Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239197 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #620 Gepost op: 25-12-2014, 12:36:57 »
In your dreams?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #621 Gepost op: 25-12-2014, 22:54:23 »
Ik snap wel waar die paniek vandaan kwam, het betekent het einde van het Next spotten :( Als we wortelen willen spotten gaan we wel naar de groenteboer of supermarkt.

Heh, toen ik 5 was gingen we met vaderskantfamilie naar Zeeland als familiemidweek.
Want daar komt die kant vandaan, dus stukje onze wortelen zoeken.

De andere kleinkinderen zaten ook ongeveer rond de 5 jaar oud.
En wij hadden geen idee wat de Grote Mensen bedoelden met wortelen zoeken.

Oh de hilariteit.. ::) :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #622 Gepost op: 12-01-2015, 11:28:48 »


Onze toiletpot was gestolen. Maar daar kwam m'n moeder pas achter toen ik het zei. Ze dacht al dat ze "iets gezien had wat niet klopte."

En we waren in Spanje, dus naar de politie gaan kon niet, want die was corrupt en zat in het complot.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #623 Gepost op: 12-01-2015, 22:13:35 »
Niet echt een droom,maar mn moeder gaat bijna elke nacht wel een keer naar de wc die tegenover mijn slaapkamer is en de laatste weken betrapt ze me steeds vaker op slaapwandelen.  ::)Ik loop door mn kamer en roep allerlei onverstaanbare dingen.  :o Volgende ochtend weet ik er niets meer van... behalve dan van de momenten dat ik wakker gemaakt wordt met een beker water. ;D

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #624 Gepost op: 12-01-2015, 22:31:10 »
Droomde dat ik in een duikboot zat met een groep onbekende anderen en dat we allemaal de kwaliteit hadden om onder water te ademen. Dit wel na een extensieve training. Waarom we dan toch in een duikboot zaten, weet ik ook niet precies; de duikboot was wel geheel met water gevuld. Op hetzelfde moment dat ik me bedenk hoe bijzonder is dat we dit kunnen, begin ik eraan te twijfelen of ik het wel de hele tijd zal volhouden. Het volgende moment komen we in een grote groep kwallen terecht. Ik begin wat angstig te worden, maar blijf mezelf rationeel toe te spreken dat ik kalm moet blijven. Dan schiet de duikboot middenin de wolk kwallen met een rotvaart naar beneden. - Ik word wakker.

Andere was dat ik op strandvakantie ging naar Berlijn. Lekker een weekend zonnebaden aan zee met twee vrienden. Tot ik ze kwijt raakte en ze op eigen houtje naar huis bleken te zijn vertrokken. Ik zelf besloot vast terug te lopen, over een oude lange muur, en later erin. Daar kwam ik uiteindelijk een kluizenaar tegen die zei dat ik de eerste was die hem gevonden had daar in een ingekapselde kamer in de muur. Raar, want ik zag door een raam gewoon 2 toeristen in een gang verderop lopen. Daar doken plots mijn vrienden weer op, waarvan een besloot de kamer van de kluizenaar compleet te herinrichten. Hij werd in plaats van knus rond nu ook rechthoekig. Volgens mij was de kluizenaar er niet helemaal blij mee, dus we besloten onze reis maar voort te zetten.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Droom topic
« Reactie #625 Gepost op: 12-01-2015, 22:42:43 »
*wacht op een betoog van hdd over de al dan niet corrupte Spaanse politie
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #626 Gepost op: 12-01-2015, 23:37:32 »
Ik heb er de energie niet voor :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #627 Gepost op: 13-01-2015, 15:09:09 »
Ik weet niet meer wat de droomreden was, maar het was afgelopen nacht werkelijk essentieel om m'n bed 30 centimeter op te schuiven. ::vergroot::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #628 Gepost op: 13-01-2015, 18:35:57 »
Ik weet niet meer wat de droomreden was, maar het was afgelopen nacht werkelijk essentieel om m'n bed 30 centimeter op te schuiven. ::vergroot::
lekkend dak?  ::oink::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #629 Gepost op: 13-01-2015, 18:51:43 »
Dat is onmogelijk  ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #630 Gepost op: 18-01-2015, 13:48:05 »
Ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb gedroomd, maar er kwamen iig heel veel forummers in voor :P Er was geloof ik iets met HDD, en ik denk dat Dolfie ook nog met Zeeuwse mosselen ging gooien ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #631 Gepost op: 18-01-2015, 13:53:59 »
 ::rofl::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Droom topic
« Reactie #632 Gepost op: 18-01-2015, 14:49:15 »
Ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb gedroomd, maar er kwamen iig heel veel forummers in voor :P Er was geloof ik iets met HDD, en ik denk dat Dolfie ook nog met Zeeuwse mosselen ging gooien ;D
* Dolfie eet ze toch echt liever op
::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #633 Gepost op: 21-01-2015, 07:29:54 »
 ik droomde werkelijk dat het 2016 was ::jaja::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #634 Gepost op: 22-04-2015, 08:54:28 »
Ik moest voor school een project doen over de rat - dus koos ik de Egyptische valkgod Horus. Ik ging naar zijn tempel, samen met mijn broertje en Hulpdakdekker en deden een interview met Horus. Na het interview werden we buiten echter aangevallen door een grote groene tekenfilm-slang. Ik trok het puntje van zijn staart er af en hij verdween - geen paniek.

Vervolgens stond Moni langs de kant te zwaaien en vertelde vol trots dat ze de HQ voor HQ-prijs (de eerste HQ stond voor high quality, de tweede heeft mijn droom niet onthuld) had gewonnen. Bleek voor cupcakes te zijn. Vervolgens stond Lucy daar om te vertellen dat ze de prijs had gewonnen voor beste cassière in de supermarkt van John de Mol en dat ze als prijs een bakje gehakt had gekregen.


En toen droomde ik dat ik het hier ging posten


 ???

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #635 Gepost op: 22-04-2015, 09:14:43 »
 ::rofl::

Yeah ik heb een prijs gewonnen.  ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #636 Gepost op: 22-04-2015, 09:23:45 »
Ik droomde vannacht over een crossover tussen Flikken Maastricht en Smeris van BNN. Eva van Dongen trok op met Maartje uit Smeris om Guy Moliers op te sporen in België nadat ie voor het laatst gespot was in Maastricht na een vlucht uit Amsterdam.  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Droom topic
« Reactie #637 Gepost op: 22-04-2015, 10:07:15 »
::rofl:: ::rofl::

Caissière in de supermarkt van John de Mol? ::rofl:: ???
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #638 Gepost op: 22-04-2015, 14:22:07 »
 ::rofl::  next  ::ok::  wat hebben Lucy en een bakje gehakt met elkaar te maken?  :D
...maar soms even niet :)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #639 Gepost op: 22-04-2015, 17:07:48 »
Geen idee, vraag het aan John de Mol zou ik zeggen  ;)