Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275725 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Concerten
« Reactie #480 Gepost op: 17-12-2007, 22:44:22 »
naar Appelpop,

Hé!  ::zwaai::

Dat is toch de leukste van het stel, vind je niet?  ;)

Leuk dat er één keer in het jaar mensen vanuit heel Nederland naar hier komen om zo'n schitterend festival te bezoeken.  ::ok:: :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #481 Gepost op: 27-12-2007, 09:53:08 »
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

PERSBERICHT / PRESS RELEASE 

Deep Purple,  Alice Cooper, Status Quo, The Scorpions, Megadeth, Motörhead, Reo Speedwagon, Europe, Saxon,… zijn maar enkele van de vele namen die de voorbije 9 jaar op de affiche stonden. 
Ieder jaar stijgt de kostprijs om het festival te organiseren echter aanzienlijk zodat het voor een kleine vereniging als Vzw De Bevers een te groot risico wordt om dit alleen te organiseren. 

In 2008 zal de 10de editie van het Schwung festival niet plaatsvinden.  Maar we zijn op zoek naar één of meerdere serieuze financiële partners, mediapartners, stadsbestuur om met ons samen te werken om er in 2009 terug te staan met een prachtige 10de editie van het Schwung “Classic Rock” Festival.   
Ondertussen zullen we in 2008 tal van kleinere activiteiten organiseren en we hopen er terug te zijn in 2009 met een spetterende 10de editie

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #482 Gepost op: 27-12-2007, 13:13:00 »
Dan hier maar heen  :D :

Laatste nieuws
18-12-2007, Arrow Rock Festival op zondag 15 juni 2008 in Nijmegen
Al maanden doen er allerlei geruchten de ronde over waar en wanneer het volgende Arrow Rock Festival plaats zal vinden. Vandaag hebben we het verlossende antwoord voor jullie.

Pak allemaal je agenda en hou zondag 15 juni 2008 vrij. Op deze dag is het Goffertpark te Nijmegen namelijk het toneel voor de zesde editie van het Arrow Rock Festival. De organisatie is nog druk bezig met het vastleggen van de artiesten en belooft dat er weer heel wat fraais uit de hoge hoed wordt getoverd. Begin 2008 hebben we meer nieuws over de programmering, de voorverkoop en ticketprijzen. Blijf daarom deze website goed in de gaten houden.

Arrow Rock Festival, Zondag 15 juni 2008, Goffertpark Nijmegen. Arrow Rocks!


Wel jammer dat het niet meer in Biddinghuizen is  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #483 Gepost op: 27-12-2007, 13:30:13 »
Dan hier maar heen  :D :

Laatste nieuws
18-12-2007, Arrow Rock Festival op zondag 15 juni 2008 in Nijmegen
Al maanden doen er allerlei geruchten de ronde over waar en wanneer het volgende Arrow Rock Festival plaats zal vinden. Vandaag hebben we het verlossende antwoord voor jullie.

Pak allemaal je agenda en hou zondag 15 juni 2008 vrij. Op deze dag is het Goffertpark te Nijmegen namelijk het toneel voor de zesde editie van het Arrow Rock Festival. De organisatie is nog druk bezig met het vastleggen van de artiesten en belooft dat er weer heel wat fraais uit de hoge hoed wordt getoverd. Begin 2008 hebben we meer nieuws over de programmering, de voorverkoop en ticketprijzen. Blijf daarom deze website goed in de gaten houden.

Arrow Rock Festival, Zondag 15 juni 2008, Goffertpark Nijmegen. Arrow Rocks!


Wel jammer dat het niet meer in Biddinghuizen is  :-\\
hee  8) maar wie komt er? 

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #484 Gepost op: 27-12-2007, 13:31:46 »
hee  8) maar wie komt er? 
Dan hier maar heen  :D :

Laatste nieuws
18-12-2007, Arrow Rock Festival op zondag 15 juni 2008 in Nijmegen
[...] De organisatie is nog druk bezig met het vastleggen van de artiesten en belooft dat er weer heel wat fraais uit de hoge hoed wordt getoverd. Begin 2008 hebben we meer nieuws over de programmering, de voorverkoop en ticketprijzen. Blijf daarom deze website goed in de gaten houden.


 ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #485 Gepost op: 27-12-2007, 13:48:47 »
::vergroot::
aja,'t staat nog niet vast,maar toch niet die  :-X :-X :-X he  ::tandpastasmiley::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #486 Gepost op: 27-12-2007, 13:51:14 »
Jammer genoeg niet  :-\\


Dit was de line-up vorig jaar:
Line-up 2007
Aerosmith
Europe
INXS
Outlaws
Riders on the Storm
Roger Hodgson
Scorpions
Steve Vai
Tesla
The Australian Pink Floyd Show
Thin Lizzy
Toto
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #487 Gepost op: 27-12-2007, 14:11:25 »
Jammer genoeg niet  :-\\


Dit was de line-up vorig jaar:
Line-up 2007
Aerosmith
Europe
INXS
Outlaws
Riders on the Storm
Roger Hodgson
Scorpions
Steve Vai
Tesla
The Australian Pink Floyd Show
Thin Lizzy
Toto

He mooi  ::ok:: als ik het goed heb,dan zijn die festivals een beetje vergelijkbaar met elkaar? Oude rockglorieën,met hier en daar iets hedendaags ertussen (zoals bij ons dit jaar Lordi) Niet kleinschalig,maar ook niet het drukke gedoe van een Pinkpop of Werchter,nee zo het ideale 1 dags festival. Klopt dat?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #488 Gepost op: 30-01-2008, 14:44:31 »
Dit jaar geen Arrow Rock in Biddinghuizen, wel:

Fields of Rock: Camping Out Loud!
 
Nog ruim een half jaar te gaan en dan is het weer zover: Fields of Rock! Het campingfestival Fields of Rock vindt in 2008 plaats in het weekend van 20, 21 en 22 juni. Op deze dagen staat Evenemententerrein Walibi World in Biddinghuizen volledig in het teken van de stoerste rock, de hipste metal en allerlei toffe activiteiten voor alle liefhebbers van het muzikaal hardere werk.

Judas Priest, Cavalera Conspiracy, Dimmu Borgir, Ministry, Danko Jones, Apocalyptica, Sonata Arctica, Opeth, Bullet For My Valentine, Sick of it All, Madball, One Bullet Left en ook Sex Pistols zijn reeds bevestigd!

Op zaterdag en zondag zullen er op drie podia, te weten de Mean Stage, Temple of Rock en The Powerfest Stage ongeveer 30 bands spelen. Op vrijdag 20 juni worden er nog eens 5 bands aan toegevoegd. Op deze dag zal One Bullet Left rond de klok van 6 uur het festival openen in de Temple of Rock. Waar en wanneer de overige acts spelen, maken we in een later stadium bekend. Natuurlijk is er, net zoals vorig jaar, een festivalcamping, waar gezorgd wordt voor voldoende muziek en vertier. Kaarten voor Fields of Rock zijn te koop vanaf zaterdag 23 februari aanstaande. 


(alleen jammer dat ik dan met vakantie ben  :-X)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #489 Gepost op: 30-01-2008, 17:13:19 »
Hmm ik vind het een beetje een te duistere line-up.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #490 Gepost op: 1-02-2008, 12:58:04 »
Amstel Live in Ahoy was gister weer een groot feest!

Een spectaculaire opening met veel drums en vuurwerk kondigde presentatrice Ellen ten Damme aan, die voor ons meteen liedje van Doe Maar ten gehore bracht. De rockzangeres kondigde snel de eerste act aan: Leaf. De jonkies uit Utrecht speelden hun hit 'Wonderwomen', waarna ze een onderonsje hadden met rockchick Dennis. Na deze twee 'kleintjes', kwam de eerste grote artiest op: niemand minder dan Guus Meeuwis! De bekendste Brabander van de wereld kreeg het zoals altijd weer voor elkaar om de hele zaal tranen te laten lachen. Een paar nummers later kondigde Guus Bennie Jolink aan. Deze zong nog even mee met 'Pompen of Verzuipen', maar ging toen vlug aan de slag met zijn eigen band: Normaal! Het zootje boeren uit de achterhoek waren zo onverstaanbaar als altijd, maar dat maakte niet uit, want hun optreden het erg spectaculair. Toen op een gegeven moment Tinus en Bertus verongelukten en de tragische noten van de bridge van Oerend Hard klonken ('Maar zoals altied kwam aan al dat gejakker een end...'), was het ineens Martin Buitenhuis van Van Dik Hout die de zang op zich nam! Vervolgens ging Normaal af, en had Van Dik Hout het rijk alleen. Ze begonnen met 'Alles of Niets', en een paar minuten later kwamen ze met hun grootste hit: 'Stil in mij'. Halverwege dit nummer, die onlangs werd uitgeroepen tot beste Nederlandstalige nummer ooit, kwamen Acda & De Munnik ineens op! Samen met Van Dik Hout vormde dat duo in 1999 De Poema's en dit was natuurlijk hét moment voor een reünie! De zaal werd verwend met 'Zij maakt het verschil'. Hierna gingen Acda & De Munnik samen verder en kregen ze de zaal gek met hits als 'Het Regent Zonnestralen' en 'Niet of nooit geweest'. Het laatste refreintje van deze laatste was voorbestemd voor Belgisch talent Sarah Bettens (K's Choice). Sarah ging nog even door in haar eentje, waarna het tijd was voor Di-rect. Samen met Sarah verzorgden de Haagse rockers allereerst een prachtig duet, waarna Di-rect hun meest opzwepende nummers ten gehore bracht ('Adrenaline', 'Johnny' en 'Rollercoaster'). Het laatste nummer werd meegezongen door Belle Perez. Na het nummer bracht Belle ons wat tropische cocktail- en strandmuziek, waarna ze de eerste noten zong van het nummer 'Jij Bent Zo', die we natuurlijk kennen als de eerste hit van Jeroen van der Boom. Gelukkig was het diezelfde Jeroen die het nummer ook uitzong, en vervolgens zijn tweede hit 'Een wereld' liet horen. Na hem was het tijd voor De Dijk. Zanger Huub van der Lubbe speelde goed in het publiek en kreeg iedereen aan het zingen. Na De Dijk was het tijd voor Rowwen Hèze. Het lukte de Limburgers om heel Rotterdam Limburgs te laten lullen, waarna ze nog een duetje deden met Rob de Nijs. Rob bracht nog een tribute aan wat oude nummers (van o.a. Boudewijn de Groot), waarna hij afsluitte met wat eigen hits als 'Jan Klaassen was trompetter' en 'Malle Babbe'. De avond leek voorbij, maar gelukkig was er nog een 'grande finale'. Alle artiesten samen brachten nog wat bekende Nederlandstalige nummers, waaronder 'Smoorverliefd' van Doe Maar. Ellen ten Damme sloot af met de woorden 'Ik hoop jullie volgend jaar allemaal weer te zien!', waarna het stil bleef. Vrienden van Amstel Live 2008 was weer voorbij, maar och, wat hebben we genoten! ::bravo::

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Concerten
« Reactie #491 Gepost op: 1-02-2008, 18:56:40 »
Wow klinkt weer te gek, moet ook maar weer eens heen ::jaja::

Ik heb nog helemaal geen concert plannen voor dit jaar, :(  hopenlijk komt er nog iets leuks dit jaar voor me.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Concerten
« Reactie #492 Gepost op: 1-02-2008, 20:05:39 »
Morgen Ilse deLange in Groningen
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #493 Gepost op: 8-04-2008, 23:41:33 »
Komende zaterdag ben ik te vinden in de Melkweg voor het optreden van de fantastische Dropkick Murphys ::bravo::
Ik heb er zin in 8)


Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Concerten
« Reactie #494 Gepost op: 8-04-2008, 23:42:50 »
Whaaaaaaa!!!!!rom wist ik niet dat ze kwamen?
Ik heb morgen toch tijd over... :\'(
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #495 Gepost op: 9-04-2008, 00:46:35 »
en misschien nog mensen die op Koninginnedag naar het Museumplein gaan?
De hele line-up is nog lang niet bekend maar tot nu zijn er toch al wat leuke namen bekend gemaakt:
VanVelzen, Krezip, IOS, Leaf, Alain Clark, The Opposites en Gerard Joling

Vorig jaar was het iig erg gezellig!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Concerten
« Reactie #496 Gepost op: 10-04-2008, 12:32:35 »
flevooo!

kijk er al een jaar naar uit ::hyper:: ::hyper::

jammer genoeg was de line up vorig jaar niks (maar één metal night met 3 bands..)
en dat ook nog op donderdagnacht, waardoor er de rest van het festival geen metal meer te zien was  ::ohno::

en dan wel loei druk door de grote namen die geboekt waren, maar die je echt niet op een festival wil zien  ::ohno::

en tot nog toe is het dit jaar ook nog niet veel soeps..
Citaat
De volgende artiesten zijn inmiddels geboekt: Ruth, Fireflight, Flatfoot 56, Project 86, Sarah Kelly, The Gentlemen, Tourniquet, en Joy Electric.


volgens mij is tourniquet wel cool, de rest ken ik amper of niet  ::ohno::


maar goed, flevo is sowieso ontzettend fijn, lekker relaxen, goedkope pasta eten, bandjes kijken, leuke mensen ontmoeten, tentstokken vergeten,

ik heb er ZO VEEL ZIN IN   ;D ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #497 Gepost op: 10-04-2008, 19:06:03 »
Zijn er misschien mensen die naar Lowlands gaan? :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #498 Gepost op: 10-04-2008, 19:16:28 »
Zijn er misschien mensen die naar Lowlands gaan? :D

jazeker, effies. Wij brengen er altijd de medicijnen, en dan mogen we er een paar uurtjes rondhangen, is altijd leuk  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #499 Gepost op: 10-04-2008, 19:20:58 »
jazeker, effies. Wij brengen er altijd de medicijnen, en dan mogen we er een paar uurtjes rondhangen, is altijd leuk  :D

Ik ga misschien dit jaar voor het eerst heen met een paar vrienden. :)

Alleen jammer dat er nog maar zo weinig namen bekend zijn.