Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275732 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #520 Gepost op: 26-05-2008, 12:58:10 »
Is er dan verder niemand die naar Lowlands gaat? :o

Oh, ik kom er vast wel even een paar uurtjes  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #521 Gepost op: 2-06-2008, 13:02:18 »
Pinkpop was helemaal geweldig ::bravo::

Gezien:

Vrijdag:
- Flogging Molly was ronduit koninklijk ::bravo::. Geweldige band waar ik al een tijd van droomde om ze live te zien. Yakaa!
- Incubus vond ik nogal slap, jammer. Maar toch leuk om op je seen live lijstje te kunnen zetten.
- De grootste rockband allertijden Metallica was LEGENDARISCH ::respect:: Geweldig om 4 levende legendes op zo'n podium te zien, en bij elk nummer weer kippenvel te krijgen. Wauw! Al het vuurwerk en dergelijke die om het optreden heen zat was erg goed verzorgd. Het nummer 'One' was het hoogtepunt (met vuurwerk als geweerschoten).

Zaterdag:
- De piano-based indie band Air Traffic was erg talentvol. Klonk erg goed en verzorgd. Het was vooral heel vet toen de gitarist en de bassist samen gingen trommelen bij het nummer 'No more running away' ::ok::
- De Nederlandse mannen van Moke waren best wel saai, maar ff chillen op het gras was zeker wel relaxed.
- Voicst was super tof! Hele leuke muziek en hele leuke sfeer. Vooral het moment dat de zanger met een rubberboot ging crowdsurfen was echt heel grappig. De beste Nederlandse band die er was, dat is zeker. ::jaja::
- KT Tunstall was wel een leuke meid, maar verder niet echt boeiend dat optreden.
- De Editors waren wel leuk, maar ook niet meer dan dat.
- Terwijl ik bijna vooraan stond gingen de Kaiser Chiefs los! Die zanger was echt een goede sfeermaker en ik heb heerlijk meegebruld met alle Chiefs-krakers! Ik schijn zelfs even op het grote scherm te zijn geweest, de camera zoomde op mij in omdat ik als enige aan het springen was ;D
- Foo Fighters waren ook erg gaaf, maar ik kende daar helaas niet zoveel nummers van.

zondag:
- Fiction Plane viel tegen. De muziek blijft wel aardig, maar ze misten de X-factor...
- The Wombats waren dan weer wel helemaal gaaf! Ontzettend veel vrolijkheid en energie. Goeie opener van de 3FM-stage die dag ::ok::
- Kate Nash is een schat van een meid, maar ik stond nogal ver weg van het podium dus het was best saai...
- The Hives hadden een irritante leadzanger, maar verder was het optreden wel aardig.
- Alanis Morissette was wel een goed optreden, toen lekker gechilled in het gras.
- Ex System of a Down zanger Serj Tankian toonde zich een ware meester. Geweldig die kerel. Wát een stem ::respect::
- De Queens of the Stone Age waren super tof. De zanger zei dat we met z'n allen schijt moesten hebben aan de security, waardoor er dus lekker veel crowdsurfers waren ;D. Ik heb zowaar zelf een paar minuutjes meegedaan in een pit tijdens het optreden :P
- De Counting Crows waren leuk ::ok::
- De afsluiter van het festival Rage Against the Machine was echt geweldig. Het moment dat het luchtalarm klonk en de vier bandleden gehuld in Guantanamo Bay-pakken (met zakken over hun hoofd) het podium opkwamen en begonnen te rocken zal ik nooit vergeten. WTF was dat vet zeg! Tom Morello is in één klap mijn favoriete gitarist! ::respect::

Vooraan gestaan bij:
- Incubus
- Metallica
- Air Traffic
- Editors
- Kaiser Chiefs
- The Wombats
« Laatst bewerkt op: 2-06-2008, 16:35:29 door Willemson »

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #522 Gepost op: 4-06-2008, 17:40:05 »
Ik ga naar Arrow Rock Festival!!!!  ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::jaja::
Kiss live zien!! En Twisted Sister! En en en Whitesnake! En Kansas!  ::tandpastasmiley::
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #523 Gepost op: 24-06-2008, 11:32:02 »
Ik ga zaterdag naar Concert At Sea ::hyper::
Wordt weer gezellig en de weersverwachting is gelukkig beter dan vorig jaar :D!
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #524 Gepost op: 24-06-2008, 11:38:22 »
Ik ga naar Arrow Rock Festival!!!!  ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::jaja::
Kiss live zien!! En Twisted Sister! En en en Whitesnake! En Kansas!  ::tandpastasmiley::

en heb je Motörhead ook gezien? 8)

Ik ga zaterdag naar Concert At Sea ::hyper::
Wordt weer gezellig en de weersverwachting is gelukkig beter dan vorig jaar :D!

Veel plezier! Op Pinkpop vertelde de zanger van de Counting Crows a; dat ze daar Holiday in Spain gaan doen samen met Blof ::ok::
« Laatst bewerkt op: 24-06-2008, 11:42:48 door Willemson »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #525 Gepost op: 24-06-2008, 12:31:16 »
Ooh briljant ;D ik kan echt niet wachten!
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #526 Gepost op: 24-06-2008, 12:39:27 »
Sigur Rós is aangekondigd op Pukkelpop! Nou wil ik!

Maar ik heb geen geld engeen vervoer :(

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #527 Gepost op: 27-06-2008, 13:58:28 »
en heb je Motörhead ook gezien? 8)

Jup, heb alle bands gezien. Maar ik moet zeggen dat ik Motörhead op cd al saai vind en ik gaf ze een kans live, maar dat viel me ook tegen. :P Dus ik ben officieel geen Motörhead-fan, hehe.

De rest was echt super, met uitschieters van Twisted Sister, die waren echt geniaal, en Kiss natuurlijk, die er een hele show met vuurwerk en alles erop en eraan gaven. Die twee bands wil ik echt weer zien als ze naar Nederland komen!  ::bravo::
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #528 Gepost op: 28-06-2008, 12:38:02 »
Nog maar een paar uurtjes ::hyper::
The sun came up and reality set in.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #529 Gepost op: 28-06-2008, 13:42:32 »


 met uitschieters van Twisted Sister, die waren echt geniaal,
Ik heb ze nog niet Live aan het werk gezien  :-\\ vertel  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #530 Gepost op: 29-06-2008, 13:54:29 »
ConcertAtSea 2008 was weer leuk !!

Tenminste, de gezelligheid dan.
Bands die ik gezien heb zijn The Scene, nou, ik had er nog nooit van gehoord dus wist niet wat ik moest verwachten maar het was dodelijk saai.

Toen Krezip, was onwijs leuk met I Would Stay als mooie afsluiter ::ok:: .

Daarna Blof, was als vanouds weer geweldig ::ok:: Was wel grappig, ze gingen 'Harder dan ik hebben kan' spelen en vorig jaar zongen ze dat in de (toepasselijk) stromende regen maar dit jaar blauwe lucht en stralende zon en Paskal zei dat hij het eigenlijk niet durfde te gaan zingen ;D

En Counting Crows, nou dat was helemaal dodelijk saai. Hoop niet dat die nog een keer komen want je moet daar echt fan van zijn wil je het leuk vinden volgens mij.

En toen was het alweer voorbij zo'n beetje.

Al met al een super dag, heerlijk weer en redelijk goeie muziek. Maar dat laatste kan beter.
The sun came up and reality set in.

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #531 Gepost op: 29-06-2008, 14:39:23 »
Ik heb ze nog niet Live aan het werk gezien  :-\\ vertel  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Ohhhhhh, echt te gaaf, te fout en zetten een geweldige sfeer neer. Krijgen het publiek lekker mee, al zou je de muziek niet kennen, dan wordt je nog mee gesleurd met de teksten en de muziek enzo. Ik heb nog opnames gemaakt, maar die zijn zo bar slecht geworden, dus je moet er maar echt heel gaan als ze weer eens in de buurt zijn!
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Concerten
« Reactie #532 Gepost op: 30-06-2008, 19:48:32 »
En, wie gaan er naar North Sea Jazz Festival? Dat gaat zo leuk worden :D
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #533 Gepost op: 2-07-2008, 14:44:49 »
En Counting Crows, nou dat was helemaal dodelijk saai. Hoop niet dat die nog een keer komen want je moet daar echt fan van zijn wil je het leuk vinden volgens mij.

He, niet te bijdehand he! >:(

 ;) :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #534 Gepost op: 2-07-2008, 16:11:00 »
op 29 januari komt DragonForce spelen in de Melkweg. Best tof, kijken of ik iemand mee kan krijgen :P

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #535 Gepost op: 2-07-2008, 18:38:54 »
op 29 januari komt DragonForce spelen in de Melkweg. Best tof, kijken of ik iemand mee kan krijgen :P

Hmm hmm hmm.. Dragonforce eh? Dat is best wel toffe muziek eigenlijk. Hoe duur is het?
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Concerten
« Reactie #536 Gepost op: 2-07-2008, 18:41:49 »
Dragonforce... lekker hyper doen :)

Maar is in melkweg, ik gok zo rond de 25-30 euro
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #537 Gepost op: 2-07-2008, 22:41:45 »
He, niet te bijdehand he! >:(

 ;) :P

Maar Willemson, het was echt zo   ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::  ::)
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #538 Gepost op: 2-07-2008, 23:17:12 »
Dragonforce... lekker hyper doen :)

Maar is in melkweg, ik gok zo rond de 25-30 euro

€17,50 + lidmaatschap (= €3,00) = €20,50 ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #539 Gepost op: 3-07-2008, 13:53:51 »
Waar ik al weken op hoopte komt uit ::bravo::
Sigur Rós gaat ook een optreden geven in Nederland buiten Lowlands ::bravo::

17 november, Heineken Music Hall! ::bravo::