :(

Als je net op tijd was voor de laatste twee nummers van Racoon, dan hebje een uniek optreden van Sarah Bettens gemist!!!  :o  ::oink::

Ze kwam namelijk tijdens het optreden van Racoon al het podium op, om 'Love you more' mee te zingen. Echt een schitteren duet!  ::ok:: ::ok:: ::ok:: Het publiek ging helemaal uit zijn dak!

Die man in et koeienpak is de presentator, die ieder jaar weer komt, en ieder jaar heeft hij een ander vaag pak aan  ;D. Ik geloof dat hij Harry Rienmeijer ofzo heet.

Ik vond van alle optredens trouwens het optreden van Krezip op vrijdag het beste: heerlijk afwisselende muziek en veel meezing-nummers. De Jeugd van Tegenwoordig vond ik heel vaag: een stel sneue obscene kruisgrijpende salongangsters die niet te verstaan zijn  ;D. Within Temptation was zoals ieder jaar weer een heel spektakel. Lange Frans en Baas B. waren wel geinig, al houd ik niet zo van hun muziek. Lange Frans moest wel wat rot fruit ontwijken... en er was extra beveiliging op de been tijdens hun optreden. Treble was erg leuk  ;D en ik heb hun handtekeningen gekregen!  ;D  ::trots::. After Forever vond ik erg vaag, Rowwen Hèze was leuk, maar de bier die tijdens hun optreden over mijn hoofd werd gegooid vond ik minder... Racoon was goed en dan vooral 'Love you more' met Sarah Bettens. Sarah Bettens vond ik ook goed, maar ik vond het jammer dat ze niet ook een paar rustigere nummers had. Alleen dat laatste nummer was rustig, terwijl ze met 'Love you more' had laten horen dat ze ook schitterend ballads kon zingen. Tot slot was De Dijk ook wel een leuke afsluiter, hoewel ik Guus Meeuwis vorig jaar een betere afsluiter vond, omdat hij meer meezing-liedjes heeft.
Daarnaast waren er natuurlijk ook een hoop acts op de andere podiums, maar die ga ik niet allemaal evalueren.  ;)


Bij bijna alle optredens stond ik heel dichtbij het podium.  ::ok:: Had jij ook een mooie plek?
« Laatst bewerkt op: 10-09-2006, 13:12:25 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #367 Gepost op: 10-09-2006, 20:07:21 »
Hoi KD,

Wij stonden ook heel dicht bij het podium, ik denk op 10 meter afstand (gezien vanaf het diepste punt)...(Ik stond trouwens samen met vriend (1.93m met baard) naast een enorme grote man, zeker 2m, links voor het podium).

Volgens mij had Sarah nog een rustig nummer in het midden ergens, kan natuurlijk ookzijn dat mijn idee van een rustig nummer anders is dan die van jou :)

Jammer dat we het optreden met Racoon niet hebben gezien.....alhoewel we het tijdens de reis onderweg op de radio bij That's Live ook gehoord hebben op 3 fm. daar waren ze ook alletwee, dus we hebben het niet helemaal gemist.

Wat leuk trouwens dat je het hele weekend op het festival bent geweest, wel erg tof hoor zo'n gratis festival om de hoek ::ok::
Wij zijn na Sarah weer meteen naar huis gegaan dus hebben verder eigenlijk niets gezien.

Ik ga appelpop iig wel in de gaten houden volgend jaar want ik vond het geweldig.

JE TREFT HET IN TIEL!! ::rockon:: hahahhaa  ::zwaai::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Concerten
« Reactie #368 Gepost op: 10-09-2006, 20:19:33 »
Ja, het is wel luxe, zo'n gratis festival op een kwartiertje fietsen van mijn huis.  ;D Leuk dat je ook zo enthousiast bent: volgend jaar komen er ongetwijfeld weer bands die de moeite waard zijn.

Volgens TV Gelderland waren er in totaal 80.000 bezoekers op Appelpop, net zoveel als vorig jaar dus. Dat vind ik wel vreemd, aangezien het nu echt een stuk drukker was dan vorig jaar. Aangezien er tegelijkertijd 95.000 bezoekers waren voor het Fruitscorso in Tiel (zaterdagmiddag), waren er ongeveer 5 keer zoveel mensen in Tiel als normaal (40.000 inwoners!).  :D  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #369 Gepost op: 11-09-2006, 18:58:08 »
Gisteren was Angelique (Idols) in Delft! Ik citeer mezelf wel ff uit het Idols forum ::tandpastasmiley::

Gisteren was Angelique in Delft!

Op de markt zong zij een paar nummers. de Christelijke organisatie LINK had het georganiseerd.

LINK is een organisatie die elke 2 weken een show organiseerd (normaal in een theater) met daarin een spreker, een band (met mijn zangleraar aals leadzanger 8)) en vaak een toneelstukje.Omdat het nu de eerste keer was in het nieuwe seizoen besloten ze een groot feest op de markt te doen.
Het leuke is dat ze gewone nummers zingen waarin een christelijke boodschap zit, die je dus ontdekt als je na gaat denken.

Ik ben er geweest, stond helemaal vooraan (met een publiek van misschien wel 3000 mensen) en ik vond het echt supergaaf!

Heb een handje van Angelique gehad (tijdens het zingen) en later ook nog een handtekening ::bravo::

De presentatie werd trouwens gedaan door Manuel Venderbos (Blinq, Jong) en daar heb ik ook een handtekening van (had ik al 3x, maar dat maakt niet uit ::tandpastasmiley::)

De nummers die ze zong waren:
Knocking on heavens door
I've got the music in me
Shackles

en nog een paar meer.



Het was echt geweldig, Angelique is meteen mijn favoriet ;) ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #370 Gepost op: 25-09-2006, 18:27:30 »
Yeeaaaaah! Ik ga naar Keane in Ahoy!!! 8) ::bravo::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #371 Gepost op: 28-09-2006, 17:15:22 »
Ik wacht totdat Shakira in de verkoop gaat. Ik wil echt graag naar haar concert.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #372 Gepost op: 5-10-2006, 18:49:20 »
JOEPIEDEPOEPIE WE GAAN WEER NAAR SARAH!!!

In december komt ze naar België en Nederland! Veel al uitverkocht natuurlijk, een paar in België nog niet.

Gelukkig konden we via Ticket Unlimited nog kaarten kopen.
Dus 3 December gaan we weer uit ons dak in Paradiso!!! ::rockon::

Ik kan haast niet wachten  ::bravo:: ::zwaai::

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #373 Gepost op: 5-10-2006, 19:28:06 »
JOEPIEDEPOEPIE WE GAAN WEER NAAR SARAH!!!

In december komt ze naar België en Nederland! Veel al uitverkocht natuurlijk, een paar in België nog niet.

Gelukkig konden we via Ticket Unlimited nog kaarten kopen.
Dus 3 December gaan we weer uit ons dak in Paradiso!!! ::rockon::

Ik kan haast niet wachten  ::bravo:: ::zwaai::


Sarah ???

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #374 Gepost op: 6-10-2006, 18:58:07 »
Sarah ???
wel Sarah,die "niet verslaafd is"   ::vergroot:: ::vergroot::  ::rofl:: nee zeker?

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #375 Gepost op: 9-10-2006, 12:10:50 »
Sarah ???

Ik bedoel hiermee Sarah Bettens.
Ik was denk ik een beetje te enthousiast om het volledig op te schijven  ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #376 Gepost op: 9-10-2006, 12:32:02 »
Ik bedoel hiermee Sarah Bettens.
Ik was denk ik een beetje te enthousiast om het volledig op te schijven  ;D
Met de achternaam erbij ken ik haar nog steeds niet ::tandpastasmiley::

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #377 Gepost op: 10-10-2006, 13:34:14 »
hahahha oke dan!

Sarah Bettens was de lead singer van K's Choise (en als je die niet kent...foei ga je schamen   ::ohno:: ;))
Als je wat omhoog scrolt op deze pagina kun je meer over haar lezen. Ze was nl. op het festival in Tiel.
En anders verwijs ik je naar Deze site

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #378 Gepost op: 10-10-2006, 13:37:29 »
hahahha oke dan!

Sarah Bettens was de lead singer van K's Choise (en als je die niet kent...foei ga je schamen   ::ohno:: ;))
Als je wat omhoog scrolt op deze pagina kun je meer over haar lezen. Ze was nl. op het festival in Tiel.
En anders verwijs ik je naar Deze site


K's Choice ken ik wel ja ::jaja::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #379 Gepost op: 16-10-2006, 13:40:29 »
Ik ga 3 Februari naar Shakira in Arnhem!!!!!!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::