Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239134 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #660 Gepost op: 2-12-2015, 19:52:03 »
 ::rofl::

Ik had laatst een heel erg Doctor Who-achtige droom, met aliens die zich voordeden als dermatologen en daarmee aan de huid van mensen wilden komen ofzo :-\\ Best wel creepy. En ik was samen met iemand anders daar achter gekomen, dus wij liepen als een soort ninja's door zo'n ziekenhuis op zoek naar de aliens, en toen waren we nog net op tijd om iemand ervan te redden dat z'n hele huid door zo'n alien eraf werd gesneden. Maar toen bleek dat de alien dat ook eigenlijk helemaal niet wilde, dus die ging ons helpen, maar daarom zou hij waarschijnlijk wel vermoord worden door de andere aliens dus we moesten hem aan een andere identiteit helpen en verstoppen.

Echt heel gezellig allemaal ;D

Meestal heb ik overigens iets normalere dromen, of geen dromen met een logische verhaallijn die ik kan navertellen, maar dit was er eigenlijk wel eentje voor dit topic :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #661 Gepost op: 2-12-2015, 19:56:26 »
::rofl:: ::rofl::

Wie waren de andere forummers? ^^

Ik weet zeker dat Dennis, Next en jij er waren. En ik denk nog 2 of 3, maar weet niet meer precies wie.
Had de indruk dat het grofweg de appgroepsamenstelling was.

Pastinaaksoep is lekker hoor.  ;D

Klinkt beetje.. saai :-X

Ik maakte er eerder altijd een stoofpotje met wortel, honing en relatief mals vlees mee. En vast andere dingen, maar al zeker 3 jaar niet gemaakt, dus de exacte ingrediënten staan me niet zo helder voor ogen ;)

Ik had laatst een heel erg Doctor Who-achtige droom, met aliens die zich voordeden als dermatologen en daarmee aan de huid van mensen wilden komen ofzo :-\\

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #662 Gepost op: 22-12-2015, 13:14:50 »
Ik had vannacht weer een droom waarin ik wist dat het een droom was maar toch niet wakker werd :D En toen dacht ik, oh dan moet ik nu gaan proberen m'n droom te besturen, maar toen voelden al m'n bewegingen ineens heel zwaar, dus dat werkte niet echt. Maar vervolgens realiseerde ik me dat ik de trein die ik in m'n droom moest halen niet meer ging redden, en bedacht ik dat die trein dan maar even op me moest wachten. En dat gebeurde toen wel, maar geen idee of dat nou kwam omdat ik m'n droom bewust gemanipuleerd heb of dat ik dat toch al ging dromen ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #663 Gepost op: 9-01-2016, 13:31:08 »
Ik was aan het lunchen met Joop van den Ende op een dakterras met uitzicht op de drukke stad (D). We zeiden niets tegen elkaar. Zaten gewoon te eten en vooral naar het verkeer beneden te kijken  ::oink::
...maar soms even niet :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Droom topic
« Reactie #664 Gepost op: 11-01-2016, 14:17:12 »
Dat wil ik ook wel ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #665 Gepost op: 11-01-2016, 14:26:01 »
oooohjaaaa ik lag dus te dromen dat ik nachtmerries had.

In die volgorde.
Oftewel, ik werd meermaals 'wakker' uit een nachtmerrie, om dan gewoon lekker alsnog in een nachtmerrie te zitten - die zich in mn slaapkamer afspeelde. Waar het ineens een ongebruikelijke chaos was [itt de gebruikelijke herkenbare chaos], inclusief een forse plas bloed. Daarnaast heb ik per ongeluk een eendenkuiken in de wastafel somewhat dood gemaakt. Althans, er was een irritant loslopend eendenkuiekn, dus ik dacht van 'ik doe er wel een doosje overheen, dan deal ik hier morgenochtend wel mee'. Had zelfs even gekeken dat het eendenkuiken genoeg lucht zou hebben en een beetje water. Enfin, ik had net het doosje gesloten, en toen verwerd het kuiken ineens in een soort.. bloederig, groot, geklutst ei.

En dat begon dus allemaal omdat in mn droom Next net was begonnen met het schrijven van een horrorverhaal. Dat las ik - overigens zeer goed geschreven - en daar volgde dus 4 nachtmerries op. Yay.



Bij het ontwaken bleken er echter geen bloedplassen, ex-kuikens, en onverwachte puinhopen in mn slaapkamer te liggen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #666 Gepost op: 11-01-2016, 14:41:05 »
 ::rofl::


 ::sorry:: Het spijt me.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #667 Gepost op: 14-01-2016, 12:16:26 »
[DE DROOM] Ik reisde met een goede vriend met de trein naar een of andere grauwe plaats in het buitenland, ik zou Brussel zeggen als ik een naam moest noemen. Op het station aangekomen konden wij de uitgang maar niet vinden. Het hele gebouw zag er ook niet al te florissant uit en het leek of ze stevig aan het verbouwen waren. Het werd nog grimmiger toen er overal vluchtelingen op de grond bleken te zitten, compleet uitgemergeld en half vergaan alsof het de zombies uit The Walking Dead betrof. Met hun armen reikten ze naar de langslopende mensen. Uiteindelijk kwamen we ergens buiten, waar we slechts een licht heuvelachtig veldlandschap aantroffen. Mijn vriend hield het niet meer en begon zwaar gedeprimeerd door de velden te dwalen. Toen ik terug het station inliep moest ik langs een vluchteling-zombie die bij de ingang lag. Ik probeerde aan zijn/haar klauwende bewegingen te ontkomen, maar de wetten van de nachtmerrie schrijven voor dat je je in zulke gevallen ineens veel minder snel kan voortbewegen, dus ik werd gegrepen. Alsof ik een game-personage was, veranderde mijn gezicht plots in een wit masker. Het besef dat ik nog maar een paar minuten te leven had, werkte niet bepaald sfeerverhogend.

[NA DE DROOM] Ik loop door de gang, op weg om de kranten te gaan bezorgen. Geestelijk ben ik zelf nu een zombie. Op deze onaards vroege uren heb ik nog nooit iemand op de gang gezien, dus ik hoef nergens aan te denken. En toch valt er ineens een hand op mijn schouder. Ik heb zelden zo belachelijk hard geschrokken. Bleek dat die vriend van mij die nacht niet kon slapen en had besloten mij op dit uur op te wachten  :\'( :\'( :\'(
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #668 Gepost op: 14-01-2016, 13:37:30 »
Oh dat is wel heel creepy!  :o

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #669 Gepost op: 14-01-2016, 15:31:49 »
Oh dat is wel heel creepy!  :o
...maar soms even niet :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #670 Gepost op: 15-01-2016, 10:45:49 »
Vannacht droomde ik dat ik in één of andere winkel was, waar een vrouw in de etalage stond te kijken. Terwijl ik naar buiten keek, kwam er ineens een man aan die die vrouw bedreigde met een pistool en haar vervolgens neerschoot. Een man die er naartoe rende om te helpen werd ook neergeschoten. Daarna begon de moordenaar nog wild om zich heen te schieten, maar daarbij werd gelukkig niemand geraakt. Vervolgens ontstond er chaos en begon iedereen te schreeuwen en te rennen en de dader wist volgens mij in die chaos te ontkomen. Achteraf bleek dat dit in meer steden was gebeurd en dat vanaf toen elke dag om exact 3 uur 's middags ergens ter wereld iemand midden in winkelend publiek om zich heen ging schieten of een bom liet afgaan ofzo. Echt heel gezellig allemaal :-\\

Dat laatste weerhield me er overigens niet van om in 3 daaropvolgende dromen, die zich in hetzelfde universum afspeelden, me gewoon weer in en rond winkels te begeven ::) Respectievelijk:
- een drukke winkelstraat waar het midden in de zomer was maar iedereen elkaar gelukkig nieuwjaar wenste ???
- een ijswinkel waar ze zo ongeveer alle smaken ijs hadden die je maar kon bedenken, alleen verkochten ze er op dat moment maar 6 ofzo. Wat wel handig was is dat ik die 6 smaken in kleur zag en de rest in zwart-wit ;D
- de ikea waar het magazijn ineens op de 6e verdieping was. Als het al de 6e verdieping was, want volgens mij ging die lift veel hoger dan dat. Daar aangekomen bleek het ook niet het magazijn te zijn, maar een ruimte met allemaal tafeltjes waar mensen zaten (maar niet het restaurant). Je had er wel een heel mooi uitzicht over een of andere stad ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #671 Gepost op: 28-01-2016, 08:49:35 »
Just, ik heb weereens uitgebreid gedroomd - hoewel ik het even kort probeer te houden omdat ik het meeste weer kwijt ben.

#1: elise ging op tournee door Europa, en ik was haar chauffeur.. Een van ons twee was een paarse furby, hoewel diegene wel het eigen gezicht behield. We gingen in  zo'n oldschool VW-busje ::ok::

#2: was met een hoop vrienden ergens een stad in. Alleen had ik met een paar al snel genoeg van de alcohol en muziek, dus gingen we een deur door waar je op een groot projectiescherm kon gamen. Volgens mij oa een racespel en een voetbalspel - hoewel die wellicht tegelijk waren.
.. Deze droom was wat realistischer dan de voorgaande  :P

#3 ik leidde een of ander forumspel met 2 teams van 7 tegen 7, waarbij je een tegenstander moest uitdagen en hoger op een ranking moest staan om te winnen. Volgens mij was ik omkoopbaar.

#4 was een of ander middeleeuws strijdtoneel. Er was een kleine gamecomponent, want iedere kant had een bepaald doel om te winnen.
.. Maar verder was het uitermate bloedig op elkaar inhakken. Daarbij niet geholpen dat de zwaarden vlijmscherp waren, en niemand ook maar enige bepantsering had, noch een poging deed om met het eigen zwaard de tegenstander tegen te houden.
Dus dat waren heel veel gevechten van 3 seconden per stuk.

#5 mn opa bleek een uitgebreide Wikipedia pagina te hebben, die goeddeels ging over dat zijn notitieblokken zo essentieel waren voor de recente geschiedenis van de protestantse kerk.
Tevens daar genoemd was dat hij begin  jaren 80 in een vliegtuigongeluk had gezeten waarbij kort voor de landing 2 bommen waren ontploft (27 doden).
Dat wist ik ook niet, dus leek me wel een goede voor wat is waar.
Behalve dat het niet waar is.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #672 Gepost op: 29-01-2016, 13:18:37 »
Ik weet niet meer wat ik precies allemaal gedroomd heb vannacht, maar wel dat er iemand was met de achternaam Doelman en dat ik toen een opmerking maakte along the lines of "straks mis je nog je doel, man".

Droom-ik heeft blijkbaar een heel slecht gevoel voor humor ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Droom topic
« Reactie #673 Gepost op: 29-01-2016, 13:37:34 »
Ik weet niet meer wat ik precies allemaal gedroomd heb vannacht, maar wel dat er iemand was met de achternaam Doelman en dat ik toen een opmerking maakte along the lines of "straks mis je nog je doel, man".

Droom-ik heeft blijkbaar een heel slecht gevoel voor humor ;D
Eindelijk ga je iets met voetbal doen ;D :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Droom topic
« Reactie #674 Gepost op: 30-01-2016, 10:54:33 »
Vannacht een hele rare maar ook wel grappig droom. Ik droomde dat ik op het gala van de Gouden bal was. En dat ik daar vrij rond kon lopen tussen de stervoetballers. Kwam ik o.a Messi en Ronaldo tegen met wie ik zowel individueel als samen een selfie kon maken. Messi kon met 300 andere mensen op de foto, maar nam de tijd voor mij. En op die foto met de beste twee spelers ter wereld, was ik toch maar mooi degene die dat geflikt had! Alleen deed mijn camera het bij de selfie met Ronaldo steeds niet, alleen bleef hij geduldig wachten tot hij werkte. Uiteindelijk deed mijn camera het, zag ik ineens achter me Louis van Gaal. Dus ik: "we take picture with Louis in the Background". En Ronaldo bleek ineens ook Nederlands te kunnen. Maar precies toen ik dat zei reageerde van Gaal heel boos: "In the background? In the Background? Ik ben de beste! En de beste hoort vooraan te staan. Wie ben jij dan? BEN JIJ NOU DE BESTE TRAINER OF BEN IK DAT"? Echt wat een droom  ???

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #675 Gepost op: 30-01-2016, 11:12:49 »
 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #676 Gepost op: 30-01-2016, 12:15:26 »
Ik weet niet meer wat ik precies allemaal gedroomd heb vannacht, maar wel dat er iemand was met de achternaam Doelman en dat ik toen een opmerking maakte along the lines of "straks mis je nog je doel, man".


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

En MV: Nice one ::rofl::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #677 Gepost op: 19-02-2016, 11:56:39 »
Ik had vannacht de meest verschrikkelijke droom ooit. Ik droomde dat ik naar de sportschool ging en het leuk vond.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Droom topic
« Reactie #678 Gepost op: 19-02-2016, 14:43:48 »
::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Droom topic
« Reactie #679 Gepost op: 19-02-2016, 23:00:35 »
 ::rofl::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?