Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239575 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Droom topic
« Reactie #160 Gepost op: 12-03-2006, 14:11:31 »
Het was weer raak vannacht, weer een rare droom.
Ik was weer 3 jaar, het kwam een beetje over als een vergeten herinnering. Ik liep weg van huis naar een bos, dat een begraafplaats bleek te zijn. Ik kwam bij een graf van een meisje dat gestorven was toen ze mijn leeftijd had, ook 3 dus. En zij begon tegen mij te praten. En dat was natuurlijk heel normaal, dus ik praatte gewoon terug. Wat er werd gezegd, weet ik niet.
En er was ook nog een kikker. Een soort speelgoedkikker die ook gewoon stil zat, maar 's nachts ging hij er op uit om klusjes of zo te doen.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Droom topic
« Reactie #161 Gepost op: 25-03-2006, 15:55:35 »
Wat een kutdroom vannacht. Ik had een kutcijfer voor Duits en nu ging ik niet over  :\'(
En ik vond ook nog allerlei nakijk fouten waardoor ik wel een goed cijfer zou hebben, maar de leraar wilde het niet verbeteren. Dus ging ik heel erg lopen vloeken en werd ik ook nog geschorst.
Gelukkig was het een droom ::tandpastasmiley::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #162 Gepost op: 25-03-2006, 16:52:11 »
Ik droomde dat ik samen met drie vriendinnen met de harmonie moest meespelen, maar ik moest klarinet spelen maar twee andere vriendinnen moesten ipv klarinet blokfluit spelen en de andere trommel. We moesten door een straat lopen... gat.... en toen waren we in de supermarkt maar de rest van de harmonie liep heel snel en die vriendin van mij (het was er nog maar eentje  :-\\ ) moest met de trommel in een boodschappenkarretje meelopen en kon het niet bijhouden, dus toen zei ik dat ze maar mijn klarinet moest bespelen en dan nam ik haar trommel wel over, maar toen waren wij iedereen kwijt en ging ik heel de supermarkt doorhollen (en die was extreem groot) maar kon ze niet vinden en werd wakker

En ik droomde ook nog iets dat ik met de triathlon meedeed maar ik moest door een schuurtje en dan omkleden, want ik was iets vergeten en het ging allemaal niet en alles liep verkeerd en het was veel te laat en toen zei mijn moeder dat het al 7 uur was.. en toen werd ik wakker want mijn moeder zei dus dat het 7 uur al was en vroeg zich af of mijn wekker niet al af moest lopen....
 :o
I'm a real big goblin..

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Droom topic
« Reactie #163 Gepost op: 26-03-2006, 17:58:46 »
Ik had gedroomd dat ik vannacht op vakantie was gegaan. Maar ik heb altijd bij dat soort dromen dat ik iets vergeten ben.. Dat is heel frustrerend.

En een heel tijdje terug alweer hadden we de kampioenswedstrijd (voetbal). Ik had gedroomd dat de wekker niet afging, en dat ik daardoor veels te laat opstond. Vervolgens kon ik maar de helft van mijn spullen vinden. Het ging allemaal zo vreselijk sloom. De wereld draaide aan me voorbij. Ik ging veels te langzaam terwijl de tijd voorbijvloog. Ook heel erg frustrerend.
First you go backwards, but then forwards again

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #164 Gepost op: 8-04-2006, 19:33:51 »
Ik droom de hele tijd dat ik ga roken en het echt heel lekker vind  :-\\ ???
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Droom topic
« Reactie #165 Gepost op: 19-04-2006, 09:08:44 »
Ik droomde dat lieke en ik het uitmaakte, omdat ik met iemand anders moest trouwen :( :\'(, toen was ik nog maar net bij haar weg en toen miste ik haar al weer zo erg. Dat ik dacht ik ga terug. Ik kwam bij haar huis en er stond een bord met verkocht in de tuin :\'( ze was verhuisd :\'(. Ik reisde de hele wereld af opzoek naar lieke, maar ik kon haar neit vinden. :( >:( :\'( Toen werd ik wakker. :)
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #166 Gepost op: 14-05-2006, 13:24:02 »
Ik droomde dat ik eerst ging zoenen met een leuke jongen, maar zijn vriend is echt nog veel leuker en daarna zoende ik dus ook nog met die vriend... in de bus..  ::love:: ::love::  :-[ ;)
Even een samenvatting van mijn droom, want het was een hele lange droom, maar wel keileuk!  ::love:: ::love:: :D Als die droom nou eens uitkomt... voor de helft dan..  ::love:: ;) ;)

I'm a real big goblin..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Droom topic
« Reactie #167 Gepost op: 14-05-2006, 13:47:33 »
ik droomde dat ik wat met ewout kreeg ::love:: ::bravo:: ::hypocriet::

jmmr genoeg zijn dromen bedrog ::niet-ok:: :(

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #168 Gepost op: 14-05-2006, 14:24:22 »
ik droomde dat ik wat met ewout kreeg ::love:: ::bravo:: ::hypocriet::

jmmr genoeg zijn dromen bedrog ::niet-ok:: :(
Idd... ik was dus niet de enige die baalde toen ik wakker werd... toen het een droom bleek te zijn..  :( :(
I'm a real big goblin..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Droom topic
« Reactie #169 Gepost op: 14-05-2006, 14:56:02 »
haha nee zkr nniet :D

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Droom topic
« Reactie #170 Gepost op: 14-05-2006, 23:30:52 »
Idd... ik was dus niet de enige die baalde toen ik wakker werd... toen het een droom bleek te zijn..  :( :(
ik ben juist altijd blij als ik wakker word, dan ligt lieke naast me en dan ga ik verder met jou droom ;D ;D
Menno is gek

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #171 Gepost op: 9-10-2008, 02:08:01 »
Rennen, vluchten. Door oude scholen, marktplaatsen, kerkhoven, kloosters en musea. Trappen, lange gangen, kleine halletjes, soms gehinderd door gesloten deuren of gigantische hekken, waar ik met de hulp van antieke, kale bomen overheen weet te komen.

De was hangt aan lange waslijnen in de straat. ik zie een boerderij zonder dieren, met verdort gras. Ik kruip onder een trap door. Gigantische kraaien huppen over dode grond. Fecalien tegen het hek. Een reusachtige wipkip op de markt, oude oma's bevelen me bijdehand dat ik me vast moet houden...ik vind het uitzicht mooi, maar ben bang om te vallen. En steeds zit er iemand achter me, verschillende mensen, schaduwen van de levenden. Seconden voelen als uren.

De nachten zijn maar vermoeiend...

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #172 Gepost op: 9-10-2008, 15:53:12 »
dat klinkt inderdaad surrealistisch.
ik droom ook wel eens over wasgoed aan de lijn, maar dan veel prozaischer ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Droom topic
« Reactie #173 Gepost op: 9-10-2008, 16:28:11 »
ik droom heel vaak dat ik word achter volgt. En niet altijd eng ofzo hoor :P. Ook wel dat me 'moeder' me achtervolgt :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #174 Gepost op: 13-03-2011, 11:04:15 »
Ik droomde vannacht dat we met een aantal forummers bij koekoe gingen logeren ;D
Ibung was ook mee, en koekoe en ibung vielen als een blok voor elkaar. Koekoe nam mij in vertrouwen en vertelde me er alles over ;D Ze hadden heerlijk gezoend en zo :o
Toen gingen we een stuk rijden, een soort van speurtocht, maar dat ging heel beroerd vanwege de slechte Belgische bewegwijzering en zo, en de rare afritten van de snelweg in Duitsland. Toen we weer terugkwamen bij het huis van koekoe en zijn moeder ::) was de tweelingzus van ibung ook aangekomen. En ze leken sprekend op elkaar. Dat was erg lastig voor koekoe, want nu wist hij niet meer wie de echte ibung was ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #175 Gepost op: 13-03-2011, 11:09:04 »
::rofl:: wat een geniale droom ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Droom topic
« Reactie #176 Gepost op: 13-03-2011, 11:51:52 »
::rofl ::rofl::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #177 Gepost op: 13-03-2011, 11:52:47 »
Ik droomde vannacht dat we met een aantal forummers bij koekoe gingen logeren ;D
Ibung was ook mee, en koekoe en ibung vielen als een blok voor elkaar. Koekoe nam mij in vertrouwen en vertelde me er alles over ;D Ze hadden heerlijk gezoend en zo :o
Toen gingen we een stuk rijden, een soort van speurtocht, maar dat ging heel beroerd vanwege de slechte Belgische bewegwijzering en zo, en de rare afritten van de snelweg in Duitsland. Toen we weer terugkwamen bij het huis van koekoe en zijn moeder ::) was de tweelingzus van ibung ook aangekomen. En ze leken sprekend op elkaar. Dat was erg lastig voor koekoe, want nu wist hij niet meer wie de echte ibung was ;D
Dus.....vorige nacht....nee,ik moet het eerst nog enkele keren opnieuw lezen  ;D ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #178 Gepost op: 13-03-2011, 12:04:42 »
 ::rofl:: een hele realistische droom ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #179 Gepost op: 13-03-2011, 12:07:07 »
::rofl:: een hele realistische droom ::jaja::

Nee hoor, ik heb geen tweelingzus
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw