Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239546 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #300 Gepost op: 16-03-2012, 10:12:18 »
was een pudding [genaamd Noord-Brabant] aan het recenseren met Arjen Lubach en nog iemand. De pudding was geelgroen (wat toen niet onappetijtelijk was) en bevatte grote stukken knapperige kletskoppen.



Benieuwd wat Freud er van zou maken ??? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #301 Gepost op: 16-03-2012, 11:18:21 »
was een pudding [genaamd Noord-Brabant] aan het recenseren met Arjen Lubach en nog iemand. De pudding was geelgroen (wat toen niet onappetijtelijk was) en bevatte grote stukken knapperige kletskoppen.



Benieuwd wat Freud er van zou maken ??? ???

Ojee :-[   ;)

Vannacht werd ik steeds wakker van de deurbel die ging (in m'n dromen dus). Op internet gezocht wat dat zou kunnen betekenen en vond op een dromenuitlegsite dat er droevige tijden aankwamen of ik zou een ziek familielid bezoeken  :\'(
...maar soms even niet :)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #302 Gepost op: 16-03-2012, 19:07:03 »
over iemand die ik even niet kan plaatsen

diegene kwam me echt super bekend voor maar weet gewoon even niet wie het is.. :(

droomde iig dat ik diegene tegenkwam op de molfandag, maar die speelde zich niet af in de observant maar in een bepaald gebouw wat vaker in mijn dromen voorkomt maar niet echt bestaat (denk ik)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #303 Gepost op: 16-03-2012, 19:12:18 »
dat was ik natuurlijk ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #304 Gepost op: 16-03-2012, 19:20:34 »
dat was ik natuurlijk ;D
nee het was een knappe jongen  >:D

jij kwam niet in de droom voor, heb je wel lopen zoeken
maar de petten die ik zag leken niet op jou (ja in mijn droom heb ik jou oa lopen zoeken)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #305 Gepost op: 16-03-2012, 19:23:32 »
over iemand die ik even niet kan plaatsen

diegene kwam me echt super bekend voor maar weet gewoon even niet wie het is.. :(

droomde iig dat ik diegene tegenkwam op de molfandag, maar die speelde zich niet af in de observant maar in een bepaald gebouw wat vaker in mijn dromen voorkomt maar niet echt bestaat (denk ik)

Pas je wel op dat je niet per ongeluk de hemel ontdekt? :-X

Ojee :-[   ;)

Vannacht werd ik steeds wakker van de deurbel die ging (in m'n dromen dus). Op internet gezocht wat dat zou kunnen betekenen en vond op een dromenuitlegsite dat er droevige tijden aankwamen of ik zou een ziek familielid bezoeken  :\'(

 ::ohno:: Je moet ook niet op internet gaan kijken wat dromen betekenen. Zelf verzinnen is veel leuker. ::jaja::

Die deurbel is je onderbewuste die je duidelijk probeert te maken dat er iets voor de deur staat; een gebeurtenis of een beslissing - die je leven veranderd. Je onderdrukt dit steeds en verdoezelt het - maar het is onoverkomelijk. Die deur zal blijven bellen, en vroeg of laat moet hij open. Je moet dus in het diepste van jezelf kijken wat het is.
Wees hier niet bang voor - veranderingen horen bij het leven. Sta er daarom voor open.




Next please!
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #306 Gepost op: 16-03-2012, 19:27:16 »
nee het was een knappe jongen  >:D
weet je wat mn zusje laatst zei: Alle knappe jongens zijn eikels, alle lieve jongens zijn lelijk en alle jongens die knap én lief zijn, die zijn gay :P. ::)

jij kwam niet in de droom voor, heb je wel lopen zoeken
maar de petten die ik zag leken niet op jou (ja in mijn droom heb ik jou oa lopen zoeken)
ik heb al geen pet meer op, daarom kon je me niet vinden :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #307 Gepost op: 16-03-2012, 19:31:15 »
Pas je wel op dat je niet per ongeluk de hemel ontdekt? :-X


whahhaa de droom was wel redelijk hemels ::rofl::

ik wilde iig niet wakker worden! en baalde toen mijn wekker ging :(

weet je wat mn zusje laatst zei: Alle knappe jongens zijn eikels, alle lieve jongens zijn lelijk en alle jongens die knap én lief zijn, die zijn gay :P. ::)
 ik heb al geen pet meer op, daarom kon je me niet vinden :P
whahaha je zusje zal het vast over groningers hebben ::jaja::

oke, dan heb ik je wel gezien, een lang slungelig roodje ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #308 Gepost op: 16-03-2012, 19:33:58 »
oke, dan heb ik je wel gezien, een lang slungelig roodje ;)
ik heb mn haar geverfd ::) ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #309 Gepost op: 16-03-2012, 19:38:24 »
ik heb mn haar geverfd ::) ::rofl::
jeetje jouw heb ik ook al een tijd dan niet meer gesproken :O
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #310 Gepost op: 16-03-2012, 19:58:27 »
Pas je wel op dat je niet per ongeluk de hemel ontdekt? :-X

 ::ohno:: Je moet ook niet op internet gaan kijken wat dromen betekenen. Zelf verzinnen is veel leuker. ::jaja::

Die deurbel is je onderbewuste die je duidelijk probeert te maken dat er iets voor de deur staat; een gebeurtenis of een beslissing - die je leven veranderd. Je onderdrukt dit steeds en verdoezelt het - maar het is onoverkomelijk. Die deur zal blijven bellen, en vroeg of laat moet hij open. Je moet dus in het diepste van jezelf kijken wat het is.
Wees hier niet bang voor - veranderingen horen bij het leven. Sta er daarom voor open.




Next please!
::oink::   ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #311 Gepost op: 16-03-2012, 21:56:05 »
ik heb mn haar geverfd ::) ::rofl::

ik ook! ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #312 Gepost op: 16-03-2012, 21:58:09 »
ik ook! ::jaja::
zien we elkaar zondag ;D.

om even on topic te blijven: ik droomde dat ik bakkertje tegen kwam op de molfandag met haar geverfde haar zo groen als haar avatar ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #313 Gepost op: 19-03-2012, 10:31:49 »
Ik droomde vannacht dat ik in een bibliotheek liep en een boek wilde huren, maar ik was geen lid, dus ik moest eerst lid worden. En de dame achter de balie vertelde alleen maar vage verhalen over mensen die spontaan opzegden e.d. Toen stond ik buiten en vond ik in mijn jas 30 euro aan kleingeld. Vervolgens liep ik naar mijn fiets, maar besloot ik eerst de stoep te gaan schoonmaken. Toen ik aan de andere kant van de straat was bedacht ik me dat m'n tas nog bij m'n fiets stond. Ik liep terug en ik zag net dat iemand mijn portemonnee uit m'n tas graaide. Toen werd ik wakker.

Wat heeft dit te betekenen? ???

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Droom topic
« Reactie #314 Gepost op: 19-03-2012, 10:40:27 »
Dat je beter op je spullen moet letten :P
The sun came up and reality set in.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #315 Gepost op: 19-03-2012, 12:05:27 »
of dat ze iets is vergeten/ kwijt is ( maar ze heeft het nog niet door :P)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #316 Gepost op: 19-03-2012, 16:13:58 »
Ik droomde vannacht dat ik in een bibliotheek liep en een boek wilde huren, maar ik was geen lid, dus ik moest eerst lid worden. En de dame achter de balie vertelde alleen maar vage verhalen over mensen die spontaan opzegden e.d. Toen stond ik buiten en vond ik in mijn jas 30 euro aan kleingeld. Vervolgens liep ik naar mijn fiets, maar besloot ik eerst de stoep te gaan schoonmaken. Toen ik aan de andere kant van de straat was bedacht ik me dat m'n tas nog bij m'n fiets stond. Ik liep terug en ik zag net dat iemand mijn portemonnee uit m'n tas graaide. Toen werd ik wakker.

Wat heeft dit te betekenen? ???

Ik heb er eens goed over nagedacht - en je droom van alle kanten bekeken en belicht. Ik denk dat er 1 interpretatie uit springt als meest waarschijnlijke. Deze heb ik even in een spoilertje gezet wegens de lengte

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #317 Gepost op: 19-03-2012, 16:46:48 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #318 Gepost op: 19-03-2012, 17:40:16 »
Ik heb er eens goed over nagedacht - en je droom van alle kanten bekeken en belicht. Ik denk dat er 1 interpretatie uit springt als meest waarschijnlijke. Deze heb ik even in een spoilertje gezet wegens de lengte

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Moh, ik weet niet  :-\\ Ik denk dat het iets met bindingsangst van doen heeft. Ze wordt ergens lid van en de ellende begint. Die 30 euro staat symbool voor de rijkdom/voordelen die mensen je beloven bij het lid-worden (van eender welke club). Maar uiteindelijk willen ze je alleen maar voor je karretje spannen; je mag hun stoepje komen schoonvegen. Het einde bewijs het helemaal: je draait je even om en hup, je wordt kaal geplukt.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #319 Gepost op: 19-03-2012, 17:56:03 »
Moh, ik weet niet  :-\\ Ik denk dat het iets met bindingsangst van doen heeft. Ze wordt ergens lid van en de ellende begint. Die 30 euro staat symbool voor de rijkdom/voordelen die mensen je beloven bij het lid-worden (van eender welke club). Maar uiteindelijk willen ze je alleen maar voor je karretje spannen; je mag hun stoepje komen schoonvegen. Het einde bewijs het helemaal: je draait je even om en hup, je wordt kaal geplukt.

Ik zie uw punt waarde collega.
Desalniettemin ben ik van mening dat onze cliente juist wel wil binden - maar dat dit niet wordt toegelaten. De balie-dame houdt de mogelijkheid open, maar de impliciete boodschap is negatief. De 30 euro is zeker interessant, maar voornamelijk doordat het in kleingeld is. Cliente kan dus altijd wel uit, en kan zich aanpassen. Vervolgens is er een Ander Figuur die dit allemaal steelt: alles claimt. Dit is een veeleisend persoon, die alleen zal nemen en nooit zal geven. Cliente daarentegen moet ten hoogste leren af en toe 'nee' te zeggen, aangezien ze zelfs vreemde straten probeert schoon te boenen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.